//

Software updaten naar 1.1.4

Software updaten naar 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik ben nieuw hier en heb een Iphone 8gb uit the states. Heb de zoekfunctie gebruikt, en ben heel wat wijzer geworden, echter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-03-08, 10:41
RioolDokter RioolDokter is offline
• iOS 10.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 273
Standaard Software updaten naar 1.1.4

Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier en heb een Iphone 8gb uit the states.

Heb de zoekfunctie gebruikt, en ben heel wat wijzer geworden, echter is het allemaal te veel aan informatie wat ik krijg, en nu weet ik het even niet meer..

Ik heb in Amerika (NY) een Iphone 8gb gekocht. Heel fijn apparaat! Ben er echt helemaal gek van.

Alleen nu krijg ik in Itunes al de melding dat ik moet updaten naar 1.1.4...ik heb versie 1.1.3 kennelijk.

HOE, kan ik veilig updaten ( dus mijn Iphone moet geunlocked blijven!) en hoe veilig is dit. Aangezien mijn Iphone uit Amerika komt, en ik niet zo even 1,2,3, terug kan naar de winkel..

Kan iemand een link geven naar een makkelijke handleiding, welke veilig is?
Weet iemand wat de verschillen in versie 1.1.3 en 1.1.4 zijn?

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-08, 10:50
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Kijk hier maar eens.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 24-03-08, 10:53
RioolDokter RioolDokter is offline
• iOS 10.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 273
Standaard

Bedankt ButcherJF.

Als ik de laatste stap NIET uitvoer, blijft mijn Iphone gewoon engels/amerikaans talig he? Want mijne hoeft niet persé in het Nederlands.

Bedankt voor uw reactie!
Ga ik er zo maar eens mee aan de slag!

Weet jij toevallig de verschillen tussen versie 1.1.3 en 1.1.4? En ik kan alleen in Itunes zien welke versie ik op mijn Iphone heb staan?

=Edit=: Overigens vertelden ze mij in de winkel dat mijn gekochte Iphone een "officiele" "Unlock-versie" was...? Maar die zijn er toch helemaal niet? Dus moet hem gewoon volgens de gegeven link updaten he?

Laatst gewijzigd door RioolDokter; 24-03-08 om 10:55.
  #4  
Oud 24-03-08, 11:04
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Zoekfunctie en threads lezen 114 is een bugsfixer

Als je een offiecieel unlockte telefoon hebt moet je misschien eerst alleen updaten naar 114 Is de iphone dan geactiveerd dan hoef je hem alleen te jailbreaken en verder niets. Zie je een scherm met emergency call dan moet je het hele proces van de link doen
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software joey35 Archief 1 07-02-10 23:34
Iphone 3gs simlockvrij software updaten! FrenkelJ Archief 1 28-01-10 18:11
Updaten software jailbreaked Iphone 3G YvetteBoers Ontwikkelen voor iOS 5 17-08-09 23:14
Software updaten van 1.1.1 of 1.1.2 naar 1.1.4 GT3 Archief 8 31-05-08 00:17
Software updaten of verwijderen-> nieuw installeren? MCNO Jailbreak apps en thema's 0 09-04-08 22:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.