Problemen met Time Capsule discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dit de goede sectie is, maar ik zit nou al sinds de kerst met problemen met de Time Capsule. Eerst was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met Time Capsule
Ik weet niet of dit de goede sectie is, maar ik zit nou al sinds de kerst met problemen met de Time Capsule. Eerst was het alleen maar het internet dat om de haverklap uitviel, nu geen problemen met het internet maar nu wel problemen met het feit dat hij wel de Time Capsule herkent, wel internet geeft maar geen reservekopie kan/wil maken.
Zijn er meer mensen met dit probleem en als jullie het hebben opgelost, kun je mij vertellen hoe dit is gedaan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De Time Capsule natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wacht even nu heb ik mezelf vast gepraat. De MacBook vind de Time Capsule niet om de reservekopie te maken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga liever naar een Mac forum zoals: Welkom bij MacFreak® - Alles over Apple, Mac, iPod, iPhone en iPad Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV2+XMBC+Time Capsule | Kristelnl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 41 | 27-10-12 16:47 |
iOS5, iPhone 4, geen Time Capsule | amro | Wi-Fi | 2 | 11-11-11 23:27 |
Draadloos printen via time capsule | larsehv | iPhone algemeen | 3 | 18-10-11 16:47 |
Apple TV2 en Time Capsule | jap74 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 13-10-11 09:25 |
Iphone connecten met Time Capsule | peetduck | iPhone algemeen | 1 | 30-09-09 16:41 |
|
|