iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Windows: Niets wil lukken (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/11953-niets-wil-lukken.html)

patim 26-04-08 15:36

Niets wil lukken
 
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een iphone 8mb. Hij is gejailbreaked etc. alles werkt prima, ik kan via installer ook van alles er op zetten. Zelfs via winscp heb ik nu contact. Ik heb dit forum helemaal doorgespit, maar er zijn nog een aantal dingen die ik niet kan vinden, ook niet via de Wiki.

Ik kan op mijn laptop itunes niet opstarten. installeren gaat wel, maar opstarten niet. Ook als ik mijn iphone aansluit, dan vraagt hij om een stuurprogramma en deze wil niet installeren. (winxp, sp2).

Op mijn gewone computer kan ik wel itunes installeren, maar zodra ik de iphone aansluit dan bevriest itunes..

De vragen:

Hoe krijg ik de juiste driver voor winxp?
hoe krijg ik itunes werkend?
als dit niet lukt, welk windowsprogramma kan ik dan gebruiken om muziek en ringtones erop te zetten en waar zet ik die dan weg?

Ik heb versie1.14

PS: waarom werkt outlook niet automatish als winscp het wel doet?

Leek (ik dus).

croiman 26-04-08 17:24

1 Bijlage(n)
itunes en Quicktime eens opnieuw installeren anders kun je de drivers voor je iphone hier afhalen :

patim 26-04-08 18:42

croiman,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb alles al diverse malen geherinstalleerd. de files die jij nu mee stuurt zijn dll bestanden. die kan ik waar zetten? Windows system32 waarschijnlijk.

Het liefst heb ik Itunes werkend, maar dat blijkt een utopie. Iets in itunes conflicteerd op mijn computer.

Maar goed, ik zal die ddl-files eens op de comp zetten.

croiman 26-04-08 19:40

als je je iphone insteekt via usb, dan ga je na configuratiescherm, systeem, apparaatbeheer, en daar zoek je de iphone apple usb driver , kies opnieuw installeren, en je selecteerd de map waar de dll's instaan, pc herstarten.
K had in begin ook problemen, dit was de oplossing voor mij, mss ook voor jou?

patim 26-04-08 21:39

De apple usb driver gebruikt de usbaapl.sys driver.

Ik krijg echter hoger een geel tekentje met iphone. bij de stuurprogramma's kun je geen dll installeren, dus denk ik dat deze dll ergens geplaatst moet worden.

Ik word zo moe van itunes. 30 dingen geprobeerd inclusief alles deinstalleren etc. Hij wil gewoon niet starten. In de processen draait hij wel.

Gek word ik er van

patim 26-04-08 23:02

Oudere versie van itunes eindelijk aan de praat. Versie 6.05. Alleen loopt deze ook wel eens vast met converteren en kan ik nog steeds de iphone niet vinden op de computer. Ook niet met itunes aan.

Wie weet er nog iets?

patim 27-04-08 02:21

oudere versie herkent iphone weer niet. geupgrade en het werkt weer niet. Ik heb nog steeds niets op mijn iphone aan muziek. Alles bekeken en geprobeerd en 1000 keer computer opnieuw opgestart:(

Wie o wie kan mij helpen?

Kom langs en maak het, en ik zal je rijkelijk belonen:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.