//

Nederlandse Sim , Independence 1.4?

Nederlandse Sim , Independence 1.4? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik zit in amerika voor een half jaar en heb recent de iphone 8gb 1.1.4 gekocht. Deze heb ik door een vriend laten unlocken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-08, 07:11
Rodi-3000 Rodi-3000 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Post Nederlandse Sim , Independence 1.4?

Goedenavond,

Ik zit in amerika voor een half jaar en heb recent de iphone 8gb 1.1.4 gekocht. Deze heb ik door een vriend laten unlocken dmv independence en ik kan hem nu gewoon met amerikaanse prepaid kaart bedienen.

Maar, nu wou ik mijn Nederlandse vodafone sim gebruiken maar dan blijft hij zoeken want schijnbaar is hij niet voor Nederland unlocked.

Kan iemand me alsjeblieft zeggen hoe ik dit goed ga krijgen, ik heb het forum afgezocht op topics mbt independence maar die zijn allemaal zeer technisch..

Groetjes, Roderik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-08, 09:11
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Blijkbaar mag je niet internationaal roamen van Vodafone. Want na een unlock zou iedere sim moeten werken.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 19-03-08, 09:19
Rodi-3000 Rodi-3000 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb normaal gesproken een prepaid kaart van vodafone en als ik die in mijn nederlandse telefoon stop hier dan werkt hij gewoon onder vodafone/circular, ik kan dan dus gewoon bellen en gebeld worden.

Dus als iemand hier een discreet antwoord op geef dan zou je me erg helpen want je antwoord zou kloppen als ik ook niet met mijn nederlandse telefoon hier gebeld/bellen kan met vodafone?

Groetjes, Roderik
  #4  
Oud 19-03-08, 10:53
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Nou ja Het feit dat iedere sim zou moeten werken na een unlock is gewoon een discreet antwoord van Michael. Maar het is inderdaad apart dat het bij jou blijkbaar niet werkt.
  #5  
Oud 19-03-08, 18:01
Rodi-3000 Rodi-3000 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Oke, ja ik vind dat ook vreemd. Ik heb het gisteren nog eens geprobeerd en het is raar want ik kan wel saldoinformatie opvragen van de vodafone simkaart maar niet bellen. Als iemand dit probleem heeft/heeft gehad met vodafone zou ik hier graag wat meer van weten.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet happylinks Unlock 2 15-11-10 21:49
[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM xa4cornelis Koopinformatie België 371 17-08-09 22:12
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46
iNdependence 1.3.1 elflogo Unlock [archief] 4 09-01-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:04.