Ringtones maken via iTunes discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) BIJ MIJ KOMT ER OP "SELECTIE CONVERTEREN NAAR MP3" kan ik dit veranderen. dank bij voorbaat...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
BIJ MIJ KOMT ER OP "SELECTIE CONVERTEREN NAAR MP3" kan ik dit veranderen.
dank bij voorbaat |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
2. Het is onnodig en ongewenst om de hele tutorial in je quote mee te nemen. Dat maakt de discussie er niet overzichtelijker op (inmiddels door mij verwijderd) |
|
||||
|
||||
sorry caps lock staat uit maar weet nog steeds niet wat te doen kan iemand mij helpen
|
|
|||
|
|||
Heb het idee dat het niet meer werkt met de 2.0.1
Kan iemand dit verifieren? |
|
|||
|
|||
© Copyright By: Qlimax
Ik hoop dat iedereen dit erg helpt. Heb je tips, op of aanmerkingen op de handleiding hoor ik het graag. Ook foutjes even melden zodat ik deze kan aanpassen. M.v.g.[/QUOTE] Ik heb geen windows maar een iMac. Weet iemand hoe het dan moet? |
|
|||
|
|||
Je moet dan het origineel of uitvinken of uit je playlist verwijderen, anders gaat ie automatisch daarnaartoe, vervolgens opent ie wel een extra tab: ringtones / beltonen
|
|||
|
|||
Thanks, na een aantal keer proberen is het gelukt!
|
|
|||
|
|||
Geweldige uitleg..
Hij zit in de map Beltonen, alleen als ik mijn iPhone aansluit, ziet hij hem niet in het vakje beltonen in de iPhone zeg maar.. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het echt niet. Bij stap 5 gaat het mis. Als ik dubbelklik gaat het nummer alleen maar spelen, verder gebeurt er niets. Ik gebruik OSX en geen windows. Ligt het daaraan? Tot op heden nog geen beltoon weten te maken. Help
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Allermakkelijkst en snelst, het is nog gratis tooltje ook. Ambrosia Software, Inc. -- utilities/itoner
|
||||
|
||||
Wow, handig! Ik heb gisteren een ringtone gekocht voor $ 0,99...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Geweldige tip die iToner!! Bedankt. Dit is zo simpel, dat je die ellenlange workshop met tijd instellen en converteren helemaal niet nodig hebt. Super!!!!!
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu met nieuw probleem. Had aantal beltonen gemaakt en op iPhone gezet. Na synchroniceren zijn ze allemaal verdwenen. Dat terwijl ik het vinkje synchroniceren beltonen bij iPhone in iTunes heb uitgezet. Wie weet hoe dit te voorkomen is?
|
|
|||
|
|||
Eerst deed dit het prima bij mijn iTunes, maar nu kan ik alleen nog maar converteren naar MP3, weet iemand hoe ik dit kan veranderen zo dat ik weer naar AAC kan converteren?
Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Bedankt. Hier was ik naar op zoek. Helder weergegeven en het is me gelukt. Eindelijk van die eend af!
|
|
|||
|
|||
Supertip, had op 1.1.4 het programma 'ringtones' uit de installer maar deze manier is net zo makkelijk !!
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook wat vragen,
1. zit er een maximum op het aantal seconden 2. wat te doen als bij het aansluiten de nieuwe beltoon niet zichtbaar is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
1; staat hier meerdere malen dat het Max 29. seconden is 2: staat hier ook genoeg over en ook als je ff zoekt met de zoekfunctie |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtones maken met garageband | buddha | Ringtones en Wallpapers | 3 | 04-01-11 23:04 |
Ringtones maken itunes 8 | Tunzy | Ringtones en Wallpapers | 26 | 09-11-08 18:21 |
|
|