death strip oplossing discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zit met een iphone die een death strip heeft vanonder(de onderste cm is niet meer aanraak gevoelig). nu heb ik gelezen dat je via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
death strip oplossing
ik zit met een iphone die een death strip heeft vanonder(de onderste cm is niet meer aanraak gevoelig). nu heb ik gelezen dat je via een file te bewerken je de gevoeligheid sterk kan verhogen en dat zo in 60% van de gevallen dit probleem volledig opgelost is. nu moet ik echter op mijn iphone geraken. ssh is uitgesloten omdat ik in installer niet op install of sources en degelijk kan duwen. de onderste cm werkt niet installer kan ik natuurlijk wel opstarten. kan ik ssh niet via een website ofzo installeren.
of kent iemand een programma dat ik via usb aan de iphone kan en zo daar bestanden kan editen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
wat dacht je van ibrickr
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
kan je de file niet aanpassen via iphonebrowser?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dead strip | hallonozems | iPhone algemeen | 0 | 19-08-08 20:14 |
Dead Strip Onderste Gedeelte | PJ_x | Archief | 1 | 10-07-08 11:54 |
Beeldscherm down-strip? SSH en ZiPhone? | Vitamine Apple | iPhone algemeen | 3 | 02-06-08 19:05 |
Dead Strip | Koes | Unlock [archief] | 3 | 18-12-07 13:12 |
|
|