//

Data Recovery Tool Iphone

Data Recovery Tool Iphone discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Door een restore naar 1.1.4 ben ik al mijn bestanden kwijt. Ze staan ook niet in I-Tunes. Nu ben ik al dagen op zoek naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-03-08, 09:47
dureappel's schermafbeelding
dureappel dureappel is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den-Haag
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar dureappel
Red face Data Recovery Tool Iphone

Door een restore naar 1.1.4 ben ik al mijn bestanden kwijt. Ze staan ook niet in I-Tunes. Nu ben ik al dagen op zoek naar een data recovery tool.
Ik kreeg een tip van iemand dat op deze site de tool stond.

Helaas kan je hier niets downloaden. Je wordt doorgelinked naar deze site. Ik kan hier niet het programma vinden wat dus op de andere site staat vermeld.

Weet iemand of dit programma ergens anders te downloaden is?
Ik heb het echt nodig...
__________________
Iphone 7 plus Zwart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-03-08, 23:25
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Je bestanden zijn uit iTunes gewist? Dat lijkt me eerlijk gezegd sterk. Waarschijnlijk staan die bestanden gewoon nog her en der op je PC of ze staan in je iTunes bibliotheek. En ik zie dat je iPhone niet werkt? Even de handleiding op deze site doornemen en restoren met ZiPhone.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #3  
Oud 22-03-08, 23:26
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Oh, en op die site staat een linkje met 'free download'...
  #4  
Oud 23-03-08, 01:15
dureappel's schermafbeelding
dureappel dureappel is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den-Haag
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar dureappel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Je bestanden zijn uit iTunes gewist? Dat lijkt me eerlijk gezegd sterk. Waarschijnlijk staan die bestanden gewoon nog her en der op je PC of ze staan in je iTunes bibliotheek. En ik zie dat je iPhone niet werkt? Even de handleiding op deze site doornemen en restoren met ZiPhone.
Nee, niks in ITunes te vinden. En de restore met Ziphone resulteerde in een complete vastloper....

Ik heb echt een recovery prog nodig.
  #5  
Oud 23-03-08, 01:23
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Hoe heb je ge-restored dan? ZiPhone lukt vrijwel altijd, hoe erg je phone ook gebricked is. En als je phone al gebricked is zul je je data er ook niet meer vanaf kunnen halen. Mij lijkt dat je grootste probleem nu is om je iPhone weer werkend te krijgen.

Ik zou dus weer ZiPhone proberen: in ZiPhone in dfu-mode zetten, in iTunes 'herstellen' naar firmware 1.1.4 (eventueel met shift + 'herstel' en dan een gedownload .ispw bestand van 1.1.4 selecteren) en dan in ZiPhone 'do it all!' klikken. Wat je eventueel vantevoren nog zou kunnen doen is in ZiPhone 'refurbish' klikken, dan wordt je iPhone helemaal teruggezet naar fabrieksinstellingen = helemaal schoon.
Daarna moet je dan maar weer kijken hoe je je muziek e.d. weer in iTunes kan krijgen. Het lijkt me sterk dat ze zowel van je iPhone als je PC verdwenen zijn, is eigenlijk onmogelijk.
  #6  
Oud 25-03-08, 16:19
dureappel's schermafbeelding
dureappel dureappel is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den-Haag
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar dureappel
Standaard

Ik zal je het hele verhaal besparen, maar ik ben echt mijn bestanden kwijt. Gewoon een aantal domme fouten gemaakt. De grootste fout is geen backup maken

Maar goed, de appel werkt in ieder geval weer. Ben toch alleen nog op zoek naar die of een recovery tool. Draait de Iphone op OS X?

Wellicht dat daar een recovery prog voor is. Hoe dan ook. Ik hou mij sterk aanbevolen voor tips die maar enigszins kunnen leiden naar een recoveryprogramma.

Allen alvast dank

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Hoe heb je ge-restored dan? ZiPhone lukt vrijwel altijd, hoe erg je phone ook gebricked is. En als je phone al gebricked is zul je je data er ook niet meer vanaf kunnen halen. Mij lijkt dat je grootste probleem nu is om je iPhone weer werkend te krijgen.

Ik zou dus weer ZiPhone proberen: in ZiPhone in dfu-mode zetten, in iTunes 'herstellen' naar firmware 1.1.4 (eventueel met shift + 'herstel' en dan een gedownload .ispw bestand van 1.1.4 selecteren) en dan in ZiPhone 'do it all!' klikken. Wat je eventueel vantevoren nog zou kunnen doen is in ZiPhone 'refurbish' klikken, dan wordt je iPhone helemaal teruggezet naar fabrieksinstellingen = helemaal schoon.
Daarna moet je dan maar weer kijken hoe je je muziek e.d. weer in iTunes kan krijgen. Het lijkt me sterk dat ze zowel van je iPhone als je PC verdwenen zijn, is eigenlijk onmogelijk.
  #7  
Oud 25-03-08, 17:43
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

ben bang dat je de bestanden op je iphone niet meer terugkrijgt, die is na een restore helemaal schoon. Wellicht een recovery tool voor je pc gebruiken?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 Spider85 iPhone algemeen 1 20-12-11 23:26
iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten) mohf iPhone algemeen 1 26-08-10 00:40
Iphone dood (zout water), data recovery ? brutski78 iPhone algemeen 5 25-07-09 10:34
data recovery schuur1982 iPhone algemeen 3 04-09-08 10:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.