iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   WinSCP (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/1792-winscp.html)

Mariootjuh 22-12-09 21:30

dus dan meot je gewoon via je kabel doen?

ThaBudz 22-12-09 21:31

Yep , deze werkt via je kabel .

Mariootjuh 22-12-09 21:32

okee maar dat gaat ook gewoon via winscp

ThaBudz 22-12-09 21:40

nee want winscp werkt zonder kabel nl. via je Wi-Fi connectie

Mariootjuh 22-12-09 21:41

okee welk progamma heb ik nodig dan om via kabeltje te doen?

ThaBudz 22-12-09 21:43

dat doe je met iphonebrowser .

Mariootjuh 22-12-09 21:44

okee waar ken ik dat vinden:$ sorry voor ongemak hoor

De Generaal 22-12-09 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mariootjuh (Bericht 396514)
okee waar ken ik dat vinden:$ sorry voor ongemak hoor

Alstublieft: iPhoneBrowser (voor meer vragen, kan je overigens terecht in het iPhonebrowser topic). Vergeet overigens niet om via Cydia afc2add eerst te installeren, want anders herkent het programma niet dat je iPhone gejailbreakt is.

Er zijn overigens ook alternatieven voor, zoals iFunBox of DiskAid. Mocht iPhoneBrowser niet lekker werken kan je 1 van die twee andere proberen. Succes!

Mariootjuh 22-12-09 22:10

wil julliie allemaal bedanken voor de hulp het is me eindelijk geluk:) Thanxxxxxxx

dodojuice1980 23-12-09 16:31

Ik heb blijkbaar ooit een keer het wachtwoord van winSCP veranderd, maar ik kom er maar niet meer op... :mad:

Bestaat er een mogelijkheid om alles te resetten ? Ik heb alles al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar niets helpt...

Ik heb bestanden cq programma's op mijn phoon staan die ik eraf wil hebben en dat deed ik altijd met winSCP

Heb voor nood ook al iphonebrowser geinstalleerd maar die doet het niet eens !

Hoop dat iemand kan helpen :)

kuotje 23-12-09 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dodojuice1980 (Bericht 396798)
Ik heb blijkbaar ooit een keer het wachtwoord van winSCP veranderd, maar ik kom er maar niet meer op... :mad:

Bestaat er een mogelijkheid om alles te resetten ? Ik heb alles al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar niets helpt...

Ik heb bestanden cq programma's op mijn phoon staan die ik eraf wil hebben en dat deed ik altijd met winSCP

Heb voor nood ook al iphonebrowser geinstalleerd maar die doet het niet eens !

Hoop dat iemand kan helpen :)

[Tutorial] Change iphone root password if you've forgotten it. - Hackint0sh

skrala 25-12-09 01:16

OPENSSH wachtwoord veranderen lukt niet
 
1 Bijlage(n)
Hallo allemaal,

vandaag heb ik openssh geinstalleerd om het 'gruppled' theme te installeren. Dit is wonder boven wonder gelukt, nu wilde ik alleen nog het wachtwoord veranderen van de openssh. Ik heb echt alles geprobeerd (mobileterminal, terminal(mac)) alleen steeds als ik het oude wachtwoord 'alpine' moet intypen lukt het op de een of andere manier niet en wordt het knipperende lijntje geel en dik ik kan dan niet meer typen als ik daarna op enter druk kan ik weer opnieuw beginnen. Ik had dit zowel bij mobileterminal als terminal. openssh zet ik, als ik het niet nodig heb, uit via sbsettings, maar toch....

alvast bedankt voor jullie hulp!
Hieronder de foto om het wat duidelijker te maken!

gr.

freedox 25-12-09 01:46

en via de computer kon je wel inloggen met alpine?

ik heb dit namelijk ook gehad, bleek dus dat door een of andere worm men wachtwoord veranderd was.

dan word het wel opnieuw installeren

als je eenmaal ingelogd bent kant je geloof ik met het passwd command je wachtwoord veranderen.

freedox 25-12-09 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gino69 (Bericht 393676)
ik gebruik de juiste ipadres maar ga natuurlijk niet mijn ipadres vermelden hier..

nee niet dat ik weet, dat ik mijn wachtwoord heb veranderd, is dit bijvoorbeeld wel het geval. ik heb zelfs 2 keer winscp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd dus dan moet het standaardwachtwoord gewoon root alpine zijn toch

kunnen jullie mij aub aub aub helpen

en jij denkt dat dat een extern ip adres is? dat is het ip adres dat je router jou toewijst, dus enkel intern.

je hebt wss hetzelfde probleem als iedereen die hier met wachtwoord problemen komt en dat is dat je iphone besmet is geraakt met een worm die je wachtwoord veranderd.

je zal dus moeten herstellen en daarna wanneer je openSSH erop zet gelijk je wachtwoord moeten veranderen. (de worm gebruikt namelijk het standaard wachtwoord om binnen te komen

serapim 25-12-09 03:07

bullsh.t je hoeft niet te herstellen

download via cydia ifile
open ifile en navigeer naar private/etc en scroll naar beneden naar master.passwd
druk daar op en open hem dan met text viewer (dit kun je gewoon doen in ifile want text viewer optie zit in ifile)
ergens zie je root:,,,,,,,,,,,,,,,,:
alles tussen de dubbele punt haal je weg en voer je dit in /smx7MYTQIi2M
let op hoofdletters
bewaren en respringen via sb settings en voila je passwoord is weer alpine;)

YouTube - LOST or FORGOTTEN SSH PASSWORD HELP
dit filmpje helpt je verder

sudden 04-02-10 15:47

Hoe kom ik bij het wachtwoord om third party games te instaleren.

Ik zit al in winscp

ben al 3 dagen aan het zoeken maar vind niet dat wat ik zoek

doe het nu op een andere manier :)

porsche 20-02-10 09:27

Hallo
Ik heb gisteren een bestand in de map system van Winscp veranderd. Pas nadat ik dat gedaan had, zag ik dat het instellingen waren voor de Ipod Touch terwijl ik een iphone heb. Daardoor wil de iphone niet meer opstarten want de instellingen van het systeem zijn aangepast. Mijn vraag is of het mogelijk is om via de herstelmodus in Winscp te geraken? Ik heb het originele goeie bestand nog staan op mijn computer, dus het is makkelijk om te wisselen.

tracker 19-03-10 12:03

is er een ander mogelijkheid dan wincsp om een sms...caf op je iphone te zetten? waarom kan ik er niet gewoon in met een explorer of iets dergelijks? ik dacht aan iphonebrowser, maar die crashed alleen maar.

Mootjuh 03-04-10 23:14

Ik heb dus alles gereset.. Alpine is weer het wachtwoord.. maar klopt het dat winscp niet werkt op windows 7??? Rare is dat boven de pc die draait op vista nergens last van heeft en ik op me laptop geen connectie krijg met mijn iphone.

Voorheen stond op de laptop ook vista.. destijds geen problemen gehad hiermee.. iemand het antwoord?

IphoneBezitter 07-04-10 22:51

winscp probleem
 
ik heb een probleem als ik wil connecten lukt dat maar dan moet ik nog een password intikken dan zegt hij

connecting to host
authenticating
using user name: blabla
authenticating with pre entered password
acces denied


en toen heb ik alpine root allebij geprobeerd en men eigen password maar ik kom er maar niet in heeft iemand hier een idee wat er aan de hand is hoor graag iets
ik gebruik winscp en openshh


Iphonebezzitter:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:52.