iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Handleidingen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f60/wiki-handleidingen/)
-   -   Artworks aanpassen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f60/wiki-handleidingen/14573-artworks-aanpassen.html)

tonhaarmans 16-06-08 20:43

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 127755)
heb mijn eerste test eens snel gedaan,en al direct een probleempje natuurlijk!
png in photoshop is helemaal blauw, terwijl er op de iphone nog grijze vlakken opzitten!!


Best kans dat je ook een aantal losse knoppen moet bewerken, zie bijlage.

croiman 16-06-08 20:47

je meot zien dat je afbeeldingen precies dezelfde afmetingen hebben dan de standaard van je artwork, en ja, je zult veel png's afzonderlijk moeten bewerken.
Jij vind keyboard-latin 105 en keyboard-common 34 veel?
kijk dan ma es in Other-artwork 360 stuks (ik heb er +-300 van veranderd)

Dan heb je werk genoeg. Zie hier wat je allemaal kunt veranderen ermee

tonhaarmans 17-06-08 06:50

1 Bijlage(n)
Ik heb geprobeerd alle blauwgrijze keyboardbestanden te veranderen in gewone grijze keyboardbestanden. Ik heb daartoe in het keyboard-latin artworkbestand onder meer de volgende bestanden veranderd: 17, 30, 31, 33, 35, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 58, 59, 65, 66, 85, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 103 en 104.

Maar de spatietoets en de ruimte erom heen en de returntoets en de ruimte erom heen zijn nog altijd blauwgrijs, zie bijlage.

truckdiver 17-06-08 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tonhaarmans (Bericht 128096)
Ik heb geprobeerd alle blauwgrijze keyboardbestanden te veranderen in gewone grijze keyboardbestanden. Ik heb daartoe in het keyboard-latin artworkbestand onder meer de volgende bestanden veranderd: 17, 30, 31, 33, 35, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 58, 59, 65, 66, 85, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 103 en 104.

Maar de spatietoets en de ruimte erom heen en de returntoets en de ruimte erom heen zijn nog altijd blauwgrijs, zie bijlage.

je moet de keyboard-common.artworks ook vervangen.
latin en common werken samen

jeremy14 17-06-08 07:49

ERROR
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 (Bericht 127972)
K heb de GUI versie werkend op mijn op mijn pc, dus wat kan ik dan dsaarmee doen? kan ik daaarmee dat doen wat niet lukt met CMD?
en er schoot me net ies te binnen, er is toch soms een restrictie op je Desktop dat vanuit daar niks kan worden uitgevoerd,

Edit1: krijg telkens Unable to acces the Bla bla Bla file


Iemand nog een idee??
Mischien alles opnieuw installeren??,
en is er een bepaalde volgorde voor of niet??

Mvg jeremy

croiman 17-06-08 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 128097)
je moet de keyboard-common.artworks ook vervangen.
latin en common werken samen

inderdaad trucky, als hij paar posten hoger had gelezen had hij t al gezien. lol :cool:

jeremy14 17-06-08 19:12

EN het is gewerkt:D ik gebruik de GUI Versie Van Iphoneshop:D dus na kan ik ze lekker gaan bewerken:D

croiman 17-06-08 19:14

Proficiat, veel plezier ermee

(toch ma goed dat ik die download er ook bij heb gezet dan????)

jeremy14 17-06-08 19:15

Yep idd croiman, alleen nu nog ff goed alles uitvogele:P kan je mij jou Lockscreen Pm(A) ik vind hem zo vet

croiman 17-06-08 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 (Bericht 128474)
Yep idd croiman, alleen nu nog ff goed alles uitvogele:P kan je mij jou Lockscreen Pm(A) ik vind hem zo vet

Check PM, uitvogelen?? werkt hetzelfde, alleen de commando's niet meer typen of plakken.

jeremy14 17-06-08 19:22

ik bedoel zeg maar met welk programma modden, en hoe verander je egt een tekentje??

croiman 17-06-08 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 (Bericht 128479)
ik bedoel zeg maar met welk programma modden, en hoe verander je egt een tekentje??

Photoshop, paint, icon edit programs, duizenden programma's zijn er.
google is je vriend.

iMario 17-06-08 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 (Bericht 128479)
ik bedoel zeg maar met welk programma modden, en hoe verander je egt een tekentje??

ik gebruik nu op het moment, paint.net
het werkt goed moet ik zeggen! miss die es proberen?

jeremy14 17-06-08 20:12

iMario, bedankt voor de tip werkt idd goed alleen stel ik wil de hele afbeelding vervangen voor een ander hoe doe ik dat??

Gr jeremy

tonhaarmans 17-06-08 22:17

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 128097)
je moet de keyboard-common.artworks ook vervangen.
latin en common werken samen

Bedankt, er zit meer achter dan je in eerste instantie zou kunnen bedenken. Maar uiteindelijk is het wel gelukt om het keyboard helemaal neutraal grijs te maken in plaats van blauwgrijs. Zie bijlage.

Ik heb de Calculator ook even aangepast (memorytoetsen gebruik ik nooit). Zie bijlage.

iMario 17-06-08 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tonhaarmans (Bericht 128540)
Bedankt, er zit meer achter dan je in eerste instantie zou kunnen bedenken. Maar uiteindelijk is het wel gelukt om het keyboard helemaal neutraal grijs te maken in plaats van blauwgrijs. Zie bijlage.

Ik heb de Calculator ook even aangepast (memorytoetsen gebruik ik nooit). Zie bijlage.

Nice!!
nu krijgen we alemaal Software modders hierzo:D NiceNiceNice!!!

croiman 17-06-08 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tonhaarmans (Bericht 128540)
Bedankt, er zit meer achter dan je in eerste instantie zou kunnen bedenken. Maar uiteindelijk is het wel gelukt om het keyboard helemaal neutraal grijs te maken in plaats van blauwgrijs. Zie bijlage.

Ik heb de Calculator ook even aangepast (memorytoetsen gebruik ik nooit). Zie bijlage.

Dat grijs keyboard had je ook gewoon kunnen installeren. had je al die moeite nie hoeven doen.

tonhaarmans 18-06-08 07:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 128551)
Dat grijs keyboard had je ook gewoon kunnen installeren. had je al die moeite nie hoeven doen.

Ik heb nergens gezien dat je keuzes kunt maken voor de kleur van de keyboards en ben ook bij keyboards van derden niets tegengekomen. De verandering is zo klein, dat velen het verschil met het blauwgrijze toetsenbord niet eens zullen opmerken. Wat ik heb gedaan: in Bridge (CS3) kun je alle plaatjes in een map bekijken. Ik heb alle plaatjes waar blauwgrijs in voorkwam geopend en Image -> Adjustments -> Desaturate gedaan. Alles bij elkaar nog geen uur werk. Eigenlijk wil ik op den duur in alle mogelijke schermen die blauwgrijze kleur vervangen door neutraalgrijs.

Het veranderen van de calculator was veel meer werk. Het oorspronkelijke psd-bestand telt meer dan 35 lagen, en kan daarom iedere mogelijke verandering later nog aanbrengen.

croiman 18-06-08 16:51

andere repo's bieden ook nog veel aanpassingen aan, maar nog altijd nie zo mooi als de ifoneguide.nl/exp repo.

tonhaarmans 19-06-08 07:34

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 128843)
andere repo's bieden ook nog veel aanpassingen aan, maar nog altijd nie zo mooi als de ifoneguide.nl/exp repo.

Bedankt croiman, ik zal het binnenkort eens bekijken. Ik ben gisterenavond even bezig geweest met de Phonedialer (zie bijlage)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.