NOS Teletekst Webapp discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn eerste webapp! NOS Teletekst Even een knip/plak uit de help pagina: Citaat: Kies op de index pagina een pagina. Vervolgens kunt u met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
NOS Teletekst Webapp
Mijn eerste webapp!
NOS Teletekst Even een knip/plak uit de help pagina: Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wow, tnx! Voor een teletekst -addict als ik is dit fantastisch!
|
|
||||
|
||||
Prachtig!! 'k gebruik teletekst vaak en deze webapp komt mij bijzonder goed van pas.
|
|
|||
|
|||
Werkt prima met Wi-Fi! Kun je er geen native applicatie van maken? Dat zou het gebruikersgemak NOG groter maken.
|
|
||||
|
||||
Het maken van een native app is iets lastiger als een webapp..
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik vind het top
Vooral als ik over een paar dagen weer een iphone heb natuurlijk |
|
||||
|
||||
Je kan er perfect een native applicatie van maken met jiggy programmeeromgeving. Is eigenlijk javascript en je kan er veel mee.
Laatst gewijzigd door macfreaker; 18-04-08 om 21:00. |
|
|||
|
|||
Ik die eigenlijk ook niet echt het voordeel van een native app. Ik heb nu ook een icoon op springboard en een internet verbinding heb je toch nodig. En ik gebruik het nu ook op m'n normale desktop (hoewel firefox het niet helemaal goed rendered)
|
|
|||
|
|||
Geweldige app
|
|
|||
|
|||
Weet ik wel. Als je echter zo'n fraaie webapp kunt maken is het beleefd vragen om een native applicatie misschien toch niet helemaal kansloos. Als dit een native wordt zou het geweldig zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is, zeker in het geval van sport tussenstanden, bij teletekst vaak een kwestie van "even snel opzoeken". Als je dan onderweg (zonder Wi-Fi) eerst safari opent, dan naar je webapplicatie gaat, dan weer 2 pagina's moet laden (eerst sport algemeen, daarna voetbal tussenstanden), dan ben je wel weer een paar minuten verder. Vandaar een native applicatie. Dat bespaart je de tijd van het laden alvorens je daadwerkelijk op de pagina kan klikken waarnaar je zoekt. Vandaar dat ik een tijd geleden ook met hulp van een forumlid een Teletekst snelkoppeling (soort webclip, toen die er nog niet waren) heb gemaakt. 1x op drukken is direct naar teletekstpagina 818 (tussenstanden eredivisie). Handig voor als je onderweg bent op zondagmiddag! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
heel goed. Nu misschien de discussie native/webapp stoppen en het alleen even over de teletekst app hebben?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn TT pag 818 applicatie is dus eigenlijk gewoon een webclip inderdaad. Nu weer over jouw TT webapplicatie zoals Psychonikeo aangaf. |
|
||||
|
||||
Ongelooflijk dat die ouwe shit, wat teletekst is, nog zo populair is.
tis toch een beetje een voorloper van Ik checkte het weer er meestal op dus mij mij staat er een webclip op mijn eerste pagina van mijn springboard. Kan ik die native app "weer" er wel afgooien edit: zou de gemiddelde leeftijd van bovenstaande personen boven de 40 liggen? Cheerio Ruud. Laatst gewijzigd door enophi; 23-04-08 om 23:49. |
|
|||
|
|||
Geweldige app!!!
|
|
||||
|
||||
ook onder de 40 (nog 8 jaar) kan je teletekst addict zijn hoor! Blijft een mooi medium om snel hoofdpunten en overig nieuws te vinden.
Nu maar hopen dat mn iPhone snel weer terug is (bij Fixsupport na flinke val met een afgebroken trilmotor tot gevolg) en ik kan eindelijk goed teleteksten.
|
||||
|
||||
Inderdaad mooie app, gebruik hem inmiddels ook met veel plezier. Enneuh, daarmee breng ik denk ik de leeftijd tóch weer aardig omhoog....
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NOS teletekst en Startpagina blijven leeg | caro7372 | Archief | 11 | 01-01-10 17:05 |
NOS teletekst klapt eruit | fgeer | iPhone Apps | 10 | 11-08-09 23:06 |
2.2 Update - nu.nl en NOS Teletekst crashen | danema | iPhone Apps | 9 | 27-11-08 19:15 |
|
|