iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   iPhone Dev Team (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/2077-iphone-dev-team.html)

iCulture 09-11-07 21:09

iPhone Dev Team
 
Het iPhone Dev Team is een groep software-ontwikkelaars die verantwoordelijk zijn voor de populairste [wiki]unlock[/wiki]-methodes voor de iPhone: Pwnage Tool (Mac), WinPwn (Windows) en QuickPwn (Mac en Windows) Verouderd.

De groep treedt ook regelmatig op als officieuze woordvoerders van de iPhone-hackersgemeenschap. Toen Apple eind september voor het eerst waarschuwde voor de mogelijk schadelijke gevolgen van [wiki=unlock]unlocken[/wiki] bracht het iPhone Dev Team een verklaring uit, waarin ze stelden dat het totale aantal downloads van hun unlock-tools doet vermoeden dat honderdduizenden mensen hun iPhone in voorgaande weken hadden geunlocked.
Ook stelden zij dat het verwijderen van de blokkade een belangrijke stap was in de verdere ontwikkeling van de iPhone. Volgens het iPhone Dev Team kunnen de unlock-tools voor de iPhone geen schade aanrichten, zoals Apple ons wil doen geloven. Toch ontwikkelde het team ook een tool om unlocked iPhones weer terug te brengen naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen.

kruidenmannetje 25-03-08 21:06

Zou met dat terugZetten naar fabrieksinstellingen ook de garantie weer van toepassing zijn?

MasterTK 06-04-08 20:40

Als alles er weer normaal uitziet volgens apple.;)
Gewoon niet latren merken dat hij gehackt is en apple kan je niets maken.

Stiruam 06-04-08 20:46

Jwel ze geven alleen garantie bij een werkend AT&T abbo zeggen ze soms alleen dat heb je niet dus opzig kunnen je ze pesten...

Greetz, Stiruam

MasterTK 06-04-08 21:14

Dat zou kunnen maar als je hem nou inleverd zonder sim kaart?

Destiny 06-04-08 21:55

Dan checken ze bij AT&T na of je een abo hebt ;)

kruidenmannetje 07-06-08 00:09

Raar, ik koop geen At&T phone maar een iPhone. Zij maken een product en moeten daar toch garantie op geven. Zou niet moeten uitmaken wat voor een abbo, je kunt hem immers ook met een europees abbo hebben tegenwoordig.

Stiruam 07-06-08 11:03

Nee hoor je koopt een iPhone van AT&T als jij dan tegen de regels in gaat jailbreaken en unlocken krijg je er gezeik me zo simple is het. En als je hem met een europees abbo koopt geld dat alleen bij een OFFICEEL abbonement. Dus T-Mobile iPhone in duitsland bv en als je hem koopt bij een online winkel met abbo heb je garantie bij die winkel NIET bij AT&T of Apple waar de winkel z'n ILLEGALE iPhones vandaan haalt :D

Greetz, Stiruam

Schlopsy 26-07-08 12:29

Hallo

Weet iemand hoe ver het Dev Team staat met het unlucken van de Iphone 3G?

Thanks :P

profie 01-08-08 15:08

blog.iphone-dev.org

Schlopsy 28-08-08 21:35

Iphone gekraakt?
 
Hallo,

Ik heb een vraag ivm het unlucken/Jailbreaken van de Iphone 3G:
- zal dit ooit mogelijk zijn om alle apps gratis te kunnen krijgen op de Iphone 3g zoals op de eerste gen Iphone?
- Hoe ver staan ze dan met dit proces als dit al dan niet mogelijk zal zijn?(zelfde vraag als eerder)

Thanks in advance :P

mwagena 28-08-08 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schlopsy (Bericht 179895)
Hallo,

Ik heb een vraag ivm het unlucken/Jailbreaken van de Iphone 3G:
- zal dit ooit mogelijk zijn om alle apps gratis te kunnen krijgen op de Iphone 3g zoals op de eerste gen Iphone?
- Hoe ver staan ze dan met dit proces als dit al dan niet mogelijk zal zijn?(zelfde vraag als eerder)

Thanks in advance :P

naar mijn weten hebben ze al wel een jailbreak en installer.app voor de 3g..
kan het ook verkeed hebben hoor

unlock kan je op de blog van iphone-dev ook lezen. nog steeds geen voortgang..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:56.