iPlus 2.0 , eigen ervaring discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) denk alleen niet dat het de beste methode is, of je moet versie 1.1.3 willen behouden. is er al een manier om te checken of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
denk alleen niet dat het de beste methode is, of je moet versie 1.1.3 willen behouden.
is er al een manier om te checken of ik idd bootloader 3.9 heb of 3.9 fakeblank?
|
|
|
|||
|
|||
1.1.1 naar 1.1.4
heb zojuist mijn sinds november unlockte 1.1.1 met een recover update naar 1.1.4 gedaan en dan moet iplus2.0 unlocked en hij werkt perfect, in itunes vraagt hij dan achteraf of hij die liedjes enz moet herstellen, en dan staat alles er terug op van call history, sms'en, zelfs foto's, contacts... zonder dat ik hiervoor heb moeten backuppen
succes |
|
|||
|
|||
Volgende week ontvang ik mijn OTB iPhone. Waarschijnlijk een 1.1.4 met BL4.6.
Begrijp ik het goed dat je een 1.1.4 niet eerst hoeft te restoren via iTunes, maar dat je meteen kunt starten met het Command prompt gedeelte oftewel: iPlus? Of moet je alsnog eerst een restore doen naar 1.1.4 mbv itunes? Laatst gewijzigd door JMD1; 25-03-08 om 23:13. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus best eerst restoren naar 1.1.4. |
|
||||
|
||||
ik zou ook eerst restoren naar 1.1.4.
daarna iplus. ik heb het niet gedaan, eerst iplus,toen update naar 1.1.4 en toen moest ik weeer iplus en heb nu een bootloader 3.9 ipv 3.9fakeblank of 4.6 |
|
||||
|
||||
Mijn 16gb die ik vandaag mocht ontvangen had wel 1.1.4 OTB. iPlus was een makkie
Edit: Niels, bij mij geeft baseband info ook aan dat ik Bootloader 3.9_M3S2 heb. Maar ik weet zeker dat dit de faceblank is Laatst gewijzigd door cypher21; 26-03-08 om 01:30. |
|
||||
|
||||
iPlus kan volgens mij alleen de 3.9FB erop zetten, dus niets aan de hand Niels.
|
|||
|
|||
Heb je ge"ZiPhoned"? Dan is het nu de echte 3.9 bootloader. Geen probleem, hoor...
|
|
|||
|
|||
Er staat toch dat hij iPlus heeft gebruikt?
|
|
||||
|
||||
Jup, iPlus 2.0b gebruikt. Stond duidelijk op het scherm dat de iPhone gedowngrade werd naar 3.9FB
Ik ben redelijk thuis in het flashen e.d. van apparatuur, maar dit was toch wel het makkelijkst van allemaal! |
|
|||
|
|||
Vraagje
Ik heb met iplus me iphone 16GB 1.1.3 restored naar 1.1.4 daarna iplus gedaan, werkt perfect maar locate me doet het niet zonder edge of Wi-Fi Ik heb ook navizon geinstalleerd maar dit helpt ook niet Dit zou toch wel moeten las ik eerder in deze post ...wie weet het antwoord ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ALs ik edge aan zet gaat hij dan data gebruiken of kost dit je niks |
|
|||
|
|||
hey,
ik wil een iphone uit de VS, maar mijn ouders zitten een beetje te zeiken. Ze zeggen allemaal dat je geen garantie meer hebt als je je iphone gaat hacken en dat je hem anders voor handenvol geld naar apple in amerika moet sturen. En ook vinden ze het geen goed idee om hem te gaan hacken omdat er van alles mis kan gaan. Zijn deze dingen gegrond? hoevaak gaat het hacken mis? Komt het vaak voor dat je beroep moet doen op de fabrieksgarantie? grz |
|
||||
|
||||
Waarom zou je eigenlijk dit doen als je ook kunt unlocken naar de 4.6BL met 1.1.4 FW? Hoef je straks ook niet meer terug van 3.9 naar 4.6..
|
|
|||
|
|||
Als je een 1.1.3 ontvangt, dan gewoon iplus draaien, upgraden met itunes, en nog een keer iplus draaien. En voila alles werkt.
Grtz, Mike |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mike, hoezo twee keer? als je gewoon de 1.1.3 ontvang upgrade je m direct via iTunes, waarna je iPlus pakt en je telefoon gebruiksklaar maakt.. |
|
|||
|
|||
Ik zou 'm sowieso restoren naar 1.1.4 als het OTB 1.1.3 is. volgens moet je zelfs restoren ipv updaten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: iLiberty is uit... Over iLiberty, ziet er goed uit allemaal... Maar ik wil nu alleen de standard options gebruiken PLUS de 'install openSSH' van de Payloads tab. Is het dan wel mogelijk om in een later stadium daar de optie 'upgrade BL from 3.9fb to 4.6' te gebruiken? Laatst gewijzigd door MellyVille; 27-03-08 om 00:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En daar was ik vanaf na de eerste keer iplus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iplus half gebruikt? | chipch | Unlock [archief] | 1 | 22-04-08 23:37 |
iplus kort vraagje | asambasamba | Archief | 2 | 25-03-08 23:21 |
ZiPhone of iPlus? | sic139 | Archief | 1 | 11-03-08 10:34 |
|
|