//

Ondertiteling ontbreekt als ik .mkv naar .m4v omzet met HandBrake

Ondertiteling ontbreekt als ik .mkv naar .m4v omzet met HandBrake discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen Zodra ik een mkv bestand (met nederlandse ondertiteling) met HandBrake converteer naar een m4v bestand voor op mijn iPad 3, dan ontbreekt de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-12, 18:33
bartq bartq is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Unhappy Ondertiteling ontbreekt als ik .mkv naar .m4v omzet met HandBrake

Beste mensen

Zodra ik een mkv bestand (met nederlandse ondertiteling) met HandBrake converteer naar een m4v bestand voor op mijn iPad 3, dan ontbreekt de ondertiteling. Zelf loopt in het mkv bestandje de ondertiteling perfect.

Het is namelijk zo dat ik films op mijn iPad (3) wil zetten om onderweg films te kijken.

Ook heb ik al geprobeerd om met MKVToolnix de ondertiteling eruit te rippen tot een .srt bestand en er dan weer opnieuw in te zetten als ik Handbrake gebruik, maar dit lukt mij ook niet aangezien ik geen .srt bestandje of dergelijke krijg.

Ik download eerst een Blu-Ray DVD. Deze zet ik om naar een .iso. Nadat het een .iso bestand is gebruik ik Blu-Ray Converter (Ultimate) om de .iso om te zetten naar een .mkv bestand. Het lukt mij ook niet met dit programma, om direct de iso om te zetten naar een .m4v bestand. Hij geeft óf een foutmelding aan dat het bestand niet geconverteerd kan worden, óf de ondertiteling verschijnt 0,5 sec. en is daarna weer weg.

Ik heb ook al verschillende topics doorgelezen maar dat hielp mij ook niet...
Iemand nog suggesties? Of moet ik mijn manier van converteren veranderen?

Met vriendelijke groeten
Bartq

Laatst gewijzigd door bartq; 02-04-12 om 18:45.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-12, 14:13
joeriblaau joeriblaau is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 29
Standaard

In handbrake zelf moet je wel de subtitle "add'en" onder 't kopje Subtitles.
Reageren

Labels
ondertiteling; handbrake



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sneller naar je ondertiteling op Apple TV met XBMC misa Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 11-03-12 13:42
Ondertiteling niet compleet - Handbrake Lizard78 iPad algemeen 4 28-12-11 21:04
Ondertiteling ontbreekt. RobKer iPad algemeen 3 26-08-11 23:44
Video: handbrake ondertiteling PIMS123 Muziek, foto & video 5 09-01-11 18:03
Video: Srt naar sub converteren en dan inbranden met Handbrake. Hionimi Muziek, foto & video 12 03-08-10 12:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.