//

Iliberty + (de opvolger van iplus)

Iliberty + (de opvolger van iplus) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi even een korte vraagje Als je een nieuw ungesealde iPhone gekocht heb, moet je 'm eerst jailbreaken toch? En iLiberty+ doet toch activatie+jailbraik+install.app+UNLOCK? Dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 12-04-08, 15:50
RoW^'s schermafbeelding
RoW^ RoW^ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 57
Standaard

Hoi even een korte vraagje Als je een nieuw ungesealde iPhone gekocht heb, moet je 'm eerst jailbreaken toch? En iLiberty+ doet toch activatie+jailbraik+install.app+UNLOCK?

Dus na iLiberty+ moet ik toch alleen een paar leuke applicaties downloaden en installen en klaar is kees? (iphone 1.1.3/1.1.4)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 12-04-08, 16:14
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoW^ Bekijk bericht
Hoi even een korte vraagje Als je een nieuw ungesealde iPhone gekocht heb, moet je 'm eerst jailbreaken toch? En iLiberty+ doet toch activatie+jailbraik+install.app+UNLOCK?

Dus na iLiberty+ moet ik toch alleen een paar leuke applicaties downloaden en installen en klaar is kees? (iphone 1.1.3/1.1.4)
Deze vraag had jij al in een ander topic gevraagd, en daar is ook positief op geantwoord, dat het dus mogelijk is om met iLiberty+ alles in 1x te doen en je phone is klaar om gebruikt te worden met een nederlandse sim/provider.

Ik weet dat het allemaal voor je nieuw is, maar lees de wiki en de handleiding pagina (ik heb de link voor de handleiding pagina niet, iemand die het hem effe wil geven? )
  #183  
Oud 12-04-08, 16:18
RoW^'s schermafbeelding
RoW^ RoW^ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Deze vraag had jij al in een ander topic gevraagd, en daar is ook positief op geantwoord, dat het dus mogelijk is om met iLiberty+ alles in 1x te doen en je phone is klaar om gebruikt te worden met een nederlandse sim/provider.

Ik weet dat het allemaal voor je nieuw is, maar lees de wiki en de handleiding pagina (ik heb de link voor de handleiding pagina niet, iemand die het hem effe wil geven? )
Ik ben DIT nu helemaal aan het lezen, en nu lees ik vaak dat 'gesealde' iPhones op marktplaats (soms) niet te vertrouwen zijn omdat ze hardwarematig zijn gelockt. Nu ben ik heel bang om een miskoop te maken En ook dat ik op bootloaders moet letten en dergelijke.. dat is erg veel werk
  #184  
Oud 12-04-08, 16:23
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoW^ Bekijk bericht
Ik ben DIT nu helemaal aan het lezen, en nu lees ik vaak dat 'gesealde' iPhones op marktplaats (soms) niet te vertrouwen zijn omdat ze hardwarematig zijn gelockt. Nu ben ik heel bang om een miskoop te maken En ook dat ik op bootloaders moet letten en dergelijke.. dat is erg veel werk
Nha is helemaal niets van waar, alle iphones kunnen unlocked worden. Op bootloader, firmware of baseband moet je ook niet letten aangezien dit allemaal perfect te updaten is.
  #185  
Oud 12-04-08, 16:26
RoW^'s schermafbeelding
RoW^ RoW^ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Nha is helemaal niets van waar, alle iphones kunnen unlocked worden. Op bootloader, firmware of baseband moet je ook niet letten aangezien dit allemaal perfect te updaten is.
Wauw! ben ik heel blij om te horen, ik dacht net dat het geen iPhone meer zou worden. Dus dan kijk ik maar ff voor een gesealde iPhone op marktplaats en jailbreaken maar! (natuurlijk ga ik niet lager dan 1.1.3/1.1.4) Kan iemand dit 100% bevestigen ?

Maar waarom staan zulke informatie op de FAQ dan? is het oud of verkeerd nieuws? Ik schrok wel een beetje zeg ..
  #186  
Oud 12-04-08, 16:30
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoW^ Bekijk bericht
Wauw! ben ik heel blij om te horen, ik dacht net dat het geen iPhone meer zou worden. Dus dan kijk ik maar ff voor een gesealde iPhone op marktplaats en jailbreaken maar! (natuurlijk ga ik niet lager dan 1.1.3/1.1.4) Kan iemand dit 100% bevestigen ?
Je kan alle firmwares installeren mits de nodige kennis, alleen zie ik hier helemaal geen reden toe. Beste combinatie is naar mijn mening 1.1.4 Firmware met 4.6 Bootloader & 04.04.05_G Baseband.

Ik zou je ook aanraden de onderstaande tutorial te gebruiken, veilgiste en beste wijze momenteel. Is ook een totaal packet dus je kan Installer, BSD Subsysteem, etc laten mee installeren tijdens de unlock,jailbreack & activatie. Succes

iLiberty+ Handleiding
  #187  
Oud 12-04-08, 16:51
isezumi isezumi is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 31
Standaard

Ik heb een vraag over welke versie van iLiberty+ het beste is om te gebruiken.
Ik las op deze en andere fora (Hackintosh etc.) dat de wat nieuwere versie van iLiberty+ wat problemen heeft.

Heeft iemand een advies welke van de 2 volgende te gebruiken:
Versie 1.2.0.65 (als ik me niet vergis degene zonder bugs)
OF
Versie 1.3 (de allerlaatste)

Ik probeer nu al 2 weken het beste tooltje te vinden om me iPhone te JUA-en: ik hoop dat iemand me antwoord wil geven (aangezien bepaalde vragen wel 100x door nieuwelingen zoals ik gesteld zullen zijn).

Een andere vraag mbt payloads: klopt het dat payloads niets meer zijn dan pre-installed/chosen applicaties zoals OpenSSH etc.?

Thanks in advance!
  #188  
Oud 12-04-08, 21:08
Soulplayer Soulplayer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 80
Standaard

Ik vermoed dat je eigenlijk zelf kan beslissen. Alle methodes hebben hun voordelen en over bugs bij iLiberty+ heb ik nog niets gehoord?

Wat ik mij nu juist afvroeg:
Is het een goed idee om bij iLiberty+ Cydia mee te installeren? installeert hij dan ook nog steeds de "installer"? Of moet je die op een andere manier installeren?
  #189  
Oud 12-04-08, 21:34
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Vanmiddag iLiberty+ 1.3 voor het eerst gebruikt, methode lijkt erg veel op die van iPlus (logisch). Zelf heb ik gewoon Installer geïnstalleerd i.p.v. Cydia (kan via additional payloads wat erg mooi werkt in de nieuwste iLiberty+). Leek allemaal perfect te werken, maar zo grondig heb ik het niet getest omdat het niet mijn iPhone was.
  #190  
Oud 13-04-08, 19:06
metjew metjew is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

morgen iphone unlocken enzo, dus vraagje
om alles te doen en de installer.app (geen cydia) te hebben kun je dan bvb unlocken enzo met iliberty 1.3 en erna de installer.app installeren met een oudere versie van ilberty?
*edit: zelf gevonden, sorry!

Laatst gewijzigd door metjew; 13-04-08 om 19:23.
  #191  
Oud 13-04-08, 20:30
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Installer, BSD Subsystem en SSH. Eventueel Cydia Packager.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #192  
Oud 13-04-08, 20:56
Sparke91 Sparke91 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik heb appsupport, BSD subsystem, installer, open SSH en de youtube fix gekozen. nu werkt alles perfect
  #193  
Oud 14-04-08, 10:24
mreukers mreukers is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard Mailapp werkt niet meer

Gistern geupdate naar 114 met ilib+ alles werkt goed behalve de mailapp. Deze start op maar sluit zich zelf dan meteen af. Word dit een restore en dan geen herstel er op? Groetjes maarten
  #194  
Oud 14-04-08, 10:46
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je moet nooit een herstel erop zetten. Altijd een nieuwe aanmaken
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #195  
Oud 14-04-08, 15:11
metjew metjew is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

heb vandaag mn iphone 1.1.4 otb
heb alle stappen gevolgd van de iliberty handleiding
na restore van fw in itunes, gebeurt er echter niks en kan ik 'go for it' niet seleceren in liberty, ziphone evenmin succes..waar zit de fout?
  #196  
Oud 14-04-08, 15:22
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Je had 'm ook niet hoeven restoren aangezien ie 1.1.4 OTB was Zet 'm in recovery mode, herstel nogmaals de firmware in iTunes en dan nog een keer iLiberty volgens de handleiding. Misschien herkent iLiberty 'm wel als je 'm eerst in recovery mode zet, dan hoef je niet nog een keer te restoren.
  #197  
Oud 14-04-08, 15:24
metjew metjew is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

itunes herkent m na't herstellen ook niet..wat normaal wel zou moeten lukken niet?
  #198  
Oud 14-04-08, 15:26
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Yup. Even in recovery zetten en opnieuw restoren. Met je SIM-kaart erin.
  #199  
Oud 14-04-08, 15:30
metjew metjew is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

kan de fw er enkel opzetten in dfu-mode
bij recovery krijg'k alsan errors 1604 of 1603
  #200  
Oud 14-04-08, 15:35
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Dat is ook goed, zolang je 'm maar kan restoren met verse 1.1.4-firmware.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:04.