iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Handleidingen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f60/wiki-handleidingen/)
-   -   Ringtones maken via iTunes (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f60/wiki-handleidingen/16722-ringtones-maken-via-itunes.html)

duikieduikie 05-08-08 20:40

BIJ MIJ KOMT ER OP "SELECTIE CONVERTEREN NAAR MP3" kan ik dit veranderen.
dank bij voorbaat

iCulture 05-08-08 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duikieduikie (Bericht 161450)
BIJ MIJ KOMT ER OP "SELECTIE CONVERTEREN NAAR MP3" kan ik dit veranderen.
dank bij voorbaat

1. Je schreeuwt (caps-lock)
2. Het is onnodig en ongewenst om de hele tutorial in je quote mee te nemen. Dat maakt de discussie er niet overzichtelijker op (inmiddels door mij verwijderd)

duikieduikie 06-08-08 13:43

sorry :o caps lock staat uit maar weet nog steeds niet wat te doen kan iemand mij helpen

jfk104 06-08-08 16:42

Heb het idee dat het niet meer werkt met de 2.0.1 :confused:

Kan iemand dit verifieren?

gtb 07-08-08 14:19

© Copyright By: Qlimax

Ik hoop dat iedereen dit erg helpt. Heb je tips, op of aanmerkingen op de handleiding hoor ik het graag. Ook foutjes even melden zodat ik deze kan aanpassen.

M.v.g.[/QUOTE]

Ik heb geen windows maar een iMac. Weet iemand hoe het dan moet?

gijsdelouw 08-08-08 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door El_Diablo (Bericht 148187)
heb alles gedaan zoals het hier staat het bestandstype is goed alles werkt, maar als ik dubbelklik zoals gezegd speeld hij af en ik zie nergens een extra map verschijnen met ringtones? ben al uren bezig lukt maar niet!!!

Je moet dan het origineel of uitvinken of uit je playlist verwijderen, anders gaat ie automatisch daarnaartoe, vervolgens opent ie wel een extra tab: ringtones / beltonen

BarbadoS 09-08-08 12:49

Thanks, na een aantal keer proberen is het gelukt! :P

Annala 09-08-08 21:22

Geweldige uitleg..

Hij zit in de map Beltonen, alleen als ik mijn iPhone aansluit, ziet hij hem niet in het vakje beltonen in de iPhone zeg maar..

raindog 11-08-08 23:47

Bij mij werkt het echt niet. Bij stap 5 gaat het mis. Als ik dubbelklik gaat het nummer alleen maar spelen, verder gebeurt er niets. Ik gebruik OSX en geen windows. Ligt het daaraan? Tot op heden nog geen beltoon weten te maken. Help

SubMan 16-08-08 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raindog (Bericht 167402)
Bij mij werkt het echt niet. Bij stap 5 gaat het mis. Als ik dubbelklik gaat het nummer alleen maar spelen, verder gebeurt er niets. Ik gebruik OSX en geen windows. Ligt het daaraan? Tot op heden nog geen beltoon weten te maken. Help

Omdat jij, zoals het hoort..:D, OSX gebruikt kan je veel beter iToner gebruiken. Simpel drag and drop elke mp3 en syncen en klaar.

Allermakkelijkst en snelst, het is nog gratis tooltje ook.

Ambrosia Software, Inc. -- utilities/itoner

http://www.ambrosiasw.com/forums/upl...6_27_33905.jpg

jonathan 16-08-08 14:32

Wow, handig! Ik heb gisteren een ringtone gekocht voor $ 0,99...

Shadow 16-08-08 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jfk104 (Bericht 162316)
Heb het idee dat het niet meer werkt met de 2.0.1 :confused:

Kan iemand dit verifieren?

Het werkt wél met versie 2.0.1
Handig programma en heb er net weer eentje aangemaakt!
Thanks!

raindog 17-08-08 09:17

Geweldige tip die iToner!! Bedankt. Dit is zo simpel, dat je die ellenlange workshop met tijd instellen en converteren helemaal niet nodig hebt. Super!!!!!

raindog 21-08-08 15:50

Ik zit nu met nieuw probleem. Had aantal beltonen gemaakt en op iPhone gezet. Na synchroniceren zijn ze allemaal verdwenen. Dat terwijl ik het vinkje synchroniceren beltonen bij iPhone in iTunes heb uitgezet. Wie weet hoe dit te voorkomen is?

juleswolfs 22-08-08 09:37

Eerst deed dit het prima bij mijn iTunes, maar nu kan ik alleen nog maar converteren naar MP3, weet iemand hoe ik dit kan veranderen zo dat ik weer naar AAC kan converteren?

Alvast bedankt.

Robkro 22-08-08 17:17

Bedankt. Hier was ik naar op zoek. Helder weergegeven en het is me gelukt. Eindelijk van die eend af!:D

dingemansje 23-08-08 15:50

Supertip, had op 1.1.4 het programma 'ringtones' uit de installer maar deze manier is net zo makkelijk !!

SebastiaanvW 27-08-08 19:49

Ik heb ook wat vragen,

1. zit er een maximum op het aantal seconden
2. wat te doen als bij het aansluiten de nieuwe beltoon niet zichtbaar is.

Dani1 27-08-08 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaanvW (Bericht 179164)
Ik heb ook wat vragen,

1. zit er een maximum op het aantal seconden
2. wat te doen als bij het aansluiten de nieuwe beltoon niet zichtbaar is.


1; staat hier meerdere malen dat het Max 29. seconden is
2: staat hier ook genoeg over en ook als je ff zoekt met de zoekfunctie :D

Amazon62 03-09-08 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan (Bericht 170176)
Wow, handig! Ik heb gisteren een ringtone gekocht voor $ 0,99...

En dat is PRECIES wat Apple wil..... Je het zo moeilijk mogelijk maken, zodat je bij hun een ringtone koopt.. :mad:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:19.