//

iHome: Startpagina voor de iPhone

iHome: Startpagina voor de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De package is alleen voor firmware 1.1.3 & 1.1.4 (zoals op de site staat uitgelegd. De App voor firmware 2.0 of hoger zal z.s.m. via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #301  
Oud 19-10-08, 13:24
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

De package is alleen voor firmware 1.1.3 & 1.1.4 (zoals op de site staat uitgelegd.

De App voor firmware 2.0 of hoger zal z.s.m. via de Appstore beschikbaar zijn
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 20-10-08, 13:25
toothpickt toothpickt is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 36
Standaard

z.s.m. deze week? komende week? die week daarna?
  #303  
Oud 23-10-08, 21:58
sheppie sheppie is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 49
Standaard

Heb je misschien een directe link van die voetbaluitslagen ?
  #304  
Oud 16-11-08, 10:15
omikron777 omikron777 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard

Halleluja !

iStart is beschikbaar in de AppStore, maar voor 4.99 ??
Voor een applicatie die alleen maar een verzameling van andere informatiebronnen is vind ik dat best duur.

Ik zal in ieder geval de webbapp goed bekijken om te beoordelen of het dat waard is.
Graag ook ervaringen van gebruikers van de betaalde app.

Bob

Laatst gewijzigd door omikron777; 16-11-08 om 10:21.
  #305  
Oud 16-11-08, 10:57
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Thumbs up iStart: z'n geld meer dan waard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omikron777 Bekijk bericht
Halleluja !

iStart is beschikbaar in de AppStore, maar voor 4.99 ??
Voor een applicatie die alleen maar een verzameling van andere informatiebronnen is vind ik dat best duur.

Ik zal in ieder geval de webbapp goed bekijken om te beoordelen of het dat waard is.
Graag ook ervaringen van gebruikers van de betaalde app.

Bob
Ik heb iStart aangeschaft en iHome verwijderd. Alleen al het feit dat ik vaak het gratis iHome gebruikte is wat mij betreft voldoende om iStart te kopen. Ik zie die € 4,99 als een (kleine) beloning voor al het werk wat er toen en nu door de ontwikkelaars is/wordt ingestoken.

Vind je dat te duur? Zoek die info zelf eens één voor één apart op. Dan besef je dat deze app zijn geld meer dan waard is.
Ofwel: alle credits voor sossienl.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #306  
Oud 16-11-08, 11:19
omikron777 omikron777 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard

Ja, absoluut mee eens Sossie verdient een beloning, laat daar geen twijfel over bestaan.
Ik bedoel alleen, vergeleken met uitgebreidere apps is het best hoog geprijsd. Als het het echt waard is ga ik het ook kopen, 't is tenslotte de prijs van een menu bij een fastfood keten.

Laatst gewijzigd door omikron777; 16-11-08 om 11:32.
  #307  
Oud 16-11-08, 11:27
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard Niet mee eens

Ik ben het hier niet mee eens... nu.nl is gratis staat ook weer/verkeer/flits en actuele nieuws in.

Verder staan er zaken bij die je niet dagelijks gebruikt en die ik tevens niet op een iphone zou gaan bekijken.

Maar goed... voor ieder wat wils...
__________________
Iphone 4 / Iphone 4S / Ipad 2 zwart / Ipad 2 wit / 4 Airports / binnenkort Apple TV 3 nog op het lijstje... erbij
  #308  
Oud 16-11-08, 11:31
omikron777 omikron777 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whosnext Bekijk bericht
Ik ben het hier niet mee eens... nu.nl is gratis staat ook weer/verkeer/flits en actuele nieuws in.
nu.nl wordt betaald door nu.nl, ihome werd gratis gemaakt, met alleen de eeuwige roem voor sossienl.
  #309  
Oud 16-11-08, 12:55
Rudy H's schermafbeelding
Rudy H Rudy H is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar Rudy H
Standaard

iStart gekocht, erg handige app vind ik. Bespaart je een hoop tijd en de koppeling via gps naar je huidige locatie is super.....
  #310  
Oud 16-11-08, 17:21
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omikron777 Bekijk bericht
nu.nl wordt betaald door nu.nl, ihome werd gratis gemaakt, met alleen de eeuwige roem voor sossienl.
Het gaat me ook helemaal niet om het geld het gaat me om dat de applicatie helemaal niets voor mij toevoegd...

Wat boeit mij die 5 euro nou ...
  #311  
Oud 17-11-08, 09:39
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Ik was ook best teleurgesteld over de app. Die locatie-gebonden dingetjes zijn wel leuk, maar niet extreem moeilijk. En de andere tabs is gewoon een build-in browser waarmee je op de webapp zit. Dus in feite heb ik betaald voor de locatie-gebonden functies.

Leuk gedaan, maar haast geen €5 waard. (BTW, de app is ook heel langzaam bij mij)
  #312  
Oud 17-11-08, 09:55
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Ik lees nu pas de reacties hier. Gezien het feit dat dit topic toch altijd de basis is/was van iHome vanaf het prille begin, een reactie van mij kant. Het is spijtig om te horen dat sommigen van jullie de app minder vinden. Sommige punten die worden aangedragen zijn wel gegrond. Natuurlijk gaat het om functies die ook in iHome zaten (onder Algemeen) en ook de lay-out is niet flitsend. Dat was de 1e versie van iHome ook niet. Dit is de basis, mocht er genoeg belangstelling bestaan voor iStart dan bouwen we verder en hopen we op een betere functionaliteit / lay-out enz.

De prijs is - gezien andere apps - misschien wat hoog (ook al heb ik daar zelf geen probleem mee bij anders apps), maar voor 4.99 heb je naar mijn idee wel wat. Onder een enquête die is gehouden onder iHome gebruikers bleek 5,- het gewenste bedrag te zijn. Ik denk dat door de ontwikkelingen in de AppStore sommige hier wat op terug zijn gekomen, maar dat is eigen invulling. Er komen hopelijk snel wat leuke updates bij, maar daar zijn we nu nog druk mee om daar iets over te zeggen. Overigens voor vragen/opmerkingen kun je ook altijd mailen naar istart@sossie.nl
  #313  
Oud 24-11-08, 12:50
Rogier Rogier is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Dit was mijn eerste app die ik kocht via de appstore nadat ik mijn nieuwe 3G binnen had. Ik gebrukte Ihome altijd op mijn 2G iphone en het was dus een nobrainer om deze direct aan te schaffen, ondanks de voor de appstore hoge prijs van 5 euro.

Maar... ik moet zeggen dat ik toch meer had verwacht.. Ihome was natuurijk een goede site met iphone optumised sites. Dat is iStart ook maar toch had ik meer verwacht. de optie in de buurt is gaaf en soms handig maar alles is zo verdomd traag, zeker met opstarten, dat ik voor mijn trein info ondertussen een andere app heb aangeschaft (Trein, heeeerlijke app) en voor nieuws gebruik ik liever nu.nl app omdat deze sneller is.

hij staat er nog op maar dan verwacht ik wel meer snelheid met de nieuwe update want nu is het niets meer dan een " spot filler " op mijn iphone.

Ik heb er vertrouwen in
  #314  
Oud 21-12-08, 17:54
DutchVince DutchVince is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 71
Standaard

Wat ik ook invul bij "Zoek op Naam, Adres, Nummer" hij vindt nooit wat...???
  #315  
Oud 22-12-08, 09:08
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Fixed, bron was gestopt met werken! Heb nu andere bron genomen met een wat duidelijker formulier
  #316  
Oud 05-01-09, 15:37
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Binnenkort update voor iHome geplant. We gaan over op een nieuw framework. Dit moet 25% sneller gaan worden
  #317  
Oud 04-02-09, 23:34
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Is IHome met een ontmoedigingsbeleid bezig ?
en dan heb ik het over de web versie, daar is al zeer lange tijd steeds onderdelen beperkt berijkbaar, z.g door werkzaamheden.

maar de meldingen als je op de gesloten links klikt zijn meer in de trend van " had je maar moeten betalen dan kan je wel alles zien !"

is wel slim bekeken dat je de webversie alleen nog gebruikt om mensen te verleiden om de betaalde versie te kopen !

.

Laatst gewijzigd door absrnd; 04-02-09 om 23:37.
  #318  
Oud 05-02-09, 00:35
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door absrnd Bekijk bericht
Is IHome met een ontmoedigingsbeleid bezig ?
en dan heb ik het over de web versie, daar is al zeer lange tijd steeds onderdelen beperkt berijkbaar, z.g door werkzaamheden.

maar de meldingen als je op de gesloten links klikt zijn meer in de trend van " had je maar moeten betalen dan kan je wel alles zien !"

is wel slim bekeken dat je de webversie alleen nog gebruikt om mensen te verleiden om de betaalde versie te kopen !

.
Voordat iStart beschikbaar kwam was het al aangekondigd dat iHome ingeperkt zou worden en is met veel vertraging inmiddels al een tijdje effectief. Het is geen onderliggende boodschap of zoiets dergelijks.
  #319  
Oud 05-02-09, 12:38
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

istart app werkt inderdaad ***** langzaam, zeker als je eerst je locatie door wilt geven in het begin.. pump it up there!!
  #320  
Oud 05-02-09, 13:07
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

We nemen het mee in een volgende versie!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wekkerradio voor de iphone IHOME IP99 truckdiver iPhone accessoires en onderdelen 3 09-08-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.