iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Adresgegevens etc exporteren van Iphone naar ander toestel?! (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/112595-adresgegevens-etc-exporteren-iphone-naar-ander-toestel.html)

CuteeD 21-02-12 16:36

Adresgegevens etc exporteren van Iphone naar ander toestel?!
 
Hallo allemaal,

Ik heb voor persoonlijk gebruik een Iphone en voor mijn werk zijn we sinds kort overgestapt naar een nokia.. Nu is mijn probleem dat ik mijn contacten, adresgegevens etc niet van mijn Iphone op een ander toestel krijg. Zelfs de servicedesk weet zich geen raad, kan een van jullie mij misschien helpen?


Thnxx!!


CuteeD

colliehome 21-02-12 16:38

werkt nokia niet met vCard? Dacht het wel. Via je pc met BT naar je Nokia.

Dus je kan je contacten van je iPhone op je pc syncen en dan via Nokia PC Suite ze syncen naar je Nokia via outlook dacht ik.

Guest-20180925190238 21-02-12 16:48

Als je nu eens zou aangegeven met welk besturingssysteem je op je computer werkt, bv. OS X, Windows, Linux, Unix, dan wordt het wat makkelijker om een passend advies te geven.

Het is ook handig om te weten met welk besturingssysteem die Nokia werkt, bv. Symbian, Windows Phone 7.

CuteeD 21-02-12 17:35

@Colliehome: Thnx! Geloof wel dat het met Vcard werkt, maar ben hier niet zo in thuis... Heb ook geen Outlook erop staan, moet ik die downloaden of kan het ook anders?

De pc draait op Windows XP. Besturingssysteem van de Nokia weet ik niet. Het is een standaard Nokia 62301, en heeft de meet recente updates van PC Suite gehad.

Als ik mijn Iphone sync met mijn pc krijg ik een .nbu bestand, maar een .nbu kan alleen terug op iets van Apple en niet naar Nokia of wat anders. Voor de Nokia heb ik een .vcf of .csv bestand nodig (en ik denk de laatste het best, omdat als je vanuit de Nokia contacten exporteert, krijg je de uitgang .csv).

Heb je iets aan deze info Timosha?

Las ook iets over een jailbreak..? Weet alleen niet zo heel goed hoe alles werkt en ben bang dat ik een virus download..-_-"


Thnx iig :)!!


Guest-20180925190238 21-02-12 18:00

De Nokia 6230i is een heel oud dingetje met Symbian :) Ik heb er nog een paar in mijn nagelenbak.

In Windows XP heb je standaard Outlook Express met .wab bestanden als Address Book.

Probeer eens die iPhone te syncen met Outlook Express. Als dat gelukt is het Address Book (.wab) syncen met Nokia PC Suite -> Nokia 6230i

PS:
.nbu bestanden hebben niets met Apple te maken, dat zijn Nokia BackUp bestanden.

CuteeD 21-02-12 20:39

Thnx!! Ga het morgen meteen proberen :D

Haha ze zijn idd oud..(a) Wel heel handig!

xx

Willyjam 01-03-12 19:57

Bij een phonehouse of een belcompany hebben ze vast wel een cellebrite. Dan is binnen 5 minuten gebeurd! Gr. William

geerlinks 02-08-12 22:41

Contacten overzetten naar noki
 
Je kunt ze wel een voor een naar je nokia sturen als e mail.
Hoe gaat dat: als je een naam aanklikt, klik dan op Deel contact
Het contact kan dan als vcf bestandje verzonden worden
Het kost even tijd, maar gaat veel sneller dan opnieuw intikken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.