//

Dock verbergen tijdens youtube

Dock verbergen tijdens youtube discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hoe kan ik ervoor zorgen dat de dock telkens verborgen word als ik een filmpje kijk op youtube bijv? Het gaat dus niet om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-12, 15:15
keesdr keesdr is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 150
Standaard Dock verbergen tijdens youtube

Hallo,

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de dock telkens verborgen word als ik een filmpje kijk op youtube bijv?

Het gaat dus niet om de iPhone maar puur om mac op de pc.

Groeten Kees.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-12, 16:54
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Bij instellingen kun je instellen dat je dock automatisch verdwijnt. wanneer je met je muis dan naar de plaats van je dock gaat komt deze automatisch weer te voorschijn.
  #3  
Oud 03-02-12, 17:10
keesdr keesdr is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 150
Standaard

Bedankt voor je antwoord! Maar ik wil graag op het bureaublad dat het dock altijd word weer gegeven en als ik over internet surf of foto's bekijk, dat de dock verdwijnt. Is dat niet mogelijk?
  #4  
Oud 03-02-12, 18:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keesdr Bekijk bericht
Is dat niet mogelijk?
Citaat:
...puur om mac op de pc
Wat is dat? puur mac op de pc

Als je een Mac hebt met OS X 10.7.3 Lion kan je ook in Lion compatibele apps "full screen" selecteren en dan het is het dock weg.
  #5  
Oud 03-02-12, 19:46
keesdr keesdr is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 150
Standaard

Nou ik heb Windows 7 maar nu met een mac theme (precies hetzelfde!) alleen de besturing van Windows. Dus als ik nu op internet zit, films kijken of foto's via de windows verkenner, zie ik telkens die dock aan de onderkant. Ik wil die alleen zien/gebruiken op het bureau blad.

Ik had toen straks ff iTunes die 'over' de dock heen zat.

Ik begrijp het niet
  #6  
Oud 03-02-12, 19:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keesdr Bekijk bericht
Nou ik heb Windows 7 maar nu met een mac theme (precies hetzelfde!) alleen de besturing van Windows.
Ja maar, ja maar, dat heeft helemaal niets te maken met OS X. Je kan kan toch niet verwachten dat zo'n theme, want meer is het niet, in Windows hetzelfde reageert als in OS X.

Ondersteuning geven voor OS X ligt al moeilijk op dit forum. Maar ondersteuning voor Windows met Apple themes ligt nog moeilijker denk ik.

succes verder
  #7  
Oud 03-02-12, 19:54
keesdr keesdr is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 150
Standaard

Als iemand kan zeggen hoe het bij de echte Mac gaat, kan ik dat zeker weten ook zo aanpassen. Met het verbergen enz gaat ook precies hetzelfde.

Heb jij ook je dock in beeld als je bijv een filmpje kijkt? Of moet jij eerst met je muis op de dock gaan staan voordat deze tevoorschijn komt?
  #8  
Oud 03-02-12, 19:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keesdr Bekijk bericht
Heb jij ook je dock in beeld als je bijv een filmpje kijkt? Of moet jij eerst met je muis op de dock gaan staan voordat deze tevoorschijn komt?
Ik heb op mijn Mac OS X 10.7.3 Lion en het Dock en de Full Screen opties zijn onderdeel van het Cocoa Framework voor Lion. En dat is iets wat jij onder Windows niet hebt en daarom heeft het écht geen zin om hier dieper op in te gaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... rubenhvt Jailbreak 0 07-05-10 17:18
tmobile: bezet tijdens , youtube/internetten etc... master Odido (T-Mobile) 1 25-07-09 09:45
3G op dock wel, zonder dock niet laika666 iPhone algemeen 2 21-09-08 17:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.