//

Contacten terugzetten 1.1.4

Contacten terugzetten 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net ff de update uitgevoerd met ziphone (1.1.3 -> 1.1.4) Alles werkt helemaal soepel! nederlandse taal enz. Alleen nu wil ik mijn contacten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-03-08, 13:43
Roccog60 Roccog60 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard Contacten terugzetten 1.1.4

Ik heb net ff de update uitgevoerd met ziphone (1.1.3 -> 1.1.4)
Alles werkt helemaal soepel! nederlandse taal enz.
Alleen nu wil ik mijn contacten terug plaatsen via iphonebrowser, Maar nu zegt iphonebrowser dat mijn iphone not jailbroken is. Dus kan ik nergens in komen (alleen in root -> DCIM en Itunes_control)

Nu is mijn vraag:

Hoe los ik dit op?!?!?!?


Laatst gewijzigd door Roccog60; 15-03-08 om 15:41.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-08, 13:40
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

heb je geen Winscp? installeer bsdsubsystem en openssh op je iphone. Dan zou t moeten lukken met Winscp.

iphonebrowser heeft t zelfde probleem gelijk ibrickr, door Ziphone herkennen deze apps je iphone nie meer als "gejailbreaked" , mss dat hierdoor als je de "Ziphone iBrickr Fix" installeerd via installer.app dat het trug werkt. Voor iBrickr al zeker, maar 8/10 je iphonebrowser ook.

Ziphone 2.5 Fix : repo : www.ifoonblog.nl/repo.xml
Ziphone iBrickr Fix : repo : i.unlock.no
Ziphone iBrickr Fix : repo : www.appledailytimes.com/installer

Note:
(if you jailbroke using Ziphone, iBrikr will not detect it as jailbroken before you install this.)
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.

Laatst gewijzigd door croiman; 16-03-08 om 13:50.
  #3  
Oud 17-03-08, 20:18
Roccog60 Roccog60 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman Bekijk bericht
heb je geen Winscp? installeer bsdsubsystem en openssh op je iphone. Dan zou t moeten lukken met Winscp.

iphonebrowser heeft t zelfde probleem gelijk ibrickr, door Ziphone herkennen deze apps je iphone nie meer als "gejailbreaked" , mss dat hierdoor als je de "Ziphone iBrickr Fix" installeerd via installer.app dat het trug werkt. Voor iBrickr al zeker, maar 8/10 je iphonebrowser ook.

Ziphone 2.5 Fix : repo : www.ifoonblog.nl/repo.xml
Ziphone iBrickr Fix : repo : i.unlock.no
Ziphone iBrickr Fix : repo : www.appledailytimes.com/installer

Note:
(if you jailbroke using Ziphone, iBrikr will not detect it as jailbroken before you install this.)
Super bedankt voor deze tip!!!
Ik heb Ziphone iBrickr Fix : repo : i.unlock.no op mijn Iphone geinstaleerd, en daarna geherstart. Daanra werkte de Iphonebrowser weer super!

Heel erg bedankt!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten terugzetten nebilem iPhone algemeen 5 27-10-10 12:16
Contacten & Kalender terugzetten remystorm iPhone algemeen 0 27-08-10 00:04
SMS berichten en contacten terugzetten van 3G naar 4? iDo iTunes 3 10-08-10 09:35
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 SPiET iPhone algemeen 0 30-07-10 17:04
contacten backupen in 1.1.4 en terugzetten in 2.0.2 Meyotch Archief 7 29-08-08 17:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:13.