Gratis iTunes-account aanmaken discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Swippi Hee Super! heb het zojuist geprobeerd en het werkt hellemaal.. hier nog een manier om een apple acount aan te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Klopt, dat je dan wel aan click and buy moet betalen, maar dat is voor mensen die wel betaalde apps willen maar geen creditcard hebben (in mijn geval simpel weg omdat ik 15ben)
|
|
|||
|
|||
en wat als ik al een account heb :')
me iphone staat daar op geregisteerd dus kan hem niet zomaar verwijderen? |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt hij niet Kan iemand acc. lenen, of een maken voor mij a.u.b?
|
|
|||
|
|||
Waar gaat het mis dan? Want dit moet gewoon werken. Ik denk niet dat iemand zijn of haar account aan je gaat uitlenen. Maar zoals ik al zei, dit moet gewoon werken. Geef dus wat meer info van waar het fout gaat.
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt! Ik had gewoon op sign-in gedrukt toen ik het eerst probeerde.
Thanks!! |
|
|||
|
|||
ik probeer dit nu al een uur lang. Heb m'n account gemaakt en heb de mail in mijn mailbox maar als ik op de link druk krijg ik dit. in firefox
An Internal Server Error Has Occurred.in internet explorer krijg ikthe website cannot display the page.Iemand een idee wat er aan de hand is ? |
|
|||
|
|||
Staat je iTunes open?
Heb namelijk 3 accounts nu VS, DE en NL. Weet iemand nog een ander land met goede appz |
|
|||
|
|||
hij staat open ja. maar ook als ik hem uitzet kan ik nog steeds m'n account niet activeren.
|
|
|||
|
|||
Ik ben zover dat ik een activeringsmail heb gehad, maar nu klik ik erop en dan heb ik een HTTP 500 fout. Dus ik kan er echt niet inkomen. Ik heb het gedaan op de gratis manier. Ik heb het ook geprobeert via de click and buy. Maar daar gaat het goed tot de laatste stap op de website. Ligt dat nou aan mij ook aan de website van itunes?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus hetzelfde probleem. Zal dan wel liggen aan de website.
|
|
|||
|
|||
Bij mij deed hij het gisteren nog?
|
|
|||
|
|||
1) Open iTunes / HEB IK GEDAAN
2) Klik iTunes Store / STAAT ER NIET BIJ MIJ, STA NU OP PAGINA AANBEVOLEN hoe kom ik nu verder, of waar moet dat itunes store staan? Heb pas een dag mijn iphone dus snap er nog niet alles van heb trouwens de laatste nieuwe versie |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
wat is je i phone nummer ?
want dat pakt hij niet bij mij |
|
|||
|
|||
thnx zocht ik net
|
|
|||
|
|||
Werkt, Thank you ^^ Moeilijk om die Geen te vinden eerste instantie.. Staat echt precies naast de betaal methoden
|
|
||||
|
||||
Als ik een FR account wil aanmaken heb ik wel de optie "geen" maar als ik hem in NL wil hbebben heb ik die keuze niet...
En nu heb ik het er helemaal niet meer die optie. Laatst gewijzigd door francebramie; 11-04-09 om 19:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mogelijk maak je de zelfde fout die ik maakte. Je moet eerst een gratis programma kiezen. Dan wordt er gevraagd in te loggen en dan kies je "Maak nieuwe Account aan". Via deze weg krijg je wel een optie "Geen" |
|
|||
|
|||
Ik doe alles wat men zegt: Itunes store => gratis app => nieuw account => alles correct ingevuld en nog geen mogelijk om gratis een account aan te maken. Die knop ontbreekt gewoon om nee aan te vinken bij die kredietkaarten...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. | paultje360 | iTunes | 22 | 19-01-12 21:31 |
Mac OS X: iTunes store account aanmaken | RickvH | iTunes | 0 | 16-10-10 17:24 |
(Gratis) US App Store account aanmaken (via Facebook) | Robin1979 | iPhone Apps | 11 | 15-09-09 16:30 |
iTunes account aanmaken zonder creditcard | Petertje07 | Archief | 3 | 16-01-09 18:40 |
Aanmaken account iTunes Store | Spriggan | Archief | 1 | 18-11-08 20:47 |
|
|