bestanden 'invisible' maken? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) er komt steeds meer op mn iPhone, oa door Airshare. nu heb ik soms documenten bij me, waarvan ik liever niet heb dat die in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestanden 'invisible' maken?
er komt steeds meer op mn iPhone, oa door Airshare. nu heb ik soms documenten bij me, waarvan ik liever niet heb dat die in onbevoegde handen terecht komen.
ik vraag me af: is er een manier om sommige documenten te verbergen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je jailbreak hebt kun je Poof of Bosspreffs installeren (komst standaard met Poof)..Hiermee kun je Airshare verbergen waardoor niemand je documenten kan zien
Laatst gewijzigd door ASNNetworks; 12-10-08 om 16:01. |
|
||||
|
||||
Met de app ''Lockdown'' kun je codes op je apps zetten. Te krijgen in Cydia.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee. Om dingen echt te verbergen moet je jailbreaken. En dan vervolgens Lockdown gebruiken, aangezien je met Poof telkens moet *****n voor je de app kan opstarten.
|
|
|||
|
|||
ok bedankt! k heb nog wat koudwatervrees voor jailbreaken. maar dat zal de onbekendheid zijn ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ePub-bestanden maken in Pages | jap74 | iPad algemeen | 0 | 27-08-10 10:33 |
Deathgrip in ZAGG Invisible Shield | I-Travel | iPhone algemeen | 13 | 17-08-10 18:44 |
ZAGG Invisible shield | francebramie | iPad algemeen | 5 | 21-07-10 22:03 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
Problemen met Invisible Shield | Yash100 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 18-08-08 22:15 |
|
|