BeatPhone, eerste beatbox voor de iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) BeatPhone is de eerste (niet-menselijke) beatbox voor de iPhone. De applicatie bevindt zich nog in een vroeg stadium van ontwikkeling. Lees verder over: BeatPhone, eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
BeatPhone, eerste beatbox voor de iPhone
BeatPhone is de eerste (niet-menselijke) beatbox voor de iPhone. De applicatie bevindt zich nog in een vroeg stadium van ontwikkeling.
Lees verder over: BeatPhone, eerste beatbox voor de iPhone Tag: muziek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
beat phone
Hallo heb een vraagje over beat phone ik deze app erop staan maar krijg er bijna geen geluid uit volume staat op z'n hardst. en de knopjes in de zwarte balk hebben die nog enig nut of is dat gewoon opvulling?
|
|
|||
|
|||
beat phone
heb heb geupdate naar 0.2.6 en werkt nu goed heel leuk speeltje.
|
|
|||
|
|||
Bij mij idem. Ik denk dat het aan fw 1.1.1 ligt (heb ik namelijk). Na de update heb ik prima geluid en de app is ook een stuk verbeterd. Zeker een donatie waard!
|
|
||||
|
||||
Vet programma, altijd leuk zulke dingen
|
||||
|
||||
beatbox
heb zojuist de beatbox geinstalleerd op mijn iphone met versie 1.13 maar als ik op het icoontje druk dan komt hij even in beeld en valt gelijk weer weg... hoe kan dit?
|
|
|||
|
|||
Bas,
Ik denk dat de Beatfone niet goed draait op 1.1.3. Ik heb nu de "drummer" (dat is ongeveer gelijk) geïnstaleerd. Deze werk prima onder 1.1.3 en 1.1.4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beatphone problemen | Jonko JR | Jailbreak apps en thema's | 15 | 11-05-08 15:54 |
Beatphone | koekie | iPhone algemeen | 0 | 15-04-08 21:58 |
|
|