Apple ID. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb nog gisteren een iphone gekocht en nu wil ik een apple ID maken. Ik klik dan op: Click&Buy en dan staat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple ID.
Hallo!
Ik heb nog gisteren een iphone gekocht en nu wil ik een apple ID maken. Ik klik dan op: Click&Buy en dan staat er weer: creditcard enzo. Maar ik ben nog maar 14. Dus ik heb geen creditcard. Dus ik wil betalen met mn beltegoed. Kan dat? Help me. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En oh ja: gefeliciteerd met je iPhone en welkom om het forum!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
.
Citaat:
nee, want als ik bij iTunes een nieuw Apple ID maak en ik ben op het laatste en dan klik ik op: Ga door en dan komt er de website van Click&Buy. o: hoe kan ik het overslaan dan? & dankjewel. |
|
||||
|
||||
Hey atillXTC!
Ik zeg heel vaak: Google is je vriend! Gr. Goozah! Edit: Je kan dan alleen geen dingen kopen. Je kan ook helemaal geen dingen kopen met je beltegoed. Laatst gewijzigd door Goozah; 24-05-09 om 11:30. |
|
||||
|
||||
Citaat:
PS Dat overslaan klopt inderdaad niet |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jawel, heb je al een een account bij Click&Buy? Zo nee, deze even aan maken
Als je je Apple ID opzet, kies je voor Click&Buy, dan op verder. Dan wordt je doorgestuurd naar de website van Click&Buy waar je de activatie van de iTunes Store download. Verder kan ik niet komen omdat ik geen Click&Buy gebruik, maar je kan sowieso een Apple ID aanmaken met Click&Buy en daarmee apps kopen Er staat vast wel een leuke handleiding op Google |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
pff bij mij lukt het gwn niet.
ik moet steeds overal creditcard dingens invullen enzo. en ik heb geen creditcard. dus dan moet ik maar geen apple id maken. toch bedankt voor die hulp |
|
||||
|
||||
Je kan toch een account maken zonder betalings gegevens
|
||||
|
||||
Citaat:
Jij geeft wel erg snel op! Heb je niet naar die link gekeken die ik je gaf? Moeje doen! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb het aan mn moeder gevraagt.
ze zegt nee. omdat ze het niet vertrouwt... welke link? o: Laatst gewijzigd door Timmeh_; 03-06-09 om 10:33. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou, mooi toch!
Graag gedaan! |
|
|||
|
|||
Super tip Goozah heb m ook gebruikt gaat perfect
nog maals thxs for the info |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
apple id, clickandbuy, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|