Eindelijk: native MMS-applicatie voor de iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Versie 0.2 binnenkort... Citaat: Tommy Svensson 2007-12-19 00:16:31 We are about to swirl in on a new release of our MMS application. This v0.2 release ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Swirling in on MMS v0.2...
Versie 0.2 binnenkort...
Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan er iemand mij de juiste mmsc en proxy instellingen geven voor mms proximus??????
groetjes chris |
|
|||
|
|||
MMS verzenden is wel mogenlijk , maar het ontvangen word momenteel nog aan gewerkt , wat je moet doen is even source aan installer toevoegen
Source = Modmyifone.com dan kijk je voor de MMS Package Suc6 |
|
||||
|
||||
//samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het ook niet heb ook vdfone
|
|
|||
|
|||
Mobistar (België) werkt met deze update
|
|
|||
|
|||
mms
Ik heb de verschillende links voor telfort mms geprobeerd, maar het lukt mij nog steeds niet om mms te versturen met update 1.1.1
De volgende instellingen staan op telfort.nl: IP-adres (IP server, proxy (primair), gateway, inbelnr):193.113.200.195Poort (proxy-poort, IP port): 9201 of: 8080 (voor wap2 / HTTP-toestel)Startpagina (mms servicecentrum, URL, homepage, relay address): http://mms Wie helpt??? |
|
||||
|
||||
Ik zit op Vodafone en met de volgende instellingen is het me gelukt om MMS te versturen:
WAP Gateway: 192.168.251.150:8799 MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl:80 APN: NIET INVULLEN in de app Nu maar wachten op het moment dat we ook MMS kunnen ontvangen |
|
|||
|
|||
IK SNAP ER NIETS MEER VAN !!
stuur ik gisteren een mms bericht, wil ik dat vandaag weer doen en nu krijg ik cannot connect ..... Weet iemand hier de fout en de oplossing op ?? Groetjes Spooky (Leo mag ook) |
|
|||
|
|||
Base?
heeft er al iemand de correcte Base-settings (België) gevonden?
Ik heb al ongeveer alle opties (met en zonder poortnummers) met de settings die je op hun site vindt geprobeerd, zonder succes... BASE : freedom of speech - Manuele instellingen |
|
||||
|
||||
bij mij op 1.1.2 met proximus werkt t niet, mms wil niet verzonden worden, wachten op de volgende update zeker
|
|
||||
|
||||
mij lukt het ook niet. Sowieso gebeurde er iets raars toen ik de tmobile instellingen erin zetten werden mijn gprs settings aangepast, vervolgens zeurde hij steeds dat hij geen edge kon gebruiken. Toen de gprs settings maar weer aangepast, zelfde verhaal.
Vervolgens heb ik de gprs settings ook ingevuld bij de mms settings (APN enzo) toen ging hij wel met edge aan de gang maar kon uiteindelijk de mms niet versturen. Nu lijkt hij de instellingen wel goed vast te houden. Nu krijg ik steeds connect failed (dacht eerst dat het aan +31 voor het nummer lag maar dat is niet zo). Laatst gewijzigd door roelofk; 03-01-08 om 19:15. |
|
|||
|
|||
Jep bij mij werkte het gister avond een paar keer helaas vandaag weer niet, ben ook 2 dagen aan het klooien geweest, maar gister blij nu weer niet.
Ben |
|
||||
|
||||
bummer, nou ja nog even geduld dan maar, het gaat vast goed komen
|
||||
|
||||
KPN Werkt als je voor
Wap Gateway: 010.010.100.020:5080 invult! |
|
||||
|
||||
bij mij werkt het wel op 1.1.2 met vodafone
MMSC: moet je http:// weg halen. dat was mijn fout. |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand de instellingen voor Proximus (Belgie) voor de Edge en MMS ?
THX ! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Unpre: instellingen edge vo proximus zijn:
internet.proximus.be wap wap instellingen vo mms vind je op de proximus site, ik heb de mms app verwijderd mits deze nie goed werkt voor ons, vo mms is t nog even wachten voor de eindelijke goede versie uitkomt |
|
|||
|
|||
Ok THX !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS native van iphoneguide probleempje | dendirk | Jailbreak apps en thema's | 4 | 13-12-09 23:58 |
3.1.2 Native MMS handmatig toevoegen | maarten_S | iPhone algemeen | 3 | 28-11-09 16:47 |
|
|