Windows 7 heeft geen outlook discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist icloud geïnstalleerd , heel mooi en aardig, maar ze zeggen dat ik outlook nodig heb voor z'n app op mijn destkop(dat foto's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Windows 7 heeft geen outlook
Ik heb zojuist icloud geïnstalleerd , heel mooi en aardig, maar ze zeggen dat ik outlook nodig heb voor z'n app op mijn destkop(dat foto's direct op mijn computer komen(toshiba). Maar dit kan alleen via outlook , maar zoals ik al zei 2007 en vista kan je geen outlook op installeren, is er echt geen ander optie zoals windows live?
zouden jullie mij kunnen vertellen of er wel mogelijkheden liggen buiten outlook om? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eerlijk gezegd, begrijp ik niks van je vraag.
|
|
|||
|
|||
Outlook kan wel op win7! op de site van microsoft zoeken naar office en daar kan je outlook 2010 vinden en downloaden. Ik draai zelf win7 dualboot win8 en in beide is outlook geinstaleerd. En icloud werkt icm outlook.
grtz
|
||||
|
||||
Om je fotostream te synchroniseren heb je geen Outlook nodig.
Wanneer je Email, Contacten en/of Agenda's wil synchroniseren kan dit alleen met Outlook 2007 of nieuwer. En die kun je installeren op Windows XP SP3, Windows Vista SP1 en Windows 7 SP1.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage geen sms indien ontvanger geen internet heeft | RonBruins | iPhone algemeen | 43 | 06-12-14 09:23 |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
agenda en adresboek overzetten uit windows mobile zonder outlook | Koekebakker | iPhone algemeen | 3 | 04-07-09 02:19 |
|
|