//

Itunes map op c-schijf

Itunes map op c-schijf discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn C-schijf is vol en wil apps die ik download in iTunes niet op mijn C-schijf hebben maar op de D-schijf. Heb alle topics ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-09, 21:59
z750-rider z750-rider is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Papendrecht
Berichten: 32
Standaard Itunes map op c-schijf

Hallo,

mijn C-schijf is vol en wil apps die ik download in iTunes niet op mijn C-schijf hebben maar op de D-schijf.
Heb alle topics hierover gelezen maar kan geen werkende oplossing vinden.

Wat heb ik al gedaan:

  • Backup iTunes map C-schijf gemaakt
  • iTunes map op C-schijf verwijderd
  • Itunes gedeinstalleerd
  • Itunes geinstalleerd op de D-schijf
  • Backup Itunes map C-schijf op D-schijf gezet.
  • In iTunes via bewerken-voorkeuren-geavanceerd map iTunes op D-schijf gekozen
Als ik nu een app download in iTunes Store dan komt de app toch op mijn C-schijf terecht in de map iTunes (die ik verwijderd had)...
Als ik aangekochte apps terugzet via iTunes gaan deze, je raad het al, naar de iTunes map op mijn C-schijf.

Iphone synchroniseren is ook geen succes want dan is na synchronisatie heel mijn Iphone leeg op het ene gedownloade app na dan...

Ik kan echt nergens vinden hoe ik het voor elkaar moet krijgen dat iTunes alles wat ik download/synchroniseer in de iTunes map op mijn D-schijf moet zetten. Ik wil zelf bepalen waar ik de gedownloade apps neerzet en niet iTunes.

Hier nog wat info :
  • Windows Vista
  • iPhone 3GS 32 GB O.S. 3.0.1 (7A400) jailbreak
  • iTunes 9.0.0.70

Hoop dat jullie mij kunnen helpen wordt een beetje krankjorem hier...

Groeten,

Z750-rider
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-09, 09:57
z750-rider z750-rider is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Papendrecht
Berichten: 32
Standaard

Weet niemand een oplossing voor
mijn probleem ??
  #3  
Oud 22-10-09, 13:33
zgorl zgorl is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door z750-rider Bekijk bericht
Weet niemand een oplossing voor
mijn probleem ??
Ik heb dus hetzelfde... Heel frustrerend!!!!&*(^&(&*^&*
  #4  
Oud 22-10-09, 13:39
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

iTunes op je D:Schijf (alternatieve schijf) installeren?
  #5  
Oud 22-10-09, 13:53
zgorl zgorl is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Dat heb ik/we al gedaan, maar er worden automatisch toch dingen op de c schijf gezet.
  #6  
Oud 22-10-09, 18:15
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Heb hetzelfde probleem, en had zo mooi 20gig vrij op me c schijf....heb itunes al op d geinstalleerd maar hij blijft in me gebruikers map onder muziek/itunes/mobileapplications alle programma's neergooien....
  #7  
Oud 07-11-09, 15:51
rebeltje rebeltje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard heeelp

Heeft niemand dit probleem weten op te lossen?

Ik heb dit ook. Heb mijn C-schijf geformatteerd..hiervoor was alles goed gegaan....de applicaties staan op mijn E-schijf!. Mijn iPhone moest terug naar de winkel, was niet in orde...dus ik mijn C-schijf goed maken, alles staat toch op E, en wat denk je???
Jaaa hoor....iTunes maakt gewoon mappen aan op C, en weigert het pad naar E te accepteren, Al mijn applicaties staan daar op!
Ook al stel ik E in, nee, niets.
Slim zijn en mijn apps kopiëren ook niet. Laat niets zien. Ik moet alles opnieuw downloaden en een melding van: u heeft het al gekocht, druk op ok om nogmaals te downloaden verschijnt ook niet....
De site van iTunes is zo onoverzichtelijk en de hulpsite laat mooi zien dat je kun mailen, alleen klikken helpt niet, er verschijnt niets...

Wat nu?????
  #8  
Oud 07-11-09, 16:36
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Ik heb mij inmiddels aardig ingelezen over dit onderwerp en het lijkt mogelijk te zijn, echter is het een aardig ingewikkelde procedure. Hier heb ik een Engelse handleiding kunnen vinden die je stap voor stap laat zien hoe het moet: Transferring your iTunes Library
  #9  
Oud 07-11-09, 16:40
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rebeltje Bekijk bericht
Heeft niemand dit probleem weten op te lossen?

Ik heb dit ook. Heb mijn C-schijf geformatteerd..hiervoor was alles goed gegaan....de applicaties staan op mijn E-schijf!. Mijn iPhone moest terug naar de winkel, was niet in orde...dus ik mijn C-schijf goed maken, alles staat toch op E, en wat denk je???
Jaaa hoor....iTunes maakt gewoon mappen aan op C, en weigert het pad naar E te accepteren, Al mijn applicaties staan daar op!
Ook al stel ik E in, nee, niets.
Slim zijn en mijn apps kopiëren ook niet. Laat niets zien. Ik moet alles opnieuw downloaden en een melding van: u heeft het al gekocht, druk op ok om nogmaals te downloaden verschijnt ook niet....
De site van iTunes is zo onoverzichtelijk en de hulpsite laat mooi zien dat je kun mailen, alleen klikken helpt niet, er verschijnt niets...

Wat nu?????
Kan je de apps niet gewoon slepen naar iTunes? Dus allemaal selecteren in de Verkenner en dan slepen naar het tabblad Programma's in iTunes.
  #10  
Oud 07-11-09, 17:00
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Waarom wil je persee die apps naar een andere schijf? Dat is een hele procedure zoals eerder al aangehaald werd.

Muziek is bv. veel eenvoudiger over te zetten. Net zoals films, games en andere software.
  #11  
Oud 07-11-09, 18:24
rebeltje rebeltje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Omdat mijn C-schijf alleen voor XP is, en deze applicaties veilig bewaard moeten blijven. Het zijn er veel, en het is een hoop geld bij elkaar. De C-schijf moet opgeschoond kunnen worden zo nu en dan...daar moeten geen belangrijke documenten opstaan.

Dat slepen heb ik al geprobeerd...staat ook in mijn bericht. Hij 'ziet' het niet in het mapje, negeert ze.
  #12  
Oud 07-11-09, 21:53
rebeltje rebeltje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Voor anderen die nog met hetzelfde probleem zitten: Ik ben eruit!
Bij 'bestand' bestand aan bibliotheek toevoegen.
Dan wordt het in de map teruggeplaatst en herkent.
  #13  
Oud 14-11-09, 21:33
Pelle4495's schermafbeelding
Pelle4495 Pelle4495 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oranjewoud
Berichten: 133
Stuur een bericht via MSN naar Pelle4495
Standaard

wat je nog kan proberen is een snelkoppeling maken van de itunes map op c: naar de map op D:.
ik zit nu op mac maar ben pas een half jaartje geleden overgeschakeld dus weet ik nog genoeg van windows .
als dit niet werkt weet ik het ook niet meer.
ik kan het zelf niet testen omdat mijn windhoos-bak weer eens gekrasht is en ik met veel plezier mijn iPhone sync met mijn MacBook Air.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OiP Bekijk bericht
Waarom wil je persee die apps naar een andere schijf? Dat is een hele procedure zoals eerder al aangehaald werd.
het kan zijn dat je maar een hele kleine c: partietie hebt en dat je een veel grotere media partietie hebt.
__________________
iPhone? eerder MyPhone!

Laatst gewijzigd door WDS001; 14-11-09 om 23:04. Reden: edit/mquote knop gebruiken aub!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes op 2 verschillende locaties C en D schijf Brepoelsd iTunes 1 08-01-11 16:23
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 14:23
c schijf gecrashed itunes weg!!! darthveter Archief 1 25-11-09 23:30
Mac OS X: itunes naar d schijf rmondie iTunes 4 18-08-09 06:17
Windows: itunes leeg na wissen schijf.. Wingzero iTunes 4 20-08-08 12:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.