iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   Reboot (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/3100-reboot.html)

Tenvox 02-12-07 14:20

Reboot
 
Je houdt de sleep/awake knop rechtbovenaan enkele seconden ingedrukt tot het scherm verschijnt met de melding 'Turn off' (of iets dergelijks) en volgt dit op. Ook kun je deze 'aan/uit' knop ingedrukt houden tot het scherm zwart wordt.

Aanzetten vervolgens via dezelfde sleep/awake knop en je iPhone is herstart.

cjmkeijzer 08-03-08 14:09

Mijn iphone is softwarematig gehacked. Nu komt het regelmatig voor dat hij vastloopt en dan krijg ik hem alleen weer aan de gang als ik hem oplaadt. Heeft iemand een idee hoe het komt dat hij na het unlocken af en toe vastloopt en wat er eventueel aan te doen is? Verder gebruikt hij heel veel stroom! Zou dat ook te verhelpen zijn?

Stiruam 08-03-08 14:15

Hmm moet je even de home button en de power button 10 seconde lang ingedrukt houden :p Voila Forced reboot.... Duurt echter wel wat langer om dan even te laden..

Greetz, Stiruam

cjmkeijzer 08-03-08 15:39

Modbreak:
Die vraag hoort hier niet.


kikikirsten 17-05-08 22:45

Net m'n Iphone ontvangen, alles geinstalleerd, slaat heel het beeldscherm vast. Wat te doen????

kikikirsten 17-05-08 22:49

beeldscherm vast
 
Hallo, heb ik net m'n iphone ontvangen, alles geinstalleerd, werkte super. echter op een gegeven moment kon de Wi-Fi niet meer zenden/ontvangen. Van alles geprobeerd echter zonder resultaat. Toen de optie gekozen : Opnieuw instellen, en toen sloeg alles vast. M'n iphone doet het niet meer, zonder dat ik er ook maar 1 x mee heb kunnen bellen !! Wie weet een oplossing.

croiman 17-05-08 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kikikirsten (Bericht 114058)
Net m'n Iphone ontvangen, alles geinstalleerd, slaat heel het beeldscherm vast. Wat te doen????

de home-button en power-button tesamen indrukken tot je scherm uit is, dit is een hard reboot.
daarna gewoon power-button indrukken en hij gaat trug aan.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kikikirsten (Bericht 114060)
Hallo, heb ik net m'n iphone ontvangen, alles geinstalleerd, werkte super. echter op een gegeven moment kon de Wi-Fi niet meer zenden/ontvangen. Van alles geprobeerd echter zonder resultaat. Toen de optie gekozen : Opnieuw instellen, en toen sloeg alles vast. M'n iphone doet het niet meer, zonder dat ik er ook maar 1 x mee heb kunnen bellen !! Wie weet een oplossing.

Laat me raden, heb je Ziphone gebruikt?

restoren en unlocken met iLiberty of Pwnage.
Als dit niet lukt in DFU-modus zetten en restoren in itunes. daarna unlocken.
Hoe te doen, even zoekfunctie gebruiken.

R.A.S. 31-07-08 08:20

bij het installeren van een thema sloeg mijn scherm vast harde reboot gedaan maar nu doet hij niets meer krijg alleeen het apple logo te zien en het z.g.n draaischijfje.
af en toe verdwijnt het en komt het weer terug.wat moet ik doen?
b.v.b.hartelijk dank.

Ron

croiman 31-07-08 12:25

Als het draaischijfje erbij is, is er maar 1 ding, RESTOREN.

Als het zonder draaischijfje is, en de iphone herstart zijn eigen iedere keer nadat je een app hebt geinstalleerd, kun je app verwijderen met AL zijn content die geinstalleerd is. (hiermee zijn al verschillende personen geholpen, en ik mijzelf ook veel)

R.A.S. 31-07-08 14:43

hartelijk dank.
kun je me uitleggen hoe ik moet restoren

Bomans 31-07-08 15:00

Dit had je echt wel zelf kunnen vinden, denk je niet:

https://forum.iculture.nl/f59/i...edir_from=8442

R.A.S. 31-07-08 16:01

je hebt gelijk sorry

Kickaz 14-04-09 16:36

Mijn Iphone geeft alleen een zwart scherm met apple logo.
Blijf m aanzetten maar kan geen hard reset uitvoeren omdat de homeknop defect is.
Als ik de iphone aansluit ziet windows en itunes hem ook niet meer.
De iphone van mijn vrouw ziet windows en itunes weer wel.
Iemand een tip???????????

ferryafca 12-09-09 23:19

hallo
ik heb alleen een zwart scherm met het appel teken
maar voor de rest doet hij niets
wie kan me helpen
gr ferry

mirjanpijnaker 27-08-10 20:12

Hallo ik heb een reset uitgevoerd maar krijg daarna de melding dat ik een geldige simkaart zonder pincode moet plaatsen om de iPhone te activeren. Weet iemand hier een oplossing voor? Mijn simkaart doet het nl. wel in een ander toestel.

Wenniej 28-12-10 15:33

mijn redsnow 0.9.6.b6 staat al een kwartier op: 'Please wait while your device is being processed. Waiting for reboot' Maar er gebeurt niets...Moet ik op cancel klikken of ben ik gewoon ongeduldig??

*inmiddels gelukt, op cancel geklikt en de hele boel op nieuw gedaan... en met succes :)

mir1342 09-02-11 09:38

appel logo en verder niet mee te beginnen
 
goededag
ik heb een zelfde storing nu met een net gekochte 3gs
bent u al geholpen hiermee, en weet u nog hoe
ben erg benieuwd
gr toon
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferryafca (Bericht 350574)
hallo
ik heb alleen een zwart scherm met het appel teken
maar voor de rest doet hij niets
wie kan me helpen
gr ferry



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.