//

Adresboek overschrijven met Iphone contacten

Adresboek overschrijven met Iphone contacten discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Guys 'n Dolls, Ik heb een probleempje, door een foute sync met .mac is mijn Adresboek op mijn G5 een rommeltje. op mijn Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-04-08, 14:36
Bossiebos Bossiebos is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Question Adresboek overschrijven met Iphone contacten

Hi Guys 'n Dolls,

Ik heb een probleempje, door een foute sync met .mac is mijn Adresboek op mijn G5 een rommeltje.
op mijn Iphone is het adresboek goed. nu wil ik mijn adresboek op mijn G5 overschrijven met de contacten op mijn Iphone.

Oplossing:
Wanneer ik mijn adresboek op de G5 leegmaak, en synchroniseer met Itunes, klopt alles weer... Dit gaat echter niet...Ook de contacten op de Iphone worden verwijderd.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen??

Dank en groet,

Bossiebos

Laatst gewijzigd door Bossiebos; 25-04-08 om 14:41.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-08, 22:33
angelos angelos is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard

hey guys.
ik heb een iphone van 8 gb en ik will sync?met mijn G5 mac maar ik weet niet hoe moet ik doen . kan iemand mij helpen ? dank u weel.
  #3  
Oud 12-05-08, 11:47
liznl liznl is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: 020
Berichten: 2
Standaard

Bossiebos, Ik had een dergelijk probleem, had mijn apple opnieuw geïnstalleerd, en de backup bleek corrupt. Gelukkig heb ik mn iPhone en was ik niet al mijn contacten kwijt. Die moesten wel weer terug op mn apple. Uiteindelijk heb ik een backup gemaakt via SSH van mijn iCal en adresboek gegevens, en toen via iTunes de Sync gedaan. En dat werkt. Ik weet alleen niet of dat ook werkt als je geen schone installatie van iTunes, iCal en adresboek hebt. Eerst handmatige backup doen via SSH, zodat je je gegevens niet kwijt bent, dus .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten - Adresboek ouwe-henk iTunes 1 14-11-10 03:50
Na sync iPhone4 en Macbook adresboek dubbele contacten luckyrunner77 iTunes 0 30-09-10 05:31
iphone adresboek to adresboek imac G_rrtt iTunes 1 15-03-09 00:39
Contacten verwijderen uit adresboek Tenvox iPhone algemeen 2 11-12-07 20:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.