//

Iliberty + (de opvolger van iplus)

Iliberty + (de opvolger van iplus) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KleineAap Zelfde probleem, kan installer niet installeren omdat de site met payloads down lijkt te zijn *403 constant... Iemand toevallig 't ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 27-04-08, 10:38
sabatie sabatie is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KleineAap Bekijk bericht
Zelfde probleem, kan installer niet installeren omdat de site met payloads down lijkt te zijn *403 constant... Iemand toevallig 't .sh en .zip filetje voor me?
op mn mac lukt het wel maar kan ik de baseband nier downgraden
maar ik wil dit graag in windows doen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 27-04-08, 13:03
e_sabbagh e_sabbagh is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 21
Standaard

Ik heb een probleem. Ik heb iLiberty+ gebruikt op mijn Macbook om mijn 4.6BL te unlocken. Hij bleef heel lang hangen bij 'Preparing Jailbreak' en de iPhone bleef in DFU hangen. Toen ik het kabeltje er uit trok kwam de vertrouwde text over het scherm heen glijden. Maar nu pakt mijn book de iphone niet en de iphone blijft 'BSD root: md0, major 2, minor 0' weergeven, elke keer op een nieuw regel (Dos screen). Iemand een idee hoe ik dit op los? (ik heb de home en aan/uit knop in gehouden maar dan gaat ie terug naar het dos scherm).
  #243  
Oud 27-04-08, 13:45
drm drm is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: antwerpen
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door e_sabbagh Bekijk bericht
Ik heb een probleem. Ik heb iLiberty+ gebruikt op mijn Macbook om mijn 4.6BL te unlocken. Hij bleef heel lang hangen bij 'Preparing Jailbreak' en de iPhone bleef in DFU hangen. Toen ik het kabeltje er uit trok kwam de vertrouwde text over het scherm heen glijden. Maar nu pakt mijn book de iphone niet en de iphone blijft 'BSD root: md0, major 2, minor 0' weergeven, elke keer op een nieuw regel (Dos screen). Iemand een idee hoe ik dit op los? (ik heb de home en aan/uit knop in gehouden maar dan gaat ie terug naar het dos scherm).
Heb een paar dagen geleden exact hetzelfde probleem gehad. Telkens dat bsd root ding dat maar bleef komen.
Had het bijna opgegeven.
Maar dan uiteindelijk terug in dfu gekregen door itunes open te zetten, iphone in de dock en dan het vertrouwde drukken op home en aan/uit knop!
Daarna jailbreak gedaan met Ijailbreak (mac)
  #244  
Oud 27-04-08, 19:43
KleineAap KleineAap is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KleineAap Bekijk bericht
Zelfde probleem, kan installer niet installeren omdat de site met payloads down lijkt te zijn *403 constant... Iemand toevallig 't .sh en .zip filetje voor me?
En de payloard server doet t weer...

Voor de geintresseerde, ik ben van een 1.1.1 naar 1.1.4 gegaan met iLiberty+. Hierbij heb ik Cydia geinstalleerd en later als payload Installer toegevoegd (het gemis van Summerboard in Cydia was de eerste frustratie met Cydia, maar je kan ook geen NL downloaden via Cydia). Je kan payloads altijd toevoegen, wat ik zelf een hele handige feature vind
  #245  
Oud 28-04-08, 23:02
jvdvalk jvdvalk is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KleineAap Bekijk bericht
En de payloard server doet t weer...

Voor de geintresseerde, ik ben van een 1.1.1 naar 1.1.4 gegaan met iLiberty+. Hierbij heb ik Cydia geinstalleerd en later als payload Installer toegevoegd (het gemis van Summerboard in Cydia was de eerste frustratie met Cydia, maar je kan ook geen NL downloaden via Cydia). Je kan payloads altijd toevoegen, wat ik zelf een hele handige feature vind
Ik heb installer wel aangevinkt en daarna in het hoofdscherm 'Go for it' aangeklikt. Nu is 'ie klaar en staan de aangevinkte programma's er niet op. Kan ik nu iLiberty opstarten en alleen maar de extra programma's aanvinken zonder dat ik opnieuw jailbreak enz. moet aanvinken?
  #246  
Oud 29-04-08, 18:49
Quattro1 Quattro1 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard

Hallo, ik heb Iliberty 1.20.65 gedownload en krijg vervolgens de melding dat er een nieuwe versie is 1.3.0.113, deze vervolgens gedownload dan wordt er gevraagd de oude te vervangen en daar gaat het fout. Melding Can't delete target file. Wat te doen? Ik heb een gloednieuwe 16Gb uit de US meegenomen vorige week.
  #247  
Oud 30-04-08, 23:30
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

iLiberty+ weggooien en een nieuwe downloaden van de website.
  #248  
Oud 01-05-08, 02:13
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merkie Bekijk bericht
iLiberty+ weggooien en een nieuwe downloaden van de website.
Dat ie daar zelf niet op komt...
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
  #249  
Oud 01-05-08, 10:06
andycorp andycorp is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard upgraden van 112 naar 114

ik zou graag willen weten hoe ik kan upgraden van mijn gejailbrweakde 112 naar 114.

iemand ??

andycorp

112 OTB
  #250  
Oud 01-05-08, 10:12
rotterdam rotterdam is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard

er is op mijn Iphone geen installer gezet bij de jailbreak. Kan iemand mij helpen?
  #251  
Oud 01-05-08, 10:21
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Cydia uitvinken en een payload van installer gebruiken
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #252  
Oud 01-05-08, 10:26
rotterdam rotterdam is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard

sorry, ik ben een echte beginner, maar waar vind ik Cydia en een payload?
  #253  
Oud 01-05-08, 11:07
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Dit kan je allemaal aanvinken in iliberty+
  #254  
Oud 06-05-08, 12:41
koenijn koenijn is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 22
Standaard

Heb op dit moment een nieuwe UK 8GB iphone voor me. O2 sim eruit gehaald. dock aangesloten. Iphone erin en aangezet, op scherm staat "No sim card installed" en vervolgens Iliberty+ opgestart. Ik kan vervolgens niets in dit programma. GO FOR IT blijft grijs. Kan iemand helpen?
  #255  
Oud 06-05-08, 12:58
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Heb je de gewenste opties aangevinkt?
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #256  
Oud 06-05-08, 13:09
koenijn koenijn is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 22
Standaard

ja maar was itunes vergeten te installeren, oeps! Wat is trouwens mijn versie firmware, althans hoe kom ik daar achter. Opties trouwens aangevinkt.
  #257  
Oud 06-05-08, 13:45
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Waarschijnlijk 1.1.4. Als je 'm aansluit en iTunes opent zal iTunes ook zeggen dat je up to date bent = 1.1.4 of moet herstellen/updaten = niet 1.1.4.
  #258  
Oud 06-05-08, 22:33
Stevitski Stevitski is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 43
Standaard

Ik heb een kleine vraag. Ik heb mijn iPhone indertijd met ziphone gekraakt. Ik heb nu met bootneuter naar 4.6 bootloader gedaan. Kan dit kwaad als ik nu iliberty laat draaien, moet ik dan aanvinken dat hij terug naar 3.9 moet?? of moet ik dit niet aanvinken
  #259  
Oud 06-05-08, 22:52
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Warom iLiberty draaien? Als je op 1.1.4 zit zou ik niet nog een keer iLiberty draaien. Mocht je het wel willen doen, dan hoef je downgrade naar 3.9 niet aan te vinken.
  #260  
Oud 07-05-08, 20:08
Razer Razer is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 11
Standaard

Ik heb met de laatste versie van ILiberty mijn nieuwe iphone geunlocked, echter heb ik wat veel zitten spelen en wil ik weer vanaf blanco herstellen. kan ik gewoon in ITunes de firmware herstellen en dan weer vanaf voorafaan beginnen?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.