iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   SMS [Software] (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/2426-sms-software.html)

jose 25-03-08 00:40

wetool bij installer even zoeken

didiersergei 25-03-08 09:34

ja heb ik gedaan, alleen volgens mij werkt wetool niet bij version 1.1.3..:confused:

Nikooos 25-03-08 10:08

ja hoor heeft bij mij gewerkt. heette toen wel weTool-US geloof ik. Op 1.1.4 werkt het ook weer vlekkeloos.

didiersergei 25-03-08 11:22

Cool, thanks ga ik het nog eens proberen, die wetool-us is toch gewoon te vinden onder de installer app?

Casper 07-04-08 15:43

is er een app waarmee je horizontaal kan sms'n?

EmJayDee 10-04-08 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zazaf21 (Bericht 68651)
Ik wil graag dat wanneer ik een sms ontvang de inhoud (of een gedeelte hiervan) niet te lezen is op mijn homescreen, maar dat ik een melding krijg zoals bij een reguliere telefoon (naam van wie je een smsje hebt ontvangen).

Nu begrijp ik dat bij sommigen dit werkt door bij settings - general - passcode lock - show sms preview OFF te zetten dit werkt.

Maar bij mij niet. Ik werk met 1.1.3, zou het hiermee te maken kunnen hebben?

Heeft iemand een oplossing?
Dank!

Nog geen oplossing kunnen vinden. Iemand suggesties?

BD Kees 12-04-08 19:09

sms geluid aanpassen
 
[h3]SMS-geluid aanpassen[/h3]
Hoe kom ik in de map:
/System/Library/Audio/UISounds en heten::confused:
sms-received1.caf (Tri-tone)
sms-received2.caf (Chime)
sms-received3.caf (Glass)
sms-received4.caf (Horn)
sms-received4.caf (Bell)
sms-received6.caf (Electronic)

Ik neem dat deze bestanden ergens op je Iphone staan :confused:

KellyVerBier 13-04-08 16:46

Via winSCP inloggen op je iphone,Dan kies je van de 4 hoofdmappen de map Gronddirectory/Syseem/Library/Audio/UIsounds.Ik veronderstel dan je winSCP al staan heb op je PC zodat je kan inloggen op je iphone anders kan je dit vinden hier op dit forum.
Succes

BD Kees 13-04-08 19:06

sms geluid aanpassen
 
Bedankt :D kom nu inderdaad op mijn iphone.

heb het geluid oor sms aangepast m4a bestandje omgezet naar CAF maar ik hoor dit geluid niet als ik een smsje ontvang

Wat doe ik fout?

BD Kees 13-04-08 19:27

al opgelost
 
:eek: heb het verkeerde bestand omgezet naar caf (moest een AIFF zijn en niet een m4a bestand) ;)

david007 13-04-08 19:33

Heey weet iemand ook of je een passcode op je smsjes kan zetten dat je alleen met een code kunt openen??

AcidDeath 14-04-08 19:36

nog steeds geen manier om niet je hele bericht maar enkel de naam vd afzender of gewoon een melding weer te geven? En hoe maak je van iSMS je standaard applicatie?

iDoc 15-04-08 16:09

Ik zie meerdere malen de vraag voorbij komen, maar vind tot nu nog geen antwoord: is er een manier om te zien hoeveel tekens je in je sms hebt gebruikt zodat je weet of het in 1 sms past?

virgulio 16-04-08 00:24

Sms ontvangst bevestiging
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shrekattack (Bericht 37653)
weet iemand of er al software is voor sms dat je kan zien of degene die je gesmst heb ook het smsje ontvangen heeft????

Weet iemand hoe je je ontvangst bevestiging in de sms aan de praat kan krijgen?

Geoffe 28-04-08 16:35

Heeft er iemand de orginele sms bubbels nog? Want heb deze overschrijven, maar zou terug de orginele willen. Alvast bedankt!

danblazer 30-04-08 14:47

overdwars mailen en sms-en
 
is het mogelijk om overdwars berichten te kunnen typen met zowel mail als sms berichten? Het grootste nadeel aan de Iphone vind ik het te kleine en onhandige toetsenbord. Is daar iets aan te doen?

YvesT 01-05-08 21:05

heb al aardig wat sms applicaties getest voor wat extra functies.

maar vind de originele toch het beste, vind de manier van logging van berichten fijner zo.
Per persoon alles bijhouden.
Heb dit nog niet gevonden in andere programma's.
Maar toch mis ik dan ook weer dingen zoals smillies, bevestiging van ontvangst etc.. de dingen die je bij een normale GSM ook hebt.

robinmasters 02-05-08 00:56

sms probleemtje
 
Ik heb mijn toestel nu 2 weken zonder problemen gebruikt maar ik merkte al enkele dagen dat het starten van de sms functie heel traag is. Sinds vanavond kan ik helemaal niet meer smsen. Het programma start, beeld blijf wit en floep naar het startscherm........

Wat doe ik fout?:o

YvesT 04-05-08 14:35

raar probleem.
SMS berichten komen bij de meeste mensen aan op 1 na tot nu toe.
Kreeg maar geen antwoord dus nagevraagd bleek dat ze mijn berichten niet kreeg.
Dus wat geprobeerd, niks lukte dan maar SMSD installeren wat blijkt hier komen de berichten wel mee aan.
Dus waarom komen ze niet aan met SMS maar wel met SMSD?

rbrt 04-05-08 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robinmasters (Bericht 106557)
Ik heb mijn toestel nu 2 weken zonder problemen gebruikt maar ik merkte al enkele dagen dat het starten van de sms functie heel traag is. Sinds vanavond kan ik helemaal niet meer smsen. Het programma start, beeld blijf wit en floep naar het startscherm........

Wat doe ik fout?:o

Ik heb hetzelfde. Ook heb ik helemaal niets aan de sms app veranderd. Nu gaat ie of terug naar het hoofdscherm, of hij verwijdert alle smsjes en contacten


[edit]
Het schijnt aan een corrupte sms db te liggen. verwijder de sms database in /var/root/libary/sms en bij mij werkt het nu weer. Je bent dan wel al je smsjes kwijt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.