iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   Repository (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/2420-repository.html)

KrAdrie 04-03-08 21:14

Klein vraagje...

Is de 114 ifonguide repo ook al klaar voor het nederlands taalpakket, T9, ... ?

Dank u!

samtje 04-03-08 21:20

ja, ifoneguide.nl/114

sjowol 04-03-08 21:27

al lang :)

KrAdrie 05-03-08 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 76693)
al lang :)


hehe ik had niets anders van je verwacht Sjowol.

Hartelijk dank voor het vele werk.
Een donatie laat ik binnenkort volgen. ;-)

jdj86 05-03-08 22:17

hey bluevoice ,

ik had laatst ook shai's apps erop staan ,
duurde echt heel lang met de refresh van de installer ,

als je tijd over heb moet je de sources erop plaatsen. ik niet

latersss

bluevoice 05-03-08 22:22

Ja, ok, maar dan heb je wel altijd een overzicht van de nieuwste apps. Met Wi-Fi duurt het 2 a 3 minuten.

hellboysz 09-03-08 22:06

Duurt inderdaad 2 a 3 minuten. En dan moet je niet de Iphone op autolock 1 min staan want dan kan die weer opnieuw beginnen!;)

croiman 09-03-08 22:14

zoveel sources ik heb, duurt nog langer dan 2 a 3 min. lol

Armando 13-03-08 19:52

Weet er iemand een source met veel leuke games en toys?

StefV 17-03-08 19:03

Ik zoek eigenlijk een source met Roms voor PSX en GBA en NES enzo.. Want ik krijg het niet voor elkaar om ze via mn laptop op mn Iphone te krijgen dus via source lijkt me makkelijk :) Weet iemand er 1?

jose 01-04-08 12:04

wil graag I WASH weet iemand wat voor source ik moet installeren

jose 01-04-08 12:22

Hoe kom ik aan iWash sources welke

croiman 01-04-08 17:44

kijk en zoek via iAppCat - Apple iPhone & iPod Touch Application Catalog, dan zul je t wel vinden

Sjodie 01-04-08 18:52

Ik merk ook een probleem te hebben met ifoneguide. Ik heb voor een goede kennis zijn iphone geupgrade naar 1.1.4 via settings general about staat die ook op de nieuwste versie via sources heb ik http://ifoneguide.nl/114 gezet echter komt deze onderaan bij sources te staan onder uncategorized UNTITLED SOURCE : http://ifoneguide.nl/114 ik heb de nieuwste bsd subsystem 2.1 geinstalleerd maar ik krijg ifoneguide dus maar niet onder install packages te staan. Iemand een idee?

adempinar 01-04-08 19:59

dankje wel voor de site:D

dat zocht ik net:)

croiman 01-04-08 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adempinar (Bericht 91151)
dankje wel voor de site:D

dat zocht ik net:)

graag gedaan, nam toch even pauze van mijn iphone case mod.

truckdiver 02-04-08 12:32

wat ik wou zeggen is al gezegd geweest:eek:

awenger 04-04-08 04:00

Ik heb ook het probleem dat ifoneguide onder als untitled source blijft staan. Heeft iemand hier al een oplossing voor?

Tjoky 04-04-08 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door awenger (Bericht 92894)
Ik heb ook het probleem dat ifoneguide onder als untitled source blijft staan. Heeft iemand hier al een oplossing voor?

Misschien ifoneguide iets teveel gedownload...?

jose 04-04-08 10:29

gewoon opnieuw doen kijk of je hem goed heb ingetoets

Stevitski 07-04-08 19:43

Al goed en wel dat we zoveel leuke en goede sources hebben, maar bovenaan staat dat het niet altijd zo ongevaarlijk is...

Kan iemand mij eens enkele sources doorgeven die ik zeker mag installen op mijn iPhone? Want ik durf niet echt nieuwe sources toevoegen...

Grtz
Steve

paschout 07-04-08 23:31

Na het toevoegen van de ifonguide repo wordt deze niet goed herkend
 
Ik heb, inmiddels enkele uren geleden, de ifoneguide.nl/114 repo toegevoegd aan de installer nadat ik een restore op mijn iphone heb gedaan, maar deze wordt nog steeds niet herkend. Hij blijft als untitled source weergegeven worden. (herhaaldelijk) Refreshen helpt niet en de vorige keer dat ik dit probleem had verscheen hij ineens na een paar dagen. Heeft iemand een idee of dit te versnellen is?

sjowol 08-04-08 01:04

dit ook al in een ander topic vermeld:
als de source niet verschijnt check dan of je spelling juist is, zorg dat je een Wi-Fi verbinding hebt (geen gprs!) check of je met safari wel op de site kan en dus niet geblocked bent en check ff of de ifoneguide sources niet toevallig wel gewoon onder install staan.

Grample 08-04-08 01:07

Helaas moet je minimaal een week wachten en dan verschijnt het vanzelf wel ! ;)

En nu serieus, waarschijnlijk gewoon fout ingevoerd (duurt refreshen lang na invoeren ?) of er is iets mis met je internet verbinding zoals Sjowol al zei.

paschout 08-04-08 08:28

Beste Sjowol,

Bedankt voor je tips. Ik heb, beide keren dat dit voorkwam, de spelling meermaals gecontroleerd en de source meerdere malen opnieuw toegevoegd. Inmiddels wordt hij herkend nadat ik refreshte over gprs i.p.v. Wi-Fi. Dit kan natuurlijk stom toeval zijn, maar ook dit deed hij pas na een paar uur. Inmiddels werkt het en wil ik jullie bedanken voor de reacties.

Sjodie 12-04-08 04:19

haha Check dit dan

Uit onze data blijkt dat uw IP ..................
veel meer dan gemiddeld heeft gedownload en is daarom geblokkeerd. Mocht u vinden dat dit een vergissing is neem dan contact op met ifoneguide mail.. Waarin u aangeeft waarom u zoveel heeft gedownload.
Excuses voor het ongemak.
Sjowol en Fresh.....

Zit er een limiet op??

sjowol 12-04-08 05:18

dit is op dit forum al uitgebreid besproken

stetoskoopje 22-04-08 14:34

hey allen , ik heb een iphone fw 1.1.2 en kan niets dowloaden van source. iphone geeft "failed download package"... heb voldoende ruimte op iphone... enige suggesties?

croiman 22-04-08 16:27

installer updaten?

Stibou 02-05-08 22:38

Ik probeer via Your Repo mijn eigen repo samen te stellen zodat ik niet meer zoveel hoef te zoekn,maar als ik mijn source wil toevoegen plaats ie hem telkens bij uncategorized...

jw01 06-05-08 18:41

sources
 
Als ik een theme source of icon package download kan ik deze nergens terugvinden? Dan uninstall ik maar weer.

Als je trouwens uninstall doet is het dan van je schijf?

Gr JW

croiman 06-05-08 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jw01 (Bericht 108603)
Als ik een theme source of icon package download kan ik deze nergens terugvinden? Dan uninstall ik maar weer.

Als je trouwens uninstall doet is het dan van je schijf?

Gr JW

je moet wel een app hebben voor dit thema of dergelijke te gebruiken

( Customize of Summerboard )

jw01 06-05-08 18:50

Hoe kom ik aan zo'n app dan? En als ik uninstall heb ik dan ook de ruimte op de schijf terug?

gr

croiman 06-05-08 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jw01 (Bericht 108614)
Hoe kom ik aan zo'n app dan? En als ik uninstall heb ik dan ook de ruimte op de schijf terug?

gr

Te installeren via installer op je iphone. En als je iets verwijderd is het logisch dat je die schijf ruimte trug krijgt zoals op je pc.

greetz

jw01 06-05-08 19:31

Thanks voor je antwoorden.
Nog eentje dan; Kun je ook sources downloaden met je gprs, bij mij doet hij dit niet!?

croiman 06-05-08 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jw01 (Bericht 108636)
Thanks voor je antwoorden.
Nog eentje dan; Kun je ook sources downloaden met je gprs, bij mij doet hij dit niet!?

Je kunt je sources ook refreshen via installer en apps installeren via GPRS (edge), indien je instellingen bij settings correct zijn.

minosvdb 09-05-08 22:14

Sources verwijderen / refreshen
 
Iphoners,

Een vraagje:

Ik heb m'n iPhone "unlocked" gekocht met ook al een pak sources er op. Hierdoor duurt het refreshen toch enkele minuten. Voor mij is dat geen probleem maar ik heb hoger in deze topic wel gelezen dat meermaals refreshen belastend is (zie ifoneguide.nl/114) voor server/bandbreedte/?

Ik heb bijv. m'n iPhone met de ifoneguide apps in het Nederlands gezet en ook de NL T9-spellingscorrectie geïnstalleerd. Vervolgens heb ik de betreffende SOURCE verwijderd.
  1. Kan dit kwaad? (de iPhone staat nog altijd in het NL)
  2. Is het mss raadzaam om sources die niet gebruikt worden sowieso te verwijderen?
  3. Hoe weet ik welke sources gebruikt worden en kan het verwijderen mijn systeem niet onstabiel maken of maken veel sources de iPhone net onstabiel?
Iphoners met kennis van zaken mogen altijd tips geven hierover. ;)

Thanks en... keep up the good work.

minosvdb

croiman 09-05-08 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door minosvdb (Bericht 110282)
  1. Kan dit kwaad? (de iPhone staat nog altijd in het NL)
  2. Is het mss raadzaam om sources die niet gebruikt worden sowieso te verwijderen?
  3. Hoe weet ik welke sources gebruikt worden en kan het verwijderen mijn systeem niet onstabiel maken of maken veel sources de iPhone net onstabiel?
minosvdb

1. Kan geen kwaad
2.source die je niet gebruikt, kun je verwijderen zodat het refreshen minder lang duurt
3.alle source die in installer staan worden gebruikt bij de refresh, veel sources maken je iphone niet onstabiel, duurt langer voor refresh.
Sources die niet meer werken kunnen je refresh zeer lang laten duren

cheers.

HC-sjef 17-05-08 17:09

hallo allemaal,

ik heb een iphone 8gb uk 1.1.4 er staat installer op waar ik heel veel apps van kon
downloaden.. toen ik een sources had toegevoegd, maar later had verwijderd, zijn
er veel packages weg (die ik voor de installatie van de source wel had) hoe moet ik
die vorige packages terugkrijgen?

croiman 17-05-08 17:11

een keer refreshen??? of de source er gewoon trug inzetten?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:15.