iPlus 2.0 , eigen ervaring discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de international payload gebruikt met iPlus 1.2. Maar Nederland zit daar niet in....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Ik heb de international payload gebruikt met iPlus 1.2. Maar Nederland zit daar niet in.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
maar dan is toch je appsupport enzo al gepatcht? en dat is wel handig!
|
|
|||
|
|||
De Unlock met iPlus liep soepel maar ik kreeg geen verbinding met mijn netwerk. Constant "No service". Terug met Ziphone en alles werkt weer.
|
|
||||
|
||||
Werkt perfect bij mij. Handig nu de iPhone weer naar 4.6 teruggezet kan worden.
|
|
|||
|
|||
ben toch maar weer bezig met ziPhone ipv iplus!
|
|
|||
|
|||
Om nederlandse taalinstellingen te krijgen kan je toch de iphoneguide toevoegen via edit en installer. Of niet??
|
|
|||
|
|||
Je kan gewoon iplus 2.0 gebruiken zonder met die payloads te suggelen. Er zit standaard al een payload in. Daarna kan je eender welke nummerherkenning gebruiken, bv die van de ifoneguide of de appsupport van op iclarified,...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
OK Dafila Bedankt. Merk dat ik het al aardig onder de knie begin te krijgen.
Nu nog een iphone!! |
|
|||
|
|||
zou het niet handig zijn dat er direct NL taal en nummerherkenning inzit? kan men dit verkrijgen via een payload? heeft iemand zo al een payload gemaakt?
|
|
|||
|
|||
zo ziet die payload sh file eruit :
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Op hackint0sh is ook te lezen dat deze methode absoluut niet vrij van problemen is...de eerste "bricks" ben ik ook al tegengekomen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Op welke BL en BB draai jij nu op dan? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben zeker van plan iPlus 2.0 te gebruiken als mn 16Gb iPhone dit weekend heb! Ik laat jullie de resultaten weten
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Op de blog van Iplus wordt aangeraden om Iliberty te gebruiken zolang je toch alleen maar de basis zaken doet. Moet er wel bij zeggen dat hij nog niet helemaal af is......maar dat gaat niet lang duren gok ik.
En een aangepaste payload maken is alleen maar intressant voor de handelaren is mijn mening. Want daarmee kunnen ze een iphone met iplus helemaal klaarmaken met nederlands erin en al. Ik pruts liever zelf nog wat dingen eraan en ga geen tijd stoppen in het scripten van T9 e.d.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Heb het gisteren met Iplus 2.0 uitgevoerd, op een 1.1.2 met 4.6 BL. Hij was G-unlocked. Na de restore naar 1.1.4 is alles totaal probleemloos verlopen (-u, dus volledige pakket en met international payload). Locate Me, youtube mail etc alles werkt zoals het moet. Heb al diverse applicaties geinstalleerd. Had alleen een probleem met ringtones werkend erop te zetten, dit is uiteindelijk gelukt met iToner.
En dat alles op een PPC (G5) Mac met Tiger... Volgens mij de enige methode die deze combinatie probleemloos en volledig ondersteund. Laatst gewijzigd door R@MIREZ; 12-03-08 om 11:27. Reden: aanvulling |
|
||||
|
||||
Klopt maar da's niet de reden van mijn reactie. Feit is dat Apple honderdduizenden toestellen heeft verkocht met bootloader 3.9. Die zullen ze echt niet in de steek laten als het gaat om updates....en al helemaal niet zolang mensen met een lopend contract zitten....veelal tot eind 2008. Tegen die tijd is de iPhone 2.0 uit en wordt de huidige versie "bij bosjes" aangeboden op dit forum
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iplus half gebruikt? | chipch | Unlock [archief] | 1 | 22-04-08 23:37 |
iplus kort vraagje | asambasamba | Archief | 2 | 25-03-08 23:21 |
ZiPhone of iPlus? | sic139 | Archief | 1 | 11-03-08 10:34 |
|
|