iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Mac OS X: Dock verbergen tijdens youtube (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/111379-dock-verbergen-tijdens-youtube.html)

keesdr 03-02-12 14:15

Dock verbergen tijdens youtube
 
Hallo,

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de dock telkens verborgen word als ik een filmpje kijk op youtube bijv?

Het gaat dus niet om de iPhone maar puur om mac op de pc.

Groeten Kees.

Jcop 03-02-12 15:54

Bij instellingen kun je instellen dat je dock automatisch verdwijnt. wanneer je met je muis dan naar de plaats van je dock gaat komt deze automatisch weer te voorschijn.

keesdr 03-02-12 16:10

Bedankt voor je antwoord! Maar ik wil graag op het bureaublad dat het dock altijd word weer gegeven en als ik over internet surf of foto's bekijk, dat de dock verdwijnt. Is dat niet mogelijk?

Guest-20180925190238 03-02-12 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keesdr (Bericht 768219)
Is dat niet mogelijk?

Citaat:

...puur om mac op de pc
Wat is dat? puur mac op de pc :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Als je een Mac hebt met OS X 10.7.3 Lion kan je ook in Lion compatibele apps "full screen" selecteren en dan het is het dock weg.

keesdr 03-02-12 18:46

Nou ik heb Windows 7 maar nu met een mac theme (precies hetzelfde!) alleen de besturing van Windows. Dus als ik nu op internet zit, films kijken of foto's via de windows verkenner, zie ik telkens die dock aan de onderkant. Ik wil die alleen zien/gebruiken op het bureau blad.

Ik had toen straks ff iTunes die 'over' de dock heen zat.

Ik begrijp het niet

Guest-20180925190238 03-02-12 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keesdr (Bericht 768257)
Nou ik heb Windows 7 maar nu met een mac theme (precies hetzelfde!) alleen de besturing van Windows.

Ja maar, ja maar, dat heeft helemaal niets te maken met OS X. Je kan kan toch niet verwachten dat zo'n theme, want meer is het niet, in Windows hetzelfde reageert als in OS X.

Ondersteuning geven voor OS X ligt al moeilijk op dit forum. Maar ondersteuning voor Windows met Apple themes ligt nog moeilijker denk ik.

succes verder :)

keesdr 03-02-12 18:54

Als iemand kan zeggen hoe het bij de echte Mac gaat, kan ik dat zeker weten ook zo aanpassen. Met het verbergen enz gaat ook precies hetzelfde.

Heb jij ook je dock in beeld als je bijv een filmpje kijkt? Of moet jij eerst met je muis op de dock gaan staan voordat deze tevoorschijn komt?

Guest-20180925190238 03-02-12 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keesdr (Bericht 768263)
Heb jij ook je dock in beeld als je bijv een filmpje kijkt? Of moet jij eerst met je muis op de dock gaan staan voordat deze tevoorschijn komt?

Ik heb op mijn Mac OS X 10.7.3 Lion en het Dock en de Full Screen opties zijn onderdeel van het Cocoa Framework voor Lion. En dat is iets wat jij onder Windows niet hebt en daarom heeft het écht geen zin om hier dieper op in te gaan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.