Iphone 1.1.3 start niet meer op discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb vandaag verbinding gemaakt met de Iphone via winSCP, dit om de nummerweergave om te zetten naar de Belgische weergave. Daarna Iphone uitgeschakeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Ik heb vandaag verbinding gemaakt met de Iphone via winSCP, dit om de nummerweergave om te zetten naar de Belgische weergave. Daarna Iphone uitgeschakeld maar als ik hem nu terug inschakel dan blijft het apple icoon op het scherm staan. In Windows en Itunes wordt de Iphone niet erkent. Kan iemand mij verder helpen? Dank bij voorbaat Filip |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() had je gevonden als je zocht op wiki hier, kijk hier eens :
https://forum.iculture.nl/f14/i...op-scherm.html
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 12:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 20:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 11:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 12:46 |
iPhone start niet meer op | Jarhead | Archief | 0 | 23-10-08 17:05 |
|
|