//

Alles kwijt na upgrade 1.1.1 naar 1.1.4

Alles kwijt na upgrade 1.1.1 naar 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gisteren bezig geweest met een 1.1.1 te upgraden naar 1.1.4. De iphone werd eerst gesynct met de computer. Daarna de restore file erop gezet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-08, 11:37
fideel's schermafbeelding
fideel fideel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 40
Exclamation Alles kwijt na upgrade 1.1.1 naar 1.1.4

Hallo,

Gisteren bezig geweest met een 1.1.1 te upgraden naar 1.1.4.
De iphone werd eerst gesynct met de computer.
Daarna de restore file erop gezet ( itunes / shift / herstellen )
dan met ziphone 'do it all' gedaan.
so far so good.

Dan de iphone willen terugzetten in de stand zoals die stond tot voor de sync. ( itunes herkende een 'nieuwe' iphone ) en we hadden toen keuze uit slechts 1 backup file..
Blijkbaar was da een backup file van oktober 2007...
Dus da wil zeggen dat alle contacten etc die na okt 2007 toegevoegd werden foetsie zijn. Heel raar want we hadden hem zoals je kon lezen net gesynct.Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Nu mijn vraag : zouden er misschien verschillende backupfiles van de iphone aanwezig kunnen zijn op de computer en waar kan ik die vinden dan?
Ik had nie de indruk dat er een lijstje was dat kon uitklappen om andere backups te kiezen..tenzij we te rap waren.
Hopelijk weten jullie of ik nog ergens kan controleren welke backup files er aanwezig zijn.

De tweede vraag : al de contacten hadden hun eigen foto.
Deze heb ik met de iphone genomen en meteen toegekend aan de contacts.
Nu zijn de enkele ( toch wel een 100tal ) contacts die wel gesynct werden met de iphone die een andere foto hebben gekregen, onderling werden dus de contacts en foto's verwisseld.
Zou er een map zijn op de iphone die ik via winscp kan benaderen om de foto's op m'n pc te zetten en op die manier terug de juiste contacts erbij te zetten ?

Ik weet het, veel vragen, maar het zou ons veel werk besparen .

Alvast bedankt,
Prettige feestdagen!
__________________
Fideel, de Iphone-goeroe.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alles kwijt na downgrade iOS 4 naar 3.1.3, wat nu? pizzle iPhone algemeen 3 27-08-10 21:44
Mac OS X: Alles kwijt na update 4.0.1 Sjaak de Bollenboer iTunes 1 20-07-10 08:07
Mac OS X: Alles kwijt na update 4.0.1 Sjaak de Bollenboer iTunes 1 20-07-10 00:49
upgrade naar 4.0, foto's kwijt macfoto Muziek, foto & video 0 02-07-10 14:52
Alles kwijt na update naar iOS 4 Timgio iTunes 1 21-06-10 23:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.