Gratis iTunes-account aanmaken discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit heb ik al geprobeerd maar ook hier moest ik een creditcard invoeren.. Drives me mad!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dit heb ik al geprobeerd maar ook hier moest ik een creditcard invoeren..
Drives me mad!!
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dan ga je naar de app store in itunes om je bon in te wisselen dan vraagt ie of je wilt aanmelden of dat je een nieuw account wilt aanmaken dan kies je daarvoor en dan staat er in het lijstje met creditcard enz. ook intuneskaart. en zo heb je je app account! succes! |
|
|||
|
|||
Dat had ik ook gezien, ga dat dan maar ff doen...
|
|
|||
|
|||
hey,
ik Heb zojuist een account aangemaakt op i tunes, maar er stond al een account geactiveerd op de i phone. hoe kan ik die account verwijderen? Dank bij voorbaat |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. | paultje360 | iTunes | 22 | 19-01-12 21:31 |
Mac OS X: iTunes store account aanmaken | RickvH | iTunes | 0 | 16-10-10 17:24 |
(Gratis) US App Store account aanmaken (via Facebook) | Robin1979 | iPhone Apps | 11 | 15-09-09 16:30 |
iTunes account aanmaken zonder creditcard | Petertje07 | Archief | 3 | 16-01-09 18:40 |
Aanmaken account iTunes Store | Spriggan | Archief | 1 | 18-11-08 20:47 |
|
|