iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   Beltoon (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/2091-beltoon.html)

snadders 22-02-08 14:50

Hoe of beter gezegd waar kan ik de tones van mijn sms of alarm aanpassen?

Altaner 21-03-08 12:01

Bij mij een heel ander probleem.Converteren naar AAC gaat goed ik krijg mijn ringtone heel makkelijk in de lijst bij Beltoon onder/ Aangepast. Ik kan de ringtone ook selecteren, maar ik krijg geen geluid, terwijl het bij Sendsong wel kan afspelen
Heeft het misschien te maken met codec ofzo,???????????

niels1981 21-03-08 12:56

voor windows pc's heb ik een gratis programma.
mp3 omzetten naar ringtone. zelf weten hoelang en wel stuk van een nummer.

Thomaspips 22-03-08 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Altaner (Bericht 85340)
Bij mij een heel ander probleem.Converteren naar AAC gaat goed ik krijg mijn ringtone heel makkelijk in de lijst bij Beltoon onder/ Aangepast. Ik kan de ringtone ook selecteren, maar ik krijg geen geluid, terwijl het bij Sendsong wel kan afspelen
Heeft het misschien te maken met codec ofzo,???????????

Ik heb hetzelfde probleem ...
Hulp aub ?

dendirk 22-03-08 13:48

Hebben jullie deze link al eens gevolgd?


EdZachary!: Make Free iPhone Ringtones using iTunes 7.5

Thomaspips 22-03-08 14:00

Thank U very much ... 't is me eindelijk gelukt !!!

:):):)

julietriccione 23-03-08 22:40

je iphone aan en uitzetten, dan moet de ringtone het doen!

ra23482 26-03-08 10:37

Hallo,
Ik heb alle bovenstaande geprobeerd maar niks wilt lukken, HELP want ik wordt ziek van die standaard beltonen ik heb versie 1.1.4 kan iemand me helpen hiermee

niels1981 26-03-08 10:51

@ RA

iPhone | How to Create Ringtones Directly on your iPhone !

iClarified - iPhone - How to Create Ringtones Directly on your iPhone !

net geinstalleerd en ringtones gemaakt! werkt super!

ra23482 26-03-08 22:05

hallo mensen, ik heb van alles geprobeerd, maar ik kan helaas nog steeds geen muziekbestanden als ringtone gebruiken. Wie o Wie heeft de oplossomg voor me
ik heb versie 1.1.4

Punisher 28-03-08 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ra23482 (Bericht 87870)
hallo mensen, ik heb van alles geprobeerd, maar ik kan helaas nog steeds geen muziekbestanden als ringtone gebruiken. Wie o Wie heeft de oplossomg voor me
ik heb versie 1.1.4

Zelfde probleem hierzo:confused:

Sfinxweb 30-03-08 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dwevbob (Bericht 44604)
Vandaag er andere ringtones in gezet als volgt: mp3 omgezet naar AAC met iTunes, bestandsextensie veranderd van .m4a naar .m4r en vervolgens door met Cyberduck contact te maken met de iPhone over SFTP en de bestanden op de iPhone in /Library/Ringtones geplaatst (kan natuurlijk ook met een ander FTP-programma).

Werkt perfect! Bedankt! Ik gebruik echter geen Cyberduck maar WinSCP.

Wel onthouden dat je ringtone niet langer duurt als 30 sec.

J0nes 31-03-08 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomaspips (Bericht 85806)
Ik heb hetzelfde probleem ...
Hulp aub ?

Ook hier zelfde probleem...:(

CYN05 05-04-08 01:16

thanks man! het werkt! alleen jammer dat het maar 30 sec zijn

CYN..

Janh078 27-04-08 10:50

als je sendsong installeert en een nieuwe beltoon maakt, raak je dan de standaard ringtones die op de iphone staan kwijt?

heeft iemand de ringtonemaker van iClarified gebruikt? werkt die goed?

vreetje 27-04-08 18:35

sendsong
 
help ik kom er niet uit, ik wil via send song een nummer als ringtone gebruiken, maar werkt niet, wanneer ik converteer ion i tunes, maakt i tunes een tweede betand aan, wanneer ik dan synchtoniseer, en naar sendsong ga en het nummer naar ringtone stuur, kan ik deze wel selecteren in geluiden maar t werkt niet , de iphone pakt gwoon aan andere ringtone . wat doe ik verkeerd??

Bedankt voor de hulp

henkdenktank 28-04-08 11:51

Het is eindelijk gelukt. Alleen gaf hij aan dat mijn geheugen bijna op was. Hoe kan je het geheugen van de disk gebruiken en niet die van de telefoon.

Dwevbob 03-05-08 11:25

Je kan je fonts verplaatsen met BossTool, is te vinden in Installer.

SanderW 03-05-08 19:50

Ik snap er nix van!
Ik heb met SendSong de ringtone in het rijtje gekregen bij:
Instellingen->Geluiden->Beltoon
Ik vink mijn ringtone aan, hij staat aangevinkt maar telkens als ik gebeld word krijg ik de standaard ringtone te horen

Kvindmbestleuk 04-05-08 14:23

Hallo iedereen. Is het mogelijk om ringtones van andere (niet iPhone) -telefoons via bluetooth op mij iPhone te krijgen? Of moet ik 'm dan als MP3 bestand op m'n PC zetten, converteren naar AAC etc etc?

Alvast bedankt voor de hulp!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.