iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Handleidingen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f60/wiki-handleidingen/)
-   -   Gratis iTunes-account aanmaken (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f60/wiki-handleidingen/27687-gratis-itunes-account-aanmaken.html)

jordymulder 10-11-09 15:54

ik heb het bovenste bericht opgevolt
maar ik loop vast met het actieveren van de acount ?
wie kan mij helpen ?

mvg jordy

GasGasR6 29-11-09 01:22

Ik loop vast bij : Ga vervolgens helemaal naar rechts onder in je scherm naar Top Free apps.

Zie dat nergens staan.. Wie kan mij hierover extra info geven aub?

Ok, na even itunes af te sluiten en terug op te starten stond het er ineens bij. Danku, alles perfect verlopen.

keesdr 16-01-10 17:59

Account betalings gegevens invullen
 
Hallo,

Ik heb dit gelezen:

https://forum.iculture.nl/f59/i...-aanmaken.html

Nu ben ik bezig met een account te maken en vraagt die om betalings wijze. Ik ben niet van plan ooit iets te kopen bij hun.

Maar de optie geen bestaat niet en ik kan niet verder zonder visa of mastercard in te vullen (wat ik zowiezo niet heb)

Wat moet ik nu doen?

Ik heb vroeger ook 2 accounts aangemaakt voor iemand en daar hoefde dit niet. In de handleiding staat ook dat je geen moet invullen maar dat staat er niet..........

KC

WDS001 17-01-10 13:35

//Discussies samengevoegd.

phoontje 26-01-10 22:42

Dank je wel gelukt!!!

iDMi 01-02-10 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phoontje (Bericht 409313)
Dank je wel gelukt!!!

wat is je precies gelukt?? een amerikaans account zonder CC ???

phoontje 02-02-10 16:07

Ja inderdaad het gratis account aanmaken!!
Sorry had duidelijker moeten zijn!

dirkvs 02-02-10 22:57

Waarom zou ik een Amerikaans adres doorgeven? Oke, dit heeft te maken als je in de Amerikaanse iTunes wil, maar is er dan een verschil tussen een Nederlandse en een Amerikaanse iTunes? Verschillende apps ofso?

phoontje 03-02-10 11:41

In de amerikaanse store is meer content.
Andere content en ook gratis apps en vaak gratis muziek.

WDS001 03-02-10 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dirkvs (Bericht 411993)
Waarom zou ik een Amerikaans adres doorgeven? Oke, dit heeft te maken als je in de Amerikaanse iTunes wil, maar is er dan een verschil tussen een Nederlandse en een Amerikaanse iTunes? Verschillende apps ofso?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phoontje (Bericht 412114)
In de amerikaanse store is meer content.
Andere content en ook gratis apps en vaak gratis muziek.

Qua apps vind je in de Nederlandse App Store bijna hetzelfde dan in de Amerikaanse App Store. Enkel applicaties die hier niet werken zullen in de Amerikaanse App Store staan en niet in de Nederlandse. Omgekeerd geldt ook met bijvoorbeeld Uitzendig gemist.

Almo 20-02-10 19:58

Dit werkt echt !!! super bedankt

ik had al een USA account maar met deze NL account ben ik heel blij !!!

iPhoneJoyce 21-06-10 14:42

Nou... heel vaag allemaal want bij mij werkt het niet, ik heb een click and buy rekening aangemaakt, mailtjes enz allemaal al gehad met de codes... ga ik naar itunes "betaalwijze aanpassen" klik ik op click and buy, en dan zegt hij dat je op "ga door" moet klikken.. doe je dat, gebeurt er vervolgens niks... ik vind iphone een geweldig ding hoor,, maar itunes vind ik echt een programma van niks :S

Jupsin 25-06-10 00:07

Haha tof, dat werkt inderdaad.
Fijn om te weten. Aangezien ik 3 mensen op mijn iTunes account had zitten.
Mijn vriendin, een vriendin van mijn vriendin, en ik zelf.
Kan ik ze in iedergeval allemaal een eigen account geven (:

gvQ 25-07-10 10:34

Vanaf nu kan je ook kiezen voor 'geen betaalmethode'.
Waardoor visa enzo niet meer nodig is! :)

der_roedie 27-07-10 19:52

Ik probeerde gisteren ook een account aan te maken voor de us appstore maar ik moet een betaalwijze invoeren en ik heb geen us credit-card uiteraard.

Hoe kan ik nou een us account aanmaken? Ik zie nergens de optie geen betaal wijze oid. Stan.

Please help :?

gvQ 28-07-10 19:39

Geen idee eigenlijk...
Bij mij kwam het gewoon op het schermpje..
Gr

der_roedie 28-07-10 21:14

Welke versie van itunes gebruik je? Misschien dat je bij oudere versies van itunes die mogelijkheid nog hebt.

gvQ 28-07-10 21:51

Itunes 9.2.0.61

der_roedie 28-07-10 21:55

Da's volgens mij de meest recente versie... Ik zie echt niks bij mij staan waarmee ik kan kiezen voor geen betaalwijze oid....

gvQ 28-07-10 22:17

Probeer eens een gratis app te downloaden, waar je verwezen wordt naar een account aanmaken, misschien lukt het zo.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.