iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   Nederland (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/2431-nederland.html)

iCulture 16-11-07 20:07

Nederland
 
In Nederland is de iPhone sinds 11 juli 2008 te koop. De [wiki]Nederlandse operator[/wiki] die de iPhone in eerste instantie alleen verkocht was T-Mobile.

Als je de iPhone elders hebt gekocht, zijn bijna alle functies bruikbaar mits je een [wiki=activatie]activatie[/wiki], [wiki]jailbreak[/wiki] en [wiki]unlock[/wiki] uitvoert. Je kunt bellen, internetten en YouTube gebruiken. Het review Apple iPhone in Nederland bespreekt welke functies je zoal kunt gebruiken.

ArMaNi_NL 27-04-08 01:54

hmmmm ik denk niet dat youtube mogeljik zal zijn met nederlandse netwerk te bekijken,immers heeft iphone n ander modem erin zitten...

forum.bericht 27-04-08 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArMaNi_NL (Bericht 104721)
hmmmm ik denk niet dat youtube mogeljik zal zijn met nederlandse netwerk te bekijken,immers heeft iphone n ander modem erin zitten...

Heeft allemaal niets met welk netwerk of modem te maken. Als dat zo zou zijn dan zou je niets met welk systeem dan ook kunnen doen.

ArMaNi_NL 28-04-08 01:11

het is namelijk zo dat ik n HI eindeloos internet bundel heb waarmee ik niet kan youtube bekijken...maar met draadloos internet van thuis is dat geen enkel probleem...mijn broer heeft nokia n95 8g met de zelfde provider en bundel kan hij wel youtube bezoeken...hoe is dat dan mogelijk als dat aan de provider ofzo zit? is er helemaal geen mogelijkheid om onderweg youtube te kijken? en hoe zit t met online sites van movies of online internet radio? zit er geen soort media player in de iphone ofzo? ik heb hem niet zolang vandaar al die vragen...

groeten...

ButcherJF 28-04-08 07:01

Simpel gezegd komt het er op neer dat je met een N95 sneller kunt internetten en dat daarom onder meer YouTube buitenshuis wel werkt op een N95. Ik denk dat je dat ook bedoelt, maar het heeft niet met het modem te maken.
De verwachting is dat Apple op termijn met een iPhone komt die ook over snellere internetmogelijkheden beschikt; hopelijk komt díe versie dan naar Nederland.

Verder denk ik dat je het beste veel kunt gaan lezen en zoeken hier op het forum. Zoek bijv. eens op iRadio.
Voor wat betreft de mediaplayer waarover je het hebt, daarvan heeft de iPhone (een van) de beste aan boord.
Veel plezier van je iPhone!

Celf 28-04-08 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArMaNi_NL (Bericht 105081)
het is namelijk zo dat ik n HI eindeloos internet bundel heb waarmee ik niet kan youtube bekijken...maar met draadloos internet van thuis is dat geen enkel probleem...mijn broer heeft nokia n95 8g met de zelfde provider en bundel kan hij wel youtube bezoeken...hoe is dat dan mogelijk als dat aan de provider ofzo zit? is er helemaal geen mogelijkheid om onderweg youtube te kijken? en hoe zit t met online sites van movies of online internet radio? zit er geen soort media player in de iphone ofzo? ik heb hem niet zolang vandaar al die vragen...

groeten...

Heeft helemaal niets met de provider te maken maar met een bugje in de iPhone. Er is een patch bij ifoneguide die het mogelijk maakt om Youtube ook middels GPRS te bekijken.....wel errrrrug langzaam hoor...maar goed, je kunt de fimpjes bekijken.

ArMaNi_NL 30-04-08 01:15

wat ik precies met mediaplayer bedoelde is, waarom het niet mogelijk is om filmen/videos te bekijken die op bepaalde internet site staan??? dat t niet via GPRS kan oke, dat snap ik traaaagg verbinding etc etc maar thuis met n draadlos verbinding lukt t ook niet...zoals op zo n site movie te kijken>> TV Links

irene10973 23-05-08 14:48

Hoi,

Kan iemand mij helpen.
Ik heb een I phone uit de US laten komen, maar nu heb ik niet de nederlandse taal erop zitten. Ook kan ik, ondanks draadloos internet aangesloten, niet op internet.
Wie kan mij helpen??
Bedankt alvast

truckdiver 23-05-08 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door irene10973 (Bericht 116482)
Hoi,

Kan iemand mij helpen.
Ik heb een I phone uit de US laten komen, maar nu heb ik niet de nederlandse taal erop zitten. Ook kan ik, ondanks draadloos internet aangesloten, niet op internet.
Wie kan mij helpen??
Bedankt alvast

de handleiding doet wonderen net zoals de zoekfunctie en de wiki

Cupertino 27-05-08 09:53

Update please, Nederland krijgt er nooit een, never nooit :P

irene10973 06-06-08 09:25

Wat voor update????

Guest-20230818000136 20-08-08 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cupertino (Bericht 118227)
Update please, Nederland krijgt er nooit een, never nooit :P

Dan moet je toch maar eens gaan kijken in de T-mobile/APR/belcompany/phone house/mediamarkt/saturn. Ze liggen daar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.