Imobilecinema ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Imobilecinema werkt niet meer op 2.2.1 klopt ? Allle toch niet bij mij...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Imobilecinema ?
Hallo,
Imobilecinema werkt niet meer op 2.2.1 klopt ? Allle toch niet bij mij |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mooie zwarte iPhone 3G 16Gb FW: 3.0 Legaal gekocht in Fnac (België) Laatst gewijzigd door King1987; 24-02-09 om 20:43. Reden: offtopic gemaakt. |
|
||||
|
||||
Heb je de 'More Info' al gecheckt? Meestal staat daar juist wat het doet, en waar het op werkt.
|
|||
|
|||
Ja natuurlijk werkt het bij wel nog ?
|
|
||||
|
||||
Het werkt gewoon hoor.
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog een vraag over imobilecinema
Kan iemand me zeggen op welke sites het allemaal werkt? Alleen youtube vind ik momenteel Sorry als dit offtopic zou zyn.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
imobilecinema staat bij mij niet in cydia hoe kan dit?
|
|
||||
|
||||
Je moet d.imobilecinema.com toevoegen aan je sources. |
|
||||
|
||||
Citaat:
2) en anders probeer je eens te zoeken via Rock 3) zeker zorgen dat je alle bijkomende programma's hebt geinstalleerd die nodig zijn om imobilecinema te draaien
|
|||
|
|||
Het is gelukt, thanks!! Eindelijk prisonbreak kijken Nu nog wachten op friends, hoop dat die ooit nog eens komt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
imobilecinema niet in cydia | sannetjeislief | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-06-10 16:15 |
Tv en imobilecinema | pieterwillems | iPhone algemeen | 0 | 04-05-09 21:09 |
Flash videos bekijken met iMobileCinema | iMario | Muziek, foto & video | 10 | 26-12-08 23:06 |
|
|