iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Handleidingen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f60/wiki-handleidingen/)
-   -   Tethering in 6 stappen op firmware 3.1.2 via Cydia [jailbreak] (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f60/wiki-handleidingen/46330-tethering-6-stappen-op-firmware-3-1-2-via-cydia-jailbreak.html)

V70ORD5 23-01-10 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shake3000 (Bericht 375077)
instellingen > algemeen > profiel > verwijder


Heb helemaal geen <profiel> bij mijn <instellingen><algemeen> staan.:confused:
Al meerdere keren gereboot.

King1987 23-01-10 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door V70ORD5 (Bericht 407952)
Heb helemaal geen <profiel> bij mijn <instellingen><algemeen> staan.:confused:
Al meerdere keren gereboot.

Ja, dat is mogelijk, dan is er namelijk niets geinstalleerd.

V70ORD5 23-01-10 23:30

@ King

OK dank je, staat toch echt een groen vinkje bij in Cydia dat ik hem al heb staan.
Verder kan ik idd niets vinden op de phone.
Ga ik het nog een keertje proberen, dank je wel.

hondlustgeenbrood 31-01-10 00:56

bij mij kan die de source niet vinden.

ButcherJF 31-01-10 09:23

Op de volgende manier is het toevoegen van de betreffende source gemakkelijker:
Start Cydia
Scroll op de homepage naar 'More Package Sources'
Scroll op die pagina naar 'iPhone-Notes.de'
Klik op 'Install', daarna op 'Confirm'

hondlustgeenbrood 31-01-10 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 410954)
Op de volgende manier is het toevoegen van de betreffende source gemakkelijker:
Start Cydia
Scroll op de homepage naar 'More Package Sources'
Scroll op die pagina naar 'iPhone-Notes.de'
Klik op 'Install', daarna op 'Confirm'


Kwam net achter dat ik die source van iphone-notes.de allang heb geinstalleerd plus tethering 3gs maar heb helaas nog steeds geen mms en vvms.

V70ORD5 26-02-10 20:13

Hoe kan ik nu een Tethered verbinding opzetten met een oude laptop die geen BT heeft?
Met Windows XP....
Als ik naar <algemeen> <netwerk> <stel internet-tethering in> ga dan krijg ik de melding: ..."om tethering voor deze account in de schakelen, neemt u contact op met T-Mobile" .....
Doe ik iets fout?
3GS / 3.1.2 / 05.11.07
Of komt het omdat ik nu in Frankrijk zit met een NL T-Mobile abbo?

Edit:
Ben alweer een stukkie verder, heb 3G heel ff aangezet en ook nog dataroaming aan en toen kon ik de functie wel activeren.
1>Maar nu, kan ik ook tetheren via iPhone met Wi-Fi of werkt het alleen met 3G?

2>En verder zie ik nog steeds niet hoe ik in XP de iphone connectie kan selecteren....

geluk4you 05-03-10 22:27

oke kleine uitleg ga naar cydia ga naar more sources scrol naar iphone-notes,de klik er op installeren en dan vindt je Tethering 3G - 3.1.2 of Tethering 3Gs - 3.1.2

Suriboy777 17-03-10 20:48

Graag wilde ik weten als je de tethering via deze wijze inschakelt of je meteen de mogelijkheid krijgt om de APN te editen. De reden waarom ik dit vraag is omdat ik in het buitenland een andere simkaart wil gebruiken om te internetten en op de 1 of andere manier moet ik toch de apn settings van die buitenlandse provider invoeren om te kunnen internetten.

Of moet ik specifiek uit cydia het programma APN EDITING installeren? Momenteel is alles nog gewoon T-Mobile.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.