//

Windows 7 heeft geen outlook

Windows 7 heeft geen outlook discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist icloud geïnstalleerd , heel mooi en aardig, maar ze zeggen dat ik outlook nodig heb voor z'n app op mijn destkop(dat foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-11, 05:31
brianito brianito is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard Windows 7 heeft geen outlook

Ik heb zojuist icloud geïnstalleerd , heel mooi en aardig, maar ze zeggen dat ik outlook nodig heb voor z'n app op mijn destkop(dat foto's direct op mijn computer komen(toshiba). Maar dit kan alleen via outlook , maar zoals ik al zei 2007 en vista kan je geen outlook op installeren, is er echt geen ander optie zoals windows live?

zouden jullie mij kunnen vertellen of er wel mogelijkheden liggen buiten outlook om? alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-11, 08:05
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Eerlijk gezegd, begrijp ik niks van je vraag.
  #3  
Oud 20-11-11, 08:17
Dademira Dademira is offline
• iOS 13.2
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 19
Standaard

Outlook kan wel op win7! op de site van microsoft zoeken naar office en daar kan je outlook 2010 vinden en downloaden. Ik draai zelf win7 dualboot win8 en in beide is outlook geinstaleerd. En icloud werkt icm outlook.

grtz
__________________
$@%~~Life starts with an I-phone~~%@$
  #4  
Oud 20-11-11, 11:27
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Om je fotostream te synchroniseren heb je geen Outlook nodig.
Wanneer je Email, Contacten en/of Agenda's wil synchroniseren kan dit alleen met Outlook 2007 of nieuwer. En die kun je installeren op Windows XP SP3, Windows Vista SP1 en Windows 7 SP1.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iMessage geen sms indien ontvanger geen internet heeft RonBruins iPhone algemeen 43 06-12-14 09:23
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. miguellio iTunes 11 02-02-11 21:36
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! Puddinkie26 iTunes 1 04-06-10 10:29
agenda en adresboek overzetten uit windows mobile zonder outlook Koekebakker iPhone algemeen 3 04-07-09 02:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.