1 app op meer ipod/iphones discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Thuis hebben wij 2 ipods en een iphone (allemaal zelfde itunes acc) maar als ik nou een app koop komen die dan op alle ipods ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1 app op meer ipod/iphones
Thuis hebben wij 2 ipods en een iphone (allemaal zelfde itunes acc) maar als ik nou een app koop komen die dan op alle ipods of moet in m dan 3x kopen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hoeft de app maar één keer te kopen, als je met dezelfde itunes-account synct kun je alle iphones en ipods touch van dezelfde apps voorzien, met maar één keer betalen.
|
|
|||
|
|||
is er ook een mogelijkheid als ik meerdere itunes gebruik?
Laatst gewijzigd door lanedo; 17-03-10 om 18:20. |
|
|||
|
|||
Jawel, je aankoopgeschiedenis wordt opgeslagen via je iTunes account. Dus wel steeds downloaden/kopen met dezelfde account! Anders betaal je wel dubbel
|
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie snelle reacties
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3GS ipod app doet niks meer | petersmichiel | iPhone Apps | 1 | 05-12-10 17:28 |
Na downloaden podcast werkt iPod app niet meer. | Tjebbier | iPhone Apps | 5 | 22-06-10 21:18 |
Bewerk en bekijk zelfgemaakt filmpjes op alle Iphones en Ipod Touch met 3.1! | francebramie | iPhone algemeen | 2 | 13-09-09 21:51 |
|
|