iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Windows: Complete iPhone backup voor windows (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/11400-complete-iphone-backup-voor-windows.html)

lijnkamp 17-04-08 13:56

Complete iPhone backup voor windows
 
Hallo allemaal,

Mijn iPhone moet (helaas) richting Fixsupport voor reparatie.
Nu wil ik een complete backup uitvoeren. Is hier een programma voor (Windows) of moet ik via winSCP alles handmatig backuppen??

Graag jullie hulp.

thnx
Koen

PauluS87 17-04-08 14:00

iTunes doet dit automatisch als je iedere keer de iPhone aansluit. Dan zie je ook met het syncen dat hij aan het backuppen is.

lijnkamp 17-04-08 14:03

Oke, maar heb ik hiermee ook alle 'vage' bestanden veilig zoals de videos die ik via MxTube op mn telefoon heb gezet?

PauluS87 17-04-08 14:05

pfff dat weet ik dan weer niet zeker,

Misschien iemand anders die aardig wilt zijn en deze meneer wilt helpen ;)?

baass 17-04-08 19:09

met syncen in itunes backup je toch alleen notes, agenda, contacten, foto's en muziek/video's?

frumble 17-04-08 20:17

Dus de vraag blijft ==> hoe kan ik een VOLLEDIGE back-up maken van de Iphone? Zou namelijk best makelijk zijn. Dan kun je na een groot probleem gewoon de backup van de PC naar de Iphone kopieren. Of is dit te gemakkelijk gedacht?

bankenc 21-04-08 15:27

Ben namelijk ook serieus geinteresseerd in die volledige back-up.
Al enig nieuws hierover?

ControlSje 21-04-08 15:41

Is dit mischien iets: TimeCapsule 0.27b1 kan backup maken van iPhone Preferences » Nieuws » iPhoneclub.nl

WinSCP is natuurlijk altijd een oplossing.

darryl 27-04-08 12:35

Ik gebruik iPhone PC Suite
werkt goed, soms wordt er een raar taaltje gebruikt waarvan je nix begrijpt (verticale streepjes).
Mar er is wel een functie "Backup" ik weet nie hoe het precies werkt en of ie ook egt alles backupt maar je kunt t proberen.
Anders kun je met t zlfd proggie gewoon de filebrowser gebruiken, die leest je hele iphone (inc mappen) uit, en die kun je dan gewoon nar je PC slepen.
werkt bij mij allemaal prima en gebruik win XP

SoundForge 27-04-08 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 101995)
Is dit mischien iets: TimeCapsule 0.27b1 kan backup maken van iPhone Preferences » Nieuws » iPhoneclub.nl

WinSCP is natuurlijk altijd een oplossing.


Hier heb ik goede ervaringen mee. Komen ook steeds meer applicaties bij die je kan backuppen. Helaas bij de gratis versie 1 backup per applicatie mogelijk, maar voor mij voldoende. Gewoon 1x per week een nieuwe backup maken met TimeCapsule en dan de hele reutel (/private/var/mobile/Library/TimeCapsule, v1.1.4) via WinSCP even op de PC kopieeren. Na een eventuele update of restore van je iPhone kan je de complete map zo weer terugzetten op je iPhone en via TimeCapsule je gegevens restoren. Heb dit zelf ook afgelopen vrijdag gedaan ivm met een update van v1.1.3 naar 1.1.4 en dit werkte perfect. ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.