iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   AnySIM (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/1801-anysim.html)

KDK 01-01-08 19:15

Michael, thanks. Gedaan, maar er zit een slotje op en als ik in Safari daarna http://iphone.blurgle.ca/repo intype blijft ie geven dat de server niet reageert.

Als ik in Installer.app kijk staat daar wel dat er geen safari plug in zit. Heeft dit er iets mee te maken?

Ezekiel 09-01-08 13:31

wrong post

Bas van Hout 10-01-08 14:10

Beste leden klein vraagje,

Ik heb succesvol het anysim logo op mijn sprinboard geinstalleerd. Kan ik nu ook gewoon van simkaarten wisselen met een andere provider?

Ik ga namelijk over een paar weken van provider wisselen vandaar. Alvast bedankt.

Fresh 10-01-08 14:15

Wat is het productieweeknummer van je iPhone? Dat is de 4de en 5de positie van het serienummer. Als dat nummer hoger is dan 44 moet je je bootloader checken. Hogere weeknummers hebben namelijk bootloader versie 4.6 die niet met anySIM te unlocken is. Installeer voor de zekerheid het programma iInfo vanuit de installer. Voeg eerst source http://ifoneguide.nl/repo toe aan installer. Met dit programma controleer je de bootloader versie.
Mocht de bootloader de oude versie 3.9 zijn, dan kun je anySIM uitvoeren (1 maal!) op je iPhone. Zet wel de iPhone in airplane mode (vliegtuigmodus).

O, ook bij een weeknummer lager dan 44 is het zinvol de bootloader te controleren met iInfo.

KDK 10-01-08 14:22

Bij mij is het ondertussen gelukt!

Bas van Hout 10-01-08 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 38589)
Wat is het productieweeknummer van je iPhone? Dat is de 4de en 5de positie van het serienummer. Als dat nummer hoger is dan 44 moet je je bootloader checken. Hogere weeknummers hebben namelijk bootloader versie 4.6 die niet met anySIM te unlocken is. Installeer voor de zekerheid het programma iInfo vanuit de installer. Voeg eerst source http://ifoneguide.nl/repo toe aan installer. Met dit programma controleer je de bootloader versie.
Mocht de bootloader de oude versie 3.9 zijn, dan kun je anySIM uitvoeren (1 maal!) op je iPhone. Zet wel de iPhone in airplane mode (vliegtuigmodus).

O, ook bij een weeknummer lager dan 44 is het zinvol de bootloader te controleren met iInfo.

Ik heb een 1.1.1. versie van mijn broertje in mijn handen die net terug is van 4 maanden stage. Over de bootloader hoef ik me dus geen zorgen te maken.

Hij moet nog een Simkaart aanschaffen dus ik zat er aan te denken om tot die tijd zijn phone te gebruiken tot hij een nieuw abbo heeft. Maar als ik het goed berijg is dat niet zo verstandig aangezien je maar 1 maal de Anysim kan uitvoeren?

Teddy81 18-01-08 15:40

Sorry jongens

twcoolen 29-01-08 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 38589)
Wat is het productieweeknummer van je iPhone? Dat is de 4de en 5de positie van het serienummer. Als dat nummer hoger is dan 44 moet je je bootloader checken. Hogere weeknummers hebben namelijk bootloader versie 4.6 die niet met anySIM te unlocken is. Installeer voor de zekerheid het programma iInfo vanuit de installer. Voeg eerst source http://ifoneguide.nl/repo toe aan installer. Met dit programma controleer je de bootloader versie.
Mocht de bootloader de oude versie 3.9 zijn, dan kun je anySIM uitvoeren (1 maal!) op je iPhone. Zet wel de iPhone in airplane mode (vliegtuigmodus).

O, ook bij een weeknummer lager dan 44 is het zinvol de bootloader te controleren met iInfo.

anySIM cannot unlock this phone. anySIM will now quit.

Deze melding krijg ik nu ook. Ik heb de bovenstaande postst gelezen, maar ik zal mijn geschiedenis uitleggen.

Mijn iPhone is een OTB 1.0.2. Deze is geupdate naar 1.1.1 en later naar 1.1.2. Gisteren besloot ik 1.1.3. erop te zetten middels de automatische update procedure. Dit verliep vlekkeloos. Echter op een gegeven moment had ik het inmiddels welbekende probleem dat Wi-Fi en Edge niet meer werkten. Ik kon wel verbinding maken met Wi-Fi maar kreeg geen ip-adres toegewezen, van geen enkel netwerk.
Ik heb zojuist mijn iPhone geflashed naar 1.1.1. en deze gejailbreaked. Via Installer heb ik anySIM erop gezet via iClarified. Na het unlockproces krijg ik van anySIM de melding dat de iPhone niet geunlocked kan worden.

Gegevens:
ModemFW: 04.02.13_G
BL: 3.9_M3S2
Serial: XRX38EXXXXXXX


Moet ik nu weer restoren naar 1.1.1. en opnieuw het jailbreak proces doorlopen?

Martijn Snels 02-02-08 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door twcoolen (Bericht 51739)
anySIM cannot unlock this phone. anySIM will now quit.

Deze melding krijg ik nu ook. Ik heb de bovenstaande postst gelezen, maar ik zal mijn geschiedenis uitleggen.

Mijn iPhone is een OTB 1.0.2. Deze is geupdate naar 1.1.1 en later naar 1.1.2. Gisteren besloot ik 1.1.3. erop te zetten middels de automatische update procedure. Dit verliep vlekkeloos. Echter op een gegeven moment had ik het inmiddels welbekende probleem dat Wi-Fi en Edge niet meer werkten. Ik kon wel verbinding maken met Wi-Fi maar kreeg geen ip-adres toegewezen, van geen enkel netwerk.
Ik heb zojuist mijn iPhone geflashed naar 1.1.1. en deze gejailbreaked. Via Installer heb ik anySIM erop gezet via iClarified. Na het unlockproces krijg ik van anySIM de melding dat de iPhone niet geunlocked kan worden.

Gegevens:
ModemFW: 04.02.13_G
BL: 3.9_M3S2
Serial: XRX38EXXXXXXX


Moet ik nu weer restoren naar 1.1.1. en opnieuw het jailbreak proces doorlopen?

Ik heb precies 't zelfde.. Ben al de hele dag aan 't uitzoeken hoe ik dit kan oplossen...

Fresh 02-02-08 16:26

jullie hoeven anysim niet te draaien, omdat de baseband niet gewijzigd is. Alleen 112 jailbreaken, iWorld draaien en bellen.

jetgadget 04-02-08 11:45

is die nieuwste versie van anysim niet gelijk goed voor FW1.1.1 én 2?

truckdiver 12-02-08 10:40

heb anysim draaien op een 1,1,2 jailbreak 3,9
is het normaal dat dit al langer dan een kwartier duurt?
heb scherm met appeltje op en doorop de streepjes die soms ronddraaien maar ook langer kunnen stilstaan.
thx
is het mogenlijk dat ik dit kan stoppen en dan zonder unlock nr 1,1,3 ga en daar de unlock doe?
ben ondertussen maar opnieuw nr 1,1,1 aan het zetten om opnieuw te beginnen

alexstotijn 23-03-08 17:50

anySIM werkt bij mij niet voor 1.1.4

Michael 23-03-08 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexstotijn (Bericht 86321)
anySIM werkt bij mij niet voor 1.1.4

Anysim werkt ook niet op 114

ArB 23-03-08 19:10

Voor 114 kun je wel de unlocker van iclarified gebruiken.
voeg in je sources installer.iClarified.com toe en je ziet hem vanzelf staan onder 114 unlock

jeremy14 01-04-08 16:30

Ik heb gisteren me iphone naar 1.1.4 geupgrade en bootloader naar fakeblank 3.9 met Iliberty

maar werkt anysim ook voor deze versie hiervan??:confused:
Alvast bedankt

Jeremy

duco16 30-04-08 18:26

UNLOCK 1.1.4 windows
 
Wat lees ik veel over unlokken, maar niks lukt, ik heb net mijn IPHONE 1.1.4 op herstellen gezet, en nu is hij gelokt, hij moet de instellingen wel weggeschreven hebben op mijn laptop. Maar ik wil hem graag eenfoudig Unlokken. Is er iemand die wel een heldere uitleg heeft.

Groeten Duco Douwstra (Vleuten) duco16@gmail.com:D

syrah 05-09-08 21:55

Hallo,
Als je je iphone simlock free wil maken moet je software installeren. Maar begrijp ik het goed dat je zoeizo dan eerst een simkaart met een abonnement moet hebben die erin kan? of kan je ook alleen een toestel kopen zonder simkaart?

duco16 05-09-08 22:18

Ja je moet altijd een simkaart hebben. Maar je kan beter een 1.1.4 op de kop proberen te tikken. Daar kun je iedere simkaart in zetten en is makkelijker te hacken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.