geen reactie meer DOOD discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP HELP Ik weet niet wat mij iphone in 1 keer heeft. Ik heb er net nog mee gebled en dat was geen probleem. battery ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() HELP HELP
Ik weet niet wat mij iphone in 1 keer heeft. Ik heb er net nog mee gebled en dat was geen probleem. battery was en moet eigenlijk nog vol zijn. Het enige wat ik gedaan heb is het upgraden naar 1.1.4. Maar dit is ook al een paar dagen geleden. Zit er een totale reset op. misschien dat ik twee knoppen tegelijk moet in houden of zoiets. Wie kan mij helpen. In 1 keer is alles zwart en doet hij niks meer. Hij Lijkt wel dood wat ik niet hoop. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() aansluiten aan de usb kabel en dan beide knoppen indrukken ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
![]() bedankt. ik ben weer terug. Moet zeggen dat dit niet leuk was.
|
|
|||
|
|||
![]() Enig idee wat er nou gebeurd is ?
|
|
||||
|
||||
![]() niet dood dus, gewoon een lichte beroerte vermoedelijk.....
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarschijnlijk stond je iPhone in DFU mode
![]()
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iPhone 3Gs geen reactie na unlock | pietdeyaert | Unlock | 1 | 30-11-10 20:42 |
koppel itunes: geen reactie | ikkeg | iTunes | 9 | 11-09-10 11:23 |
iPhone 2G geen reactie op touch screen | diffie | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 22:56 |
wel recovery geen reactie itunes | MenMs | Archief | 1 | 30-11-08 20:12 |
|
|