Nieuw spel Amaze! (misschien vervanger voor labyrinth?) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, vandaag ff in de Installer gekeken en jaja paar nieuwe dingen waaronder het spel aMaze! het is ongeveer hetzelfde als labyrinth maar het ziet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuw spel Amaze! (misschien vervanger voor labyrinth?)
Hey,
vandaag ff in de Installer gekeken en jaja paar nieuwe dingen waaronder het spel aMaze! het is ongeveer hetzelfde als labyrinth maar het ziet er natuurlijk iets anders uit. ik zou zeggen ga het checken! en een screenshotje ervan aMaze!.jpg
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 09-05-08 om 13:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
K heb het ook effe gespeeld, maar het werkt zeker neit zo fijn als labyrinth.
Het reageert nogal wat anders, ik heb het id dat labyrinth wat natuurgetrouwer reageert. |
|
||||
|
||||
inderdaad, labyrinth werkt beetje echter.
|
||||
|
||||
iemand die een beetje overweg kan met de game aMaze! ?
ik kan het namelijk voor geen meter, dat balletje valt er altijd in Labyrinth werkt beter vink... |
|
|||
|
|||
ik heb me toch al door een level of 10 kunnen worstelen,
ik heb labyrinth nog nooit gespeelt dus die zal ik ook maar eens installeren |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
loopt idd een stuk soepeller bij amaze heb ik wil eens last van een schokje.
|
|
|||
|
|||
Effe een oud topicje omhoog stampen.
Ik heb ook de demo van Amaze maar wat ik er vervelend vind is dat de select level mogelijkheid niet werkt. Als je tijdens het spelen in het menu gaat wel maar als je het spel opnieuw start moet je terug van level 1 beginnen? Is dit normaal? Iemand een oplossing? Thx Sven |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vervanger voor iFile. | Dragon | Jailbreak apps en thema's | 12 | 30-06-10 18:57 |
UFOs op iPhone: Mijn nieuw spel voor de iPhone | ufosiphone | iPhone Apps | 8 | 08-01-09 01:38 |
|
|