iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   SMS [Software] (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/2426-sms-software.html)

colliehome 14-07-08 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnnemiekVR (Bericht 141850)
Weet iemand of ik die automatische tekstsuggesties uit kan zetten bij het invoeren van een sms ?

Annemiek, dit is reeds iig keer besproken...kies de applicatie KB2 ....
Kijk even hier voor meer : https://forum.iculture.nl/searc...earchid=631798

YvesT 14-07-08 21:12

Gezien de 3G nu eindelijk in belgie te koop is.
Is er misschien nu eindelijk de mogelijkheid om sms bevestiging te krijgen?
Of vind apple dit nog altijd niet nodig, alle gsm's hebben deze optie buiten onze geweldige Iphone

Guapa 03-08-08 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyborg (Bericht 55353)
Yepp waarschijnlijk heb je je sms centrale nummer niet goed ingesteld toets dit in op je toetsenbord en druk op call.

Good luck

Instellen sms-centrale:
Instellen: *5005*7672*centralenummer#
Controleren: *5005*7672#

Je centralenummer vind je via je provider

GRNX Cyborg

ik krijg de melding: Setting succeeded
Servicecenteradres
Geen adres

ik kan wel in NL sms-en, maar niet in het buitenland ( ja, ik heb er +31 voor staan ) Iemand een idee?

iDalootje 03-08-08 21:23

Hoe kan ik dan in me iPhone komen?? ik heb versie 2.0

Dirruk 04-08-08 18:17

sms tekst in beeld
 
Iemand anders had het ook al gevraagd maar ik kan geen antwoord vinden, misschien heb ik het over het hoofd gezien maar ik wil ook graag alleen een melding dat ik een SMS heb en niet dat ergerlijke ballonnetje met het bericht meteen in beeld.
Is dat uit te zetten? En zo ja waar??
Al vast bedankt

Dirruk

dannyzreac 14-08-08 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iDalootje (Bericht 159626)
Hoe kan ik dan in me iPhone komen?? ik heb versie 2.0

gewoon WinSCP downloaden. hoe dit werkt kan je in de wiki vinden. je hebt wel openSSH nodig, maar dat staat gewoon in cydia/installer. bij 2.0 is het het zelfde als 1.1.4; 'root' en wachtwoord 'alpine' :cool:

ViktorV 14-08-08 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirruk (Bericht 160275)
Iemand anders had het ook al gevraagd maar ik kan geen antwoord vinden, misschien heb ik het over het hoofd gezien maar ik wil ook graag alleen een melding dat ik een SMS heb en niet dat ergerlijke ballonnetje met het bericht meteen in beeld.
Is dat uit te zetten? En zo ja waar??
Al vast bedankt

Dirruk

Ja dat is mogelijk
Onder "settings" "general" "passcode lock" daar vind je show SMS preview..
niet een logische plek, maar toch

Dirruk 14-08-08 19:18

Ahh hartelijk dank
En zeker niet een logische plek nee.
Ik dacht al dat ik het ergens had gezien toen ik er de eerste dag mee zat te klooien...maar kon het nergens meer vinden.
Heel erg bedankt

Groeten

Dirk

smarf 14-08-08 22:00

Hey,

Ik heb juist een omgestelde vraag.

Mijn probleem is dat als ik een sms ontvang dat ik dan geen melding krijg op mijn scherm en ook geen geluidje hoor of trilling. Ook komt er geen rood rondje met nummer 1 op mijn sms teken als ik een smsje ontvangen heb. Als ik dan op sms klik zie ik wel een klein blauw bolletje voor het nieuwe smsje staan en dan kan ik ze ook gewoon lezen.

Kan iemand mij helpen? Ligt het aan een instelling of moet ik iets downloaden.
Ik heb tijd lang niks er mee gedaan kwa instelligne en downloaden en oppeens gaf hij
deze dingen niet meer weer.

Ik hoop dat iemand me kan helpen want het is nogal vervelend. en kan zo niet goed reageren.

Met vriendelijke groet,

Marvin Peters
Iphone(nl) 16gb

grik 19-08-08 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyborg (Bericht 62425)
Via WeTool

GRNX Cyborg

Weet je ook hoe het kan in firmware 2.0??

bedankt alvast

grik 19-08-08 19:30

doorsturen ontvangen SMS
 
weet iemand hoe je een ontvangen SMS berichtje kunt doorsturen naar iemand anders?

heb firmware 2.0

Bomans 19-08-08 19:34

Met de standaard sms app is dat niet mogelijk.
Het kan eventueel via biteSMS.

grik 19-08-08 19:48

bedankt voor je snelle reactie maar bitesms had ik al geinstalleerd en kan het niet. je kunt hier allen berichtjes via je eigen provider versturen (geen verschil met de standaard app) of SMSjes inkopen en dan versturen (goedkoper). Helaas een SMS bericht doorsturen gaat ook hier niet.
ander idee?

Bomans 19-08-08 19:51

toch wel hoor, ik gebruik het zelf ook.

"slide" maar eens met je vinger over het bericht dat je wil doorsturen

grik 19-08-08 19:53

Suffig, daar was ik niet opgekomen! Hartstikke bedankt! Weet je misschien ook een simpele manier om te MMS'en (foto's sturen ed. naar 06-nummers?) Ben ik inmiddels aan het zoeken.

Bomans 19-08-08 19:55

Nog steeds geen app voor MMS op fw 2.0
Zal wachten worden op swirlyMMS

grik 19-08-08 20:21

toch bedankt voor het reageren. ga nog ff zoeken.........

Concorde70 20-08-08 01:32

SMS & aiff converter
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 130767)
Het staat daarom niet altijd op deze site . Dus googelen doet ook wonderen.Deze link zou ook met windows moeten werken.
Macintosh: How to Convert MP3 or AAC Files to AIFF Format
Veel suc6. :D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 129136)
Ook dit kan met biteSMS.

Hey Bomans & Macintosh bedankt voor die handige tips! super cool!
idd bite SMS werkt oklidokli

Is er ergens ook een tool voor sms confirmation! ik bedoel dat je een feedback krijgt wanneer u sms ontvangen wordt door u correspondent???

bvb: met Communicator had je een log historiek en daarin kon je zien wanneer het andere kant sms gekregen heeft! dus als ik verzend en de andere kant heeft zijn/haar gsm uit! krijg ik te zien "Still Pending" maar zodra het gsm ( corespondent) aan zet! krijg ik het info te zien " delivered" met datum & tijd! Het was zeer handig tool! something like this on iPhone :?
Thx all ;)

Bomans 20-08-08 12:03

Staat op de todo list bij de bitesms ontwikkelaars.
verder is hier nog geen oplossing voor.

lansy 29-08-08 13:33

[QUOTE=smarf;169300]Hey,

Ik heb juist een omgestelde vraag.

Mijn probleem is dat als ik een sms ontvang dat ik dan geen melding krijg op mijn scherm en ook geen geluidje hoor of trilling. Ook komt er geen rood rondje met nummer 1 op mijn sms teken als ik een smsje ontvangen heb. Als ik dan op sms klik zie ik wel een klein blauw bolletje voor het nieuwe smsje staan en dan kan ik ze ook gewoon lezen.

Ik heb precies hetzelfde sinds een paar dagen en een 1G met 1.1.4. Kan het eventueel aan PYSL liggen, heb wel eens gehoord dat dit programmaatje het niet altijd even goed doet? Het is heel vervelend en kom er graag vanaf..

Iemand een idee?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.