//

Java

Java discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Java is een objectgeoriënteerde programmeertaal. Het wordt veel gebruikt op mobiele telefoons, bijvoorbeeld voor games. De iPhone biedt geen ondersteuning voor Java. In een interview ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Begrippen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-07, 20:53
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard Java

Java is een objectgeoriënteerde programmeertaal. Het wordt veel gebruikt op mobiele telefoons, bijvoorbeeld voor games.

De iPhone biedt geen ondersteuning voor Java. In een interview zei [wiki]Steve Jobs[/wiki]: “Java’s not worth building in. Nobody uses Java anymore. It’s this big heavyweight ball and chain.” Oftewel: Java is niet de moeite waard, niemand gebruikt het en het is alleen maar ballast. De gebruikte processor, de Samsung S3C6400 biedt standaard echter al wel ondersteuning voor Java. De processor is voorzien van een Java acceleration engine, met de naam Jazelle. De iPhone ondersteunt overigens wel [wiki]JavaScript[/wiki].
[h="3"]Sun en Java[/h]
Sun beweerde in september 2007 dat Apple een grote fout had gemaakt door geen ondersteuning voor Java op de iPhone te bieden. In november kondigde Sun aan, dat er aan de open source-oplossing PhoneME zal worden gewerkt waarmee Java ook op de iPhone mogelijk wordt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-08, 22:17
magnificant85 magnificant85 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 4
Standaard

dat zou beters zijn
  #3  
Oud 22-06-08, 19:54
janvs janvs is offline
• iOS 2.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: belgie
Berichten: 20
Standaard

werkt java nu wel of niet ????
enig idee?? Ik kan met mijn web cam geen bewegende beelden binnenhalen tot nu toe.
Deze gebruikt of Java of Actieve X maar deze werken geen van beide tot nu toe .
wie weet raad??
  #4  
Oud 21-08-08, 23:18
The Legacy The Legacy is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard Java

Java word bij een jailbreak standaard aangeboden. Hierdoor word je iphone volwaardig java phone., En zo zijn nu zo'n beetje alle plannnen van Steve Jobs in de soep gelopen., met grote dank aan de hackers
Anders had ik nooit zon kickass telefoon gehad en 200 euro bespaard op de apps.,
  #5  
Oud 22-07-09, 17:56
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

is hier al een oplossing voor een iphone zonder Jailbreak want ik wil via dynamic dns in mijn bewakingscamera's thuis komen via mijn router maar als ik in my iphone --- VIDEO WEB SERVER --- doe opend hij die website niet om in te kunnen loggen in mijn bewakingscamera recorder dit gaat wel via een pc maar zou o zo handig zijn via mijn Iphone als ik onderweg ben
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB

Laatst gewijzigd door gserban; 22-07-09 om 18:05.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Java op de iPhone?! Bomans iPhone algemeen 2 17-03-11 11:59
JAVA yugie iPhone Apps 7 07-12-09 11:04
Java Iphone ? Iphone_belgium Jailbreak apps en thema's 9 18-02-09 23:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.