iPlus 2.0 , eigen ervaring discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Telkens gedaan Merkie !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Telkens gedaan Merkie !
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
wellicht eens op een ander pc proberen?
|
|
|||
|
|||
Op andere PC?
Terwijl het met iLiberty+ wel werkt? Nee, ik denk dat er wat mis is met de iPlus2.0 reeks. Heb ondertussen ook de vorige iPlus2.0 getest, beide releases dus zonder resultaat en dat terwijl de iLiberty+ het wel doet. Heel vreemde zaak hoor ... Weet er nu al iemand of die iLiberty ook de internationale payload ondersteund? |
|
|||
|
|||
ik dacht ergens gelezen te hebben dat iLiberty dat ondersteund, zie op de site dat er ook een update aan zit te komen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En hoe groot is de kans dat firmware 1.1.4 er al op zit? |
|
|||
|
|||
Probeer het eens zonder de payloads. Gewoon alleen iplus, later zet je dan het NL pakket erop.
De payloads kun je eventueel ook later doen, tenzij je niet vaak in het buitenland komt. Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het tien minuten was, maar op een geven moment duurde het vrij lang voor ik weer activiteiten zag. Maar uiteindelijk ging het wel gewoon door. Dus gewoon even koffie drinken of de hond uitlaten ofzo.
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg m'n iphone om 15.30 en moest om 16.00 de deur uit.
Toen ik weg moest had ik: Screenprotector erop geplakt, geunlocked en de contacten gesynched. En dat voor m'n eerste iphone dus het zal niet veel langer dan 10 min moeten zijn geweest om te unlocken. |
|
||||
|
||||
Heb pasgeleden 4 iPhones unlocked met Iplus, en allemaal vlekkeloos gegaan! Binnen 5 minuten was de telefoon gebruiksklaar! Ik had ook iLiberty kunnen pakken, maar ik hou wel van een beetje terminal-geknutsel.. ik ben een old-school command-prompt liefhebber.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iplus half gebruikt? | chipch | Unlock [archief] | 1 | 22-04-08 23:37 |
iplus kort vraagje | asambasamba | Archief | 2 | 25-03-08 23:21 |
ZiPhone of iPlus? | sic139 | Archief | 1 | 11-03-08 10:34 |
|
|