iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Handleidingen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f60/wiki-handleidingen/)
-   -   Providerlogo wijzigen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f60/wiki-handleidingen/3176-providerlogo-wijzigen.html)

TheProphet 11-11-09 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz (Bericht 382584)
Tutorial schrijven is geen probleem , die staat er ook wel , het vinden van de logo's is meer het probleem , als je T-Mobile hebt dan kan ik je meteen helpen anders moet je eerst de logo's zoeken die staan ergens in de eerdere posts

Uiteindelijk gelukt... ik had er ook al een tut voor gemaakt, toch bedankt.

reaction 12-02-10 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door McNRiQ (Bericht 53777)
lekker dan :(

ik heb het net aangepast en nu start mn iphone niet meer op hij blijft hangen op het logotje bij het booten :(

Ik zit met hetzelfde probleem hij blijft bij mij ook hangen en kom ook niet meer in mijn phone.
Firmware 112 erop staan.
Ik hoop dat iemand mij een tip kan geven dat mijn phone weer opstart.

Iphone3Gs 12-02-10 14:51

Off tropic
Firmware 112?? denk dat je puntjes vergeten bent
nu weer On tropic

reaction 12-02-10 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 415944)
Off tropic
Firmware 112?? denk dat je puntjes vergeten bent
nu weer On tropic

Waar slaat dat op, je weet toch wat ik bedoel of niet soms :confused:

Iphone3Gs 12-02-10 15:08

Ja klopt ik weet wat er bedoelt wordt sommige misschien niet.sorry als je me verkeerd begreep.

reaction 12-02-10 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 415956)
Ja klopt ik weet wat er bedoelt wordt sommige misschien niet.sorry als je me verkeerd begreep.

Ik reageerde misschien ook te heftig maar als je telefoon niet meer opstart en je er niet achter kunt komen dan kun je ook niet veel verdragen.

Het probleem is dat ik op de een of andere manier iets heb verwijderd, itunes start wel op maar krijg gelijk de melding van De iphone die u probeert te activeren heeft geen sim-kaart.

Het is mis gegaan toen ik het file springboard heb overschreven, en natuurlijk geen backup van gemaakt.

Wie o wie kan mij hier verder mee helpen?

ThaBudz 12-02-10 16:26

1 Bijlage(n)
dit is de Springboard.string die je bedoelt ¿¿¿, waarin je bv je ontgrendel tekst ed kan veranderen .

reaction 12-02-10 16:45

Bedankt voor je reactie, maar ik kon op een gegeven moment in itunes wel in herstel komen en heb ik zonder na te denken gedaan en heb nu versie 3.1.3. er op staan.
Nu heb ik zelf een abo bij HI dus heb ik geen drol meer aan deze telefoon.
Ik heb hem inmiddels op martkplaats gezet omdat ik niet kan wachten totdat versie 3.1.3. een keer unlocked kan worden.
Stom van mij maar wat gebeurd is kan je niet terugdraaien.
Dus wanneer iemand nog een iphone 3gs heeft liggen waar die vanaf wil met een unlock dan hoor ik dat graag want ik moet nu zo snel mogelijk een nieuwe.

ThaBudz 12-02-10 16:49

idd ***** , dat is ook de reden dat ik bij 3.1.2. ben gebleven , heb zelf een 3G .

reaction 14-02-10 20:55

Heb inmiddels mijn iphone verkocht en weer een nieuwe aangeschaft met gelukkig weer firmaware 3.1.2 er op.
Nu twijfel ik sterk om het nog een keer te proberen om mijn provider logo in beeld te krijgen.
Bang dat ik weer mijn iphone op marktplaats moet zetten...

ThaBudz 15-02-10 08:55

zolang je goed oplet wat je doet en 2 x iets overdenken , kan er weinig fout gaan .
1.1.2 3G ipv 3Gs ¿¿¿

Bomans 15-02-10 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz (Bericht 416745)
1.1.2 3G ipv 3Gs ¿¿¿

1.1.2 was alleen maar voor de eerste generatie iPhone.
Maar hij zal wel 3.1.2 bedoelen.

ThaBudz 15-02-10 09:10

vond het al vreemd want geloof dat mijn 3g al 3.0.1 had toen ik hem haalde .

reaction 15-02-10 14:00

@aangepast... ;)

Logo staat er inmiddels ook in :D

ThaBudz 16-02-10 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reaction (Bericht 416865)
@aangepast... ;)

Logo staat er inmiddels ook in :D

STOER ...........

Superphone 04-02-11 13:04

Ik zit te zoeken in de libary naar Vodafone_NL.bundle maar die staat er niet tussen, hoe kan ik mijn vodafone logo nu aanpassen?

Datamonster 04-02-11 20:31

Gewoon zoeken onder custom IPCC is hier al helemaal behandeld kind kan de was was doen, met mooie coloured logo´s:d:d

Bubbly 06-08-11 05:51

Ik snap hier totaal het nut niet van. In het buitenland is er géén KPN, dus kun je daar ook niets doen. Als je data-roaming uitzet zal er ook geen datagebruik plaatsvinden.

Dus... Dit was op de iPhone 2G een manier om een manuele vliegtuigmodus in te stellen voor het buitenland? Zodat roaming volledig uitstond en je niet kon bellen, sms'en of internetten? Of zit er een of ander verborgen nut achter dat ik niet doorheb? :P

Volgens mij is het gewoon verouderd en kan deze handleiding het archief in, dus ik ga ff m'n postje reporten zodat het ook gearchiveerd wordt als het niet meer nuttig is op de iPhone 3GS en 4. Want volgens mij is dat ook zo aangezien je een data-roaming en vliegtuigmodus knop hebt :)

Of het was om voor de lol toch KPN/Vodafone/etc. bovenin te hebben staan? Ik zie er in ieder geval het nut niet van in met de 3GS/4.

Ps. @Moderator
De knopjes snel reageren en meer opties bij quick reply zeggen dat ze de shortcuts alt + s en alt + x hebben, maar op de Mac werkt dat niet ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.